مونولوگ

‌‌

یا ایها الذین آمنوا لا یسخر قوم من قوم


داشتیم می‌رفتیم مثلا چالیدره که تله‌کابین و قایق موتوری سوار شیم! تو ترافیک یه خانم با پژوی سبز افتاده بود جلومون. راه که باز شد این خانم به جای جلو، هی اومد عقب، هی اومد عقب، هی اومد عقب، هی خاموش کرد، روشن کرد، آقای هم دو سه بار بوووق زدن و بعد که دیدن مشکل از ماشینه دیگه بوق نزدن. ما لاین رو عوض کردیم و رفتیم کنارش، و دیدیم که ماشین جلوتر از اون پژو هم یه پژوی دیگه است که ترمزش تقریبا بریده و به جلو و عقب می‌خوره! و ماشین عقب‌تر هم یه پیکانه که وسط ترافیک پیاده شده، کاپوت رو زده بالا!!! و ما خندیدیم و گفتیم "اون لاین، لاین ماشین‌خرابه‌هاست! قاه قاه قاه!" حالا خدا هم نشسته بود این جمله و این قاه قاه ما رو بشنوه! یه‌کم جلوتر وسط ترافیک ماشین خاموش کرد، روشن، خاموش، روشن، خاموش، روشن، خاموش و اینقدر این پروسه تکرار شد که فهمیدیم نخیر! روشن بشو نیست. داداشم و من و هدهد پیاده شدیم و ماشین رو به سمت خاکی هدایت کردیم. سه تا لاین تا خاکی فاصله بود! خودمون اینقد به خودمون خندیدیم که حواسمون نبود به خنده‌های بقیه نگاه کنیم، ولی یحتمل اون‌ها هم به دو تا دختر چادری که ماشین هل می‌دادن به مقدار لازم خندیدن!
جلوی یه نمایشگاه پرده و مبل نگه داشتیم که این عکس رو زده اون بالاش!


جالبه، ماشینمون ظاهرا خیلی به این حیوون شبیهه و اونی هم که رو صندلی نشسته داداشمه که ده متر آخر از فرط خستگی نشست رو زمین! آخه طفلک نفر آخر خانواده است که به اون ویروس مذکور مبتلا میشه و الان داره دوره‌ی نقاهتش رو می‌گذرونه.

  • نظرات [ ۴ ]
برگ سبز
۱۵ تیر ۹۷ , ۱۳:۰۶
عزیزم 
خدا تصویر رو هم براتون فرستاده 😁😁😁
ویروس مذکور کدومه؟

پاسخ :

آره 😂😂😂

همون که من نفر یکی مونده به آخر گرفته بودمش :)
پیله سرخ
۱۵ تیر ۹۷ , ۱۶:۳۸
سلام
آخی طفلک ضعف داشته!
کباب بخورید!

پاسخ :

سلام
آره، دیروز کلا چیزی نخورده بود، امروز صبحانه هم خیلی کم!

کباب نخوردیم :)
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۵ تیر ۹۷ , ۱۷:۱۸
:-)))))) کسی نیومد کمکتون؟!

پاسخ :

فرد پیاده نه، ولی یه پراید می‌خواست با ماشینش هل بده که گفتیم دستت مرسی و رفت. یه ماشین غول (از اینایی که تو دشت و بیابون راه میره) هم اومد کنارمون پرسید چه مشکلی پیش اومده که همون لحظه ماشین روشن شد و راه افتاد! مرده گفت ماشینتون از ما خجالت کشید! :)))
دایی حیدر
۱۵ تیر ۹۷ , ۱۷:۳۷
هرچه کنی به خود کنی...

+عکسه رو دقیقا نمیفهمم ولی انگار به یه چیزی اعتراض داشته عکاس یا طراحش!

پاسخ :

منم نمی‌فهممش!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan