مونولوگ

‌‌

خیلی وقته آهنگ جدید قشنگ گوش ندادم


دو تا پسربچه نشستن کنار من، بادهم رو یه صندلی. یکیشون با اشاره به بیرون BRT یه مدرسه رو به دومی نشون میده و میگه "قراره مامانامون ما رو ببرن این مدرسه"

دومی میگه "عه"

اولی میگه "قراره برامون سرویس هم بگیرن"

دومی میگه "سرویس چی؟"

اولی میگه "سرویس قابلمه"

انصافا منم خنده‌م گرفت، ولی خودمو زدم به اون راه :)))


از هر سبکی بگین اینا خوندن واسه‌مون، خارجی، ایرانی، نوحه، رپ، من فقط یکیشونو فهمیدم که حامد همایون بود!


  • نظرات [ ۱۶ ]
ار کیده
۱۱ تیر ۹۷ , ۲۰:۲۷
قابلمه :))))

پاسخ :

آره قابلامه :)))
آهنگ وب تو رم گوش دادم، سلیقه‌ی آهنگیمون فک کنم یکی نیست :)
برگ سبز
۱۱ تیر ۹۷ , ۲۰:۵۴
همین الان شبکه سلامت رو بگیر 
آهنگ قشنگه

پاسخ :

همون الان رد شد متاسفانه :)
** دلژین **
۱۱ تیر ۹۷ , ۲۱:۰۹
:)) بیا 
بعد نذار هد هد ۲ تا بشقاب بخره :دی 

پاسخ :

😂😂😂 تازه سرویس قابلمه‌ای هم که گرفته اینترنتی می‌تونست ارزون‌تر بگیره :)))
پیله سرخ
۱۱ تیر ۹۷ , ۲۱:۱۳
میخواد تو سرویس قابلمه حموم کنه؟
باحال جواب داده...

پاسخ :

من همین الان هم شک دارم واحد شمارش یه گروه قابلمه سرویس باشه! اونوقت نیم‌وجب بچه!
** دلژین **
۱۱ تیر ۹۷ , ۲۱:۱۵
از دست تووو 
نمیخواااد 
دوس داره گرونتر بگیرهههه :))) دوس داره صولتی بگیرهههه ! 
والااا 
هد هد رو بفرست پیش خودم 

پاسخ :

من اصن دیگه نظر نمیدم!
باشه، با اتاق فرمان معاوضه می‌کنم =)))
پیله سرخ
۱۱ تیر ۹۷ , ۲۱:۱۸
‏از ملت ایران تقاضا دارم یکم یواش تر آه بکشن دارید جام جهانی رو بفا میدید عزیزان !




اینم الان خوندم بامزه بود گفتم بخونی لذت ببری شاد بشی.

پاسخ :

چرا اونوقت؟ مگه چه اتفاقی افتاده؟ 🤔 
پیله سرخ
۱۱ تیر ۹۷ , ۲۱:۲۶
پرتقال و اسپانیا حذف شدن شده جک واسه ملت...میگن آه آیرانه

پاسخ :

واااقعا؟؟؟ چه باحال :))) چه جالب!
رونالدو چه بدبیاری‌ای آورده امسال!
پیله سرخ
۱۱ تیر ۹۷ , ۲۲:۰۳
نمیبینم ولی خب خبرا میرسه. آره بابا. آرژانتینم حذف شد. برای اونم جک ساختن. جکاشون جالبه.

پاسخ :

دیگه نمی‌پرسم آرژانتین یعنی همون مسی؟! :))))
بانوی مومن
۱۱ تیر ۹۷ , ۲۳:۰۸
:)))

پاسخ :

:)))
پیله سرخ
۱۲ تیر ۹۷ , ۰۹:۰۱
آره یعنی همون مسی و چند نفر آویزونش...خخخخ

پاسخ :

پس بدبخت مسی و رونالدو که تیم‌هاشون آویزونشونن!
دایی حیدر
۱۲ تیر ۹۷ , ۰۹:۱۸
بادهم از اون اصطلاحات مشهدیه یا من عجیب میخونم؟ امیدوارم اولی  باشه... :))

+آهنگ،آهنگ، آهنگ... قبلنا اگه آهنگی به جهت تکرار زیاد تو هندزفری بهم کیف نمیداد، دیگه شنیدنش از رادیو یا وبلاگ یا جاهایی که من اختیاری نداشتم، واقعا کیف میداد...الان مزه کاه میدن بیشتر آهنگ ها...!و دنبال کشف دلیلشم. 
 

پاسخ :

یا شما عجیب خوندین! اصلا هم قصد عوض کردنش رو ندارم...

+ دلیلش اینه که دیگه بزرگ شدین!
دایی حیدر
۱۲ تیر ۹۷ , ۱۰:۳۹
+پس  یه مورد سوم اضافه میشه که غلط املاییه! 
در بزرگسال شدنم که لاریب فیه:))) ولی خب زمان ما حتی بزرگترها هم  آهنگ های مخصوص خودشونو داشتن! 

پاسخ :

+ املایی خیر، تایپی. دال کنار اسپیسه!

پس لابد پیر شدین، اون بخش مغزتون از کار افتاده :))
دایی حیدر
۱۲ تیر ۹۷ , ۱۰:۵۹
هان ! Together 

پاسخ :

توگدر رو می‌فهمم ها، ولی اینجا نمی‌فهمم یعنی چی!
دایی حیدر
۱۲ تیر ۹۷ , ۱۱:۰۰
اگه میخواستم دلایلش رو لیست کنم یه احتمال هم پیر شدنم بود! 

پاسخ :

من توانایی شما رو در لیست نوشتن تحسین می‌کنم! روزی سی چهل تا لیست می‌نویسین فقط!
دایی حیدر
۱۲ تیر ۹۷ , ۱۱:۴۹
اون 'بادهم' مگه 'باهم' نیست در اصل؟ 

+سی چهل تایی که میگید فقط مال بیانه، وبلاگهای دیگه، لیست های کاغذی، اکسل ! تازه فقط لیست نیست که،جدول و نمودار و گراف و رسم شکل و اینها هم هست!!! اما نمیدونم چرا تحمل این چیزا سخته ؟! چون افراط محسوب میشه؟ 
من آدم فراموشکاری هستم.معمولا reminder میذارم برای کارهام. تاحالا چندتا کتری رو روی گاز فراموش کردم و سوختن یا ذوب شدن! روز اولی که اومدم خوابگاه، کتری رو گذاشتم و یک reminder ده دقیقه ای  هم براش گذاشتم. دوستم میدید و آی حرص میخورد! 

پاسخ :

آها! فک کردم منظورتون اینه که دو تا دکمه رو با هم زدم، بعد گفتم معنی نمیده.

تحملش سخت باشه؟ اتفاقا از جذابیت‌های بصری وبلاگتونه. برای شخص خودتون هم از ضرر زدن و ضرر دیدن که خیلی بهتره!
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۲ تیر ۹۷ , ۱۶:۴۳
سرویس هشت پارچه آگرین:-))))

پاسخ :

توقعشم کمه بچه‌مون :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan