مونولوگ

‌‌

امضا: یک عدد تسنیم در تله‌ی طوطی‌های پرحرف!


تنهایی رو خیلی دوست دارم
عاشق تنهایی هستم
از تنهایی بهتر، چیزی نیست
از این همه حرف فراری‌ام
خلوت رو دوست دارم
بچه‌ها خوبن، ولی خونه باید آروم باشه
من بچه‌ی یه خانواده‌ی شلوغ و پرسروصدام
خانواده‌ای که همه مشتاق شلوغی و هیاهو هستن
و من وقتی خونه شلوغ و پرهیاهو میشه، به یه اتاق خالی فرار می‌کنم
و نمی‌دونم چرا راجع به یه جوراب اینقد حرف میزنن
و نمی‌دونم بچه‌ها چرا اینقد نیاز به توضیح دارن
و چرا باید هدهد، وروجک رو توجیه کنه که جورابی که پوشیده مال خودشه و مال مامان اون نیست :|||

  • نظرات [ ۱۵ ]
برگ سبز
۰۹ تیر ۹۷ , ۱۱:۲۱
حالا وایستا خلوت میشه 

پاسخ :

چطور؟
پیله سرخ
۰۹ تیر ۹۷ , ۱۱:۲۷
سلام
جمله آخر بامزه بود.

پاسخ :

سلام
ولی من به مرز انفجار رسیدم :/
مرتضا دِ
۰۹ تیر ۹۷ , ۱۱:۳۴
:)

پاسخ :

:)
^_^ khakestari
۰۹ تیر ۹۷ , ۱۱:۳۸
تسنیم جون کاااااملا درکت میکنم
منم وقتی همه دور هم جمع میشن، کلافه میشم.بعضی اوقات میگم چجوری این همه ادم با هم زندگی میکردیم؟!!!
همیشه من اتاق رو با حداقل دو نفر شریک بودم :|
حالا تا هفته دیگه دوتا از خواهرام با بچه هاشون میان در عین اینکه شوق دیدنشون رو دارم، اما باید با سکوت و ارامش خداحافظی کنم....

پاسخ :

می‌دونی من خودمم گاها خیلی پرحرف میشم، ولی وقتی خودم حرف می‌زنم آرامش خودم بهم نمی‌خوره. فقط وقتی بقیه حرف می‌زنن آرامشم کم میشه 😁😅😆

وای! من خواهرم و بچه‌هاش بخوان دو روز بیشتر بمونن، ظرفیت اینو پیدا می‌کنم که خودمو از پنجره پرت کنم پایین! [منزل ما هم‌کف می‌باشد :)]
بانوی مومن
۰۹ تیر ۹۷ , ۱۱:۴۱
منم اصلا تحمل خونه ی شلوغ رو ندارم:|

پاسخ :

خونه "باید" آرام باشه :)
^_^ khakestari
۰۹ تیر ۹۷ , ۱۲:۰۵
😆😆اره صدای بقیه رو اعصابه
خب چون خواهرام شهرهای دیگه زندگی میکنند، کمتر از یک هفته نمیمونن :|
😆مرسی تفاهم ما هم هم کف هستیم

پاسخ :

پس قرارمون امشب ساعت دوازده، در اعتراض به این وضعیت، خودمونو پرت می‌کنیم پایین! :)))

فقط برای من شاید موفقیت‌آمیز نباشه، چون پنجره‌هامون حفاظ و توری داره :|
لوسی می
۰۹ تیر ۹۷ , ۱۲:۰۵
برای من بگیر نگیر داره! یه وقتایی از شلوغی به وجد میام یه وقتایی هم حتی تحمل تک خوانی تلویزیون رو هم ندارم و ساکتش میکنم.

پاسخ :

منم اوقات محدودی هست که دوست دارم شلوغ‌پلوغ باشه، ولی کفه‌ی تمایل به سکوت و تنهایی خیلی سنگین‌تره!
منظورتون از تک‌خوانی تلویزیون یعنی صدای تلویزیون در پس‌زمینه باشه و ما کارهامونو بکنیم؟ خونه‌ی ما هیچ‌وقت چنین چیزی اتفاق نمیفته. تلویزیون فقط برای تماشاست و البته خیلی خیلی کم استفاده میشه.
پیله سرخ
۰۹ تیر ۹۷ , ۱۲:۰۶
میدونی بعضی وقتا خونه شلوغه ولی با همون شلوغی آرامش هم داره ولی بعضی وقتا خونه ساکته ولی توی همون سک‌وت ناآرومی هست. این حالت خیلی بدتره.

پاسخ :

مثلا من مامانم وقتی همه‌ی بچه‌ها و نوه‌هاش دورش جمعند، احساس آرامش داره!
در مورد ناآرامی در سکوت هم بله تجربه کردم. یه ناراحتی زیرپوستی که واقعا عذاب‌آوره.
برگ سبز
۰۹ تیر ۹۷ , ۱۲:۲۶
عروس داماد میشن میرن 
ما دو تا خواهرام رفتن و کم میان! 
داداشم سربازیه 
نصف شدیم 

پاسخ :

ما هم نصف شدیم، ولی همون نصفی که رفتن باعث سروصدان :|
لوسی می
۰۹ تیر ۹۷ , ۱۲:۲۹
نه منظورم این بود که کسی در حال تماشای تلویزیون باشه!
تلویزیون ما هم عمدتا خاموشه مگر کسی بخواد تماشا کنه که اگه من حوصله شو نداشته باشم یا باید بی صدا تماشا کنه یا بی خیالش بشه :)
بعله هم :))

پاسخ :

بعله 😎😎😎 به این میگن مامان‌سالاری! یا لوسی‌می‌سالاری!!!
** دلژین **
۰۹ تیر ۹۷ , ۱۳:۳۱
کلا میونه ات با بچه ها خوب نیست :)) کم تحملی نسبت بهشون 

پاسخ :

میونه‌م باهاشون بد نیست، حداقل تو ظاهر چیزی نشون نمیدم 😂😂 ولی کم‌تحمل هستم نسبت بهشون!
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۹ تیر ۹۷ , ۱۵:۰۶
:-))))))))
بستگی به حال و هوام هم شلوغی رو دوست دارم و هم سکوت رو.

پاسخ :

دائما یکسان نباشد حال حورا غم مخور ;))
س _ پور اسد
۱۰ تیر ۹۷ , ۲۳:۲۵
خدا به شما صبر دهد ... در غم تان شریکیم :))
- پ ن
 خودم هم سالهاست که خلوت گزیده شدم.... سالهاست
وفقکم و ایانا

پاسخ :

ممنون از دعای خیرتون :))
ولی منظور من از اون خلوت‌های عرفانی نبود! فقط تنهایی :)
س _ پور اسد
۱۰ تیر ۹۷ , ۲۳:۵۲
خلوتهای ماهم عرفانی نیست ... انزوا و عزلتی است ناشی از فراق دوستان و فشار بحرانهای گذشته ... تحمل جمع و شلوغی بسیار سخت و آزار دهنده شده .
پ ن:
خلوت گزیده را به تماشا چه حاجت است.
چون کوی دوست هست به صحرا چه حاجت است. (حافظ)

پاسخ :

به‌به! چه شعری :))
چون کوی دوست هست به صحرا چه حاجت است؟
س _ پور اسد
۱۱ تیر ۹۷ , ۰۰:۰۱
واقعا" ؛ چه حاجت به غیر ؟

پ ن:

یَا أَیُّهَا النَّاسُ أَنْتُمُ الْفُقَرَاءُ إِلَى اللَّهِ وَاللَّهُ هُوَ الْغَنِیُّ الْحَمِیدُ ﴿۱۵﴾ فاطر

پاسخ :

ممنون از ذکر این آیه و این تذکر قشنگ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan