مونولوگ

‌‌

حسبی الله


قطع صد (100, مئة، Hundred) در صد (100, مئة، Hundred)ی امید از دیگران، شاید بتونه امید رو بهم برگردونه.


+ بعضی وقت‌ها بدجور میزنه تو ذوقت، توسط بنده‌هاش که بهشون امیدوار بودی!


  • نظرات [ ۲ ]
برگ سبز
۰۷ تیر ۹۷ , ۱۳:۴۲
کاش واقعا همیشه اینجوری بودیم 
می دونم اون وقت کارمون ردیف میشد 

پاسخ :

می‌دونی کاش حداقل گاهی اینجوری باشیم، چیزی که من حس می‌کنم اینه که داریم فقط واسطه‌ها رو می‌بینیم.
برگ سبز
۰۷ تیر ۹۷ , ۲۲:۵۰
ته ته دین داریم اینه که واسطه ها رو ببینم! 
هر وقت فکر می کنم به جای اینکه خودم دعا کنم به بقیه میگم دعا کنید واسم 
یا درددلهامو تو وبم می نویسم...

پاسخ :

واسطه‌ها که باید دیده بشن، ولی نباید حجاب بشن :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan