مونولوگ

‌‌

خدا منو واسه خانواده حففففظظظظ کنه :)


هدهد: "تا دیروز چقد راحت بودیم! چقد سکوت و آرامش بود!" [خنده‌ی شیطنت‌آمیز]

مامان: "من هی می‌گفتم، عه! تسنیم کجاست؟ عه! برین تسنیمو صدا بزنین بیاد!"

آقای: "تسنیم تنهایی به اندازه‌ی پونزده نفره!"

مهندس: "پونزده نفر که در رشته‌های مختلف دکترا دارن. اقتصاد، روابط بین‌الملل، پزشکی، ادبیات، مذهب و..."

هدهد: "ببین چقد ازت تعریف می‌کنیم، الان باید به سقف رسیده باشی :)))))"



+ الان من چی بگم؟ :| همه‌ی خوراکی‌هامم غارت کردن، دو تا ساق دست فقط واسه خودم خریده بودم که اونم شد مال عسل و هدهد!

+ البته اینکه من اغلب بمب انرژی هستم و حتی سحر که همه خواب‌آلودن با وجود من منفجر میشه، فقط مختص وقتاییه که با افراد درجه یک خانواده هستم! و الا عینهو هاگ‌هایی که تو کوهستان افتاده باشن، هیچ نشانه‌ی حیاتی از خودم بروز نمیدم :) اینقد تناقض هنوز برای خودم حل نشده!


  • نظرات [ ۱۴ ]
ار کیده
۱۸ خرداد ۹۷ , ۲۱:۱۷
الهی :)
رسیدن بخیر ^-^

پاسخ :

سلامت باااشی :)) :**
** دلژین **
۱۸ خرداد ۹۷ , ۲۱:۱۷
منم متناقضم 😂😂😂
بدو پول ساق دست ها رو دو برابر بگیر ازشون 
چه وضعشه !!

پاسخ :

البته بابت سفر به هدهد مقروض شدم! شاید پس از روی همون کم کنم پولشو :)))
علی
۱۸ خرداد ۹۷ , ۲۱:۱۹
سلام وب خوبی دارین
ممنون میشوم اگه وقت کردین به وبمون سر بزنید
http://listagahi.blog.ir/
تشکر

پاسخ :

سلام
لوسی می
۱۸ خرداد ۹۷ , ۲۲:۲۴
من تا نفهمم کجا رفتی و چرا رفتی و کی رفتی و با کی رفتی دیگه اصنمم(تونستی بخونی؟:دی) کامنت نمیذارم!

پاسخ :

گفتم که تو پست‌های قبلی، قم رفته بودم :) فک کردم شوخی می‌کنین که کجا رفتم!
و تو همین تعطیلات و با همکارم :)))

معلومه از تهدیدتون تررررسیدم؟ :دی
لوسی می
۱۸ خرداد ۹۷ , ۲۲:۵۶
یو ها ها ها :دی

چرا نفهمیدم پس؟ :/ الان یادم اومد پست قمت رو خونده بودما! :/

پاسخ :

ولی من فهمیدم مهمونتون خانم صاد بوده :)))
لوسی می
۱۸ خرداد ۹۷ , ۲۳:۱۸
ینی قشسشششنگ با گوشت و خونت همنشینی با یه خانم صاد رو درک کردیاااا! دمت گرم از حالا میام برای تو غیبتامو میگم :دی
:)))

پاسخ :

تا اینجا که خانم‌های صاد انگار بر هم منطبق بودن، ولی حسم میگه شما تحت فشار بیشتری هستین و صبرتون هم بیشتره! به نظرم میاد خانم صاد ما نسبت به خانم صاد شما اخلاق خوب بیشتر داره :)
آخ که چقد آدم به یه گوش غریبه برای غیبت کردن نیاز داره! ولی من دست و دلم نمیره حتی تو وبلاگ از حرفا و کاراش بنویسم، شما هم ننوشتید البته‌. فقط همینقد که بیایم بگیم یکی باهامون رفتار ناپسندی کرده خالی میشیم انگار :)))
لوسی می
۱۸ خرداد ۹۷ , ۲۳:۵۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
******* *** **** ** ***** ****** *** ** ****** ** **** ** * ******** ***** ***** *** *** * ** ****** ** **** **** *** ** **** *** ***** ***** * ***** ****** * ***** ** *** ***** *******
*** **** ***** ** ***** **** **** ***** ***** ** ** **** **** **** ***** *** ***** **** **** ***** ** ** ***** ***** ** **** * ****** ** ** **** *** *** ** ** ** **** **** *** *** ****** **** ***** *** *** ******* **** ***** **** **** **** ******* ***** ***** **** ** *** ****** ****** 
*** **** ****** **** ****** ** **** * **** **** **** ** ***** ** **** * **** ***** *****
**
*** ** ** *** **** **** ** ****** * ****** ** ** ****** ** *** *** ******* **** *** ****** ******** **** *** ** ****** ***** * ******* ***** *** **** ** ****** *** ****** **** ** ***** **** ** ******** ** ****** ** *** *** * ************ ***** **** ** **** ****** *** ***** *** ***** *** ** ****** ** *** ***** ** ****** **
*** ***** ***** ******

پاسخ :

اییین همه انطباق برام هیجان‌انگیزه واقعا :)) مخصوصا قسمت مشکلات شخصیتی! و البته ایشونِ ما هم میشه گفت اهل دله و دست به خیر مادی :)) حیف که ایشون مجرده، وگرنه می‌گفتم این دو تا یکی‌ان 😅

آره، تو روابط دوستانه گرچه سخته ولی محدود کردن روابط آسونه. اینطوری رو خدا نصیب نکنه، سوهان مادام‌العمر روحی! ولی حالا که کرده اشکال نداره، سوهان هم روح رو صیقل و جلا میده ;))
اینم بخونیم دوباره :)

خصوصی دوست نمیدارم :)
لوسی می
۱۹ خرداد ۹۷ , ۰۰:۱۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
نفهمیدم اون قسمت آخر کامنتم چی داشت که لازم السانسور بود ولی قسمت اول کامنتم نداشت :)))
همه ی کامنتم مثل هم بود که :)) کلشو سانسور میکردی اصلا.
آخ آخ دست به خیر مادی رو گفتی مطمئن شدم اینا همزادن. آقا آدرس بده بیام ببینمش :)))
شاید بانی خیر شدیم و دو خواهر دوقلوی جدا افتاده رو به هم رسوندیم :))
**** **** **** ** **** **** ***** ***** ******* ***** **** *** ****
** ******** ****** ** ** ****** ** **** ***** * **** ****** ***** ***** *** **** *** ***** **
 *** ** ** **** *** ** *****

پاسخ :

میام میگم خدمتتون.

واقعا هم هااا! شاید هم ازدواج کرده رو نمیکنه :))

چشم :)
میم . الف
۱۹ خرداد ۹۷ , ۱۰:۱۲
D:

پاسخ :

:)
chefft.blog.ir 💞💕
۱۹ خرداد ۹۷ , ۱۰:۱۵
سلام
در صورت تمایل وبلاگ ما را دنبال کنید با تشکر

پاسخ :

سلام :)
مرتضا دِ
۱۹ خرداد ۹۷ , ۱۰:۳۶
به نظر من که این تناقض محسوب نمیشه
اگه باشه هم تناقض مثبتیه :)

+یبام ازت تعریف کنیم| چی میشه مگه؟

پاسخ :

چیزی نمیشه، فقط میریم ببینیم خورشید از کدوم طرف دراومده =)
مرتضا دِ
۱۹ خرداد ۹۷ , ۱۱:۰۲
*یبام
یبار هم.

فک کنم ایراد از قالبت باشه که من اینقده ایراد تایپی دارم اینجا!

پاسخ :

به حق حرفای نشنیده :|
ولی به هر حال یه بار قبل از ارسال یا حتی بعد از ارسال روخونی کنین درست میشه هاا!
خط خطی
۱۹ خرداد ۹۷ , ۱۴:۵۵
فرزند آخر هستید؟
معمولا فرزند آخر این مدلی آخه :)

پاسخ :

نه نیستم، وسط وسطم :)
بـآنو شهریوری
۱۹ خرداد ۹۷ , ۱۸:۴۱
اخی عزیزم رسیدنت بخیر :)

پاسخ :

ممنونم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan