مونولوگ

‌‌

هم الان دلم برای مبدأ تنگ شده، هم بعدا دلم برای اینجا تنگ میشه

من این مسجد را دوست دارم، مسجد اعظم :))

دو تا خرما (شاید هم یکی!!) و دو کف دست نان، افطاری برای منِ بی‌روزه :))



دوسش دارم :)


  • نظرات [ ۷ ]
لوسی می
۱۶ خرداد ۹۷ , ۲۱:۳۳
چه شششششده؟ (بچه فامیل دور!)

پاسخ :

من با این فامیل اصلا آشنا نیستم متأسفانه، یعنی متوجه لحن نمیشم :)
منظورم این بود که دلم واسه مشهد تنگ شده :)
برگ سبز
۱۶ خرداد ۹۷ , ۲۲:۱۰
اسم مسجد محل ما هم اعظم هست 
بدون روزه ی مسجد رو؟ 

پاسخ :

مسجد خیلی قشنگیست تو چشم من :)
مسافرم دخترم :|
لوسی می
۱۶ خرداد ۹۷ , ۲۳:۵۹

لحنش همینیه که نوشتم! شین مشدد! :دی

پاسخ :

ششششین مشششدددد! تلفظش کیف میده :)
serek Khatoon
۱۷ خرداد ۹۷ , ۰۲:۵۵
مسافر ما چطوره؟ ‌😊

پاسخ :

حالش خوبه الحمدلله، داره برمیگرده 😊😊 😘😘
برگ سبز
۱۷ خرداد ۹۷ , ۰۴:۰۲
عکس دوم را الان دیدم تازه گذاشتی؟ و چون عکس دوم را دیدم یادم اومد مشهد نیستی 
دیشب با خودم گفتم مسجد اعظم کجاست؟ بعد یاد اون مسجد خوشگله ی دم میدون شهدا افتادم اسمش مسجد لقمانه نه؟ بعد گفتم اونو که نمیگه احتمالا جای خونه ی خودشونو میگه

پاسخ :

آره، بعدا گذاشتم.
آره، اسم اون مسجدی که میگی لقمانه :)
جای خونه‌ی ما مسجد گنبد و مناره‌دار نیست :)
جناب دچار
۱۷ خرداد ۹۷ , ۱۰:۵۲
حالا بذار بری شما! ☺

پاسخ :

یعنی شما نمی‌دونین مسجد اعظم تو حرم حضرت معصومه است؟ :)))
یعنی نمی‌دونین مشهد نیستم و دلم واسه مشهد تنگ شده؟ :)
ح. شریفی
۱۷ خرداد ۹۷ , ۱۶:۲۷
خرما و نان نوش جان :)

پاسخ :

خیلی متشکرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan