مونولوگ

‌‌

سلام من به علی و به حلم و صبر عجیبش


رفته بودم پیش امام رضا (علیه السلام) که برام یه قرار رو هماهنگ کنن. که منو با پست سفارشی بفرستن که اونجا حسابی تحویلم بگیرن. رفته بودم که اگه قابل بودم سلامشون رو بگیرم ببرم برای خواهرشون.

تو فاصله‌ی سه متری ضریح ایستاده بودم و جامعه می‌خوندم که اومدن شال عزا کشیدن به سر ضریح...


+ سال‌ها قبل یه استادی می‌گفت دارین از مشهد میرین قم، یه نذری، ذکری، دعایی، یه کاری انجام بدین و به نیابت از برادر برای خواهر ببرین.

امام الرئوفم! چیزی ندارم تحفه ببرم برای خواهر مکرمه‌تون. اگه این شب قدری که تو مسیر هستم چیزی تو خودش داشت، پیشکش نگاه مهربونشون. ان‌شاءالله که نگاهم کنن و پیش حضرت زهرا (سلام الله علیها) شفیعم باشن.

+ چقد بیرون رفتن از مشهد برام سخت شده!

+ التماس دعا


  • نظرات [ ۱۲ ]
مهدی یار
۱۳ خرداد ۹۷ , ۱۹:۲۰
زیارت قبول.
التماس دعا...

پاسخ :

ممنون
محتاجیم به دعا
^_^ khakestari
۱۳ خرداد ۹۷ , ۱۹:۳۲
تسنیم جون ایشالا که کارت به خوبی انجام بشه :)
التماس دعا

پاسخ :

خیلی ممنون عزیزم
تو هم منو دعا کن لطفا :)
جناب قدح
۱۳ خرداد ۹۷ , ۱۹:۳۴
سلام
تسلیت
التماس دعا

پاسخ :

سلام
همچنین
مریــــ ـــــم
۱۳ خرداد ۹۷ , ۲۱:۵۳
تو همین حال خوبت برام دعا کن

پاسخ :

ان‌شاءالله دعاگوی دوستان هستم، شمام منو دعا کنین لطفا :)
برگ سبز
۱۳ خرداد ۹۷ , ۲۲:۵۰
منو دعا کن تسنیم

پاسخ :

چشم، تو هم منو یادت نره لطفا :)
بهروز ...
۱۴ خرداد ۹۷ , ۰۰:۵۹
سلام
التماس دعا
لطفا سلام من رو هم به اون بزرگوار برسون

پاسخ :

سلام
ان‌شاءالله اگه قابل باشم
پرواز ...
۱۴ خرداد ۹۷ , ۱۰:۰۳
زیارت قبول :)
التماس دعا :)

پاسخ :

خیلی ممنون :))
همچنین لطفا :)
برگ سبز
۱۴ خرداد ۹۷ , ۱۱:۰۵
یادم نرفتت 

پاسخ :

خیلییی ممنونم :**
برگ سبز
۱۴ خرداد ۹۷ , ۱۱:۲۰
خوب البته ما کجا و شما کجا 
معلوم نیست تا کجا دعام رفته باشه 
اصلا از کدوم وری رفته باشه :/ 

پاسخ :

این چه حرفیه! خدا خیلی بزرگ و مهربونه. ان‌شاءالله دعای خیر تو رو هم در حق من اجابت کنه :)
serek Khatoon
۱۵ خرداد ۹۷ , ۱۹:۳۸
ای جان داری می‌ری قم؟ زیارت قبول
التماس دعا دخترک مهربون😍❤

پاسخ :

نه! دارم نمیرم قم، الان قم هستم :)))
ملتمس دعام دوست خوبم، این شبا منو دعا کن لطفا :)
serek Khatoon
۱۵ خرداد ۹۷ , ۲۱:۳۱
به روی چشم عزیزم 😘😍

پاسخ :

موتوشکّرم سه‌رک جان 😘😘
پس منم دعا میکنم خدا دعاهاتو قبول کنه :))))
خاتون ..
۱۶ خرداد ۹۷ , ۲۰:۲۵
زیارتت قبول باشه..
دست ما که کوتاهه رفتى حرم واسه ما هم دعا کن لطفا :)

پاسخ :

ممنونم خاتون جان :)
چشم، ان‌شاءالله که خدا دعاهامونو قبول کنه :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan