مونولوگ

‌‌

شله‌زرد


دستم به کپی پیست نمیره اصلا :|

مامان بابت طرح نوار قلب اخم کرد و گفت "این دیگه چیه؟ لازم نکرده ببرین واسه همسایه" :( ولی آخرش فرستادم رفت :)



+ دومین تجربه‌ی پخت؛ اولین تجربه‌ی تزئین :)


  • نظرات [ ۲۱ ]
ار کیده
۰۵ خرداد ۹۷ , ۱۲:۲۲
ردیف دوم، دومی از سمت چپ رو دوس میدار‌م‌*-*

پاسخ :

خودم هم :) در واقع فقط همونش یه کم خوشگل شده.
حالا ان‌شاءالله بعدا شابلون بگیرم خوشگل‌تر میشه :)
مهناز ...
۰۵ خرداد ۹۷ , ۱۲:۳۷
به به شله زرد...
قبول باشه.
تزئیناتون هم قشنگه.

پاسخ :

ممنونم :)
serek Khatoon
۰۵ خرداد ۹۷ , ۱۲:۴۳
آخیییییی نازی چه شله زردای خوشگلی 😍😍😍😍🤩🤩🤩
هوس کردم ...

پاسخ :

خوشمزه بود ولی! جات خااالی ;)))
مریــــ ـــــم
۰۵ خرداد ۹۷ , ۱۲:۵۲
افرین
من به عنوان پیشکسوت در این امر به احترامت از جابلند میشم

پاسخ :

واقعا؟ امیدوارم کردی :))
^_^ khakestari
۰۵ خرداد ۹۷ , ۱۲:۵۹
:)
نذرتون قبول باشه....شله زرد فقط وقتی که گرم هست میچسبه

پاسخ :

پس برا شما دوباره میذارم رو گاز که گرم بشه!! ;))
serek Khatoon
۰۵ خرداد ۹۷ , ۱۳:۵۹
خب معلومه اگه شما درست کنی خوشمزه می‌شه😍
نوش جان

پاسخ :

گفتی هوس کردم، خواستم زبون روزه اجرتو بیشتر کنم 😂😂😂
بهروز ...
۰۵ خرداد ۹۷ , ۱۴:۱۰
خدا قبول کنه
---
واسه پسر همسایه فرستادی؟ :)

پاسخ :

بله، یه نامه هم توش جاسازی کرده بودم :|
بلوط خانوم
۰۵ خرداد ۹۷ , ۱۴:۴۱
آفرین به خلاقیت! :)

پاسخ :

مرسی از تعریف :)
برگ سبز
۰۵ خرداد ۹۷ , ۱۵:۴۴
مرگ نگیری گشششششنمه سر شیفتم

پاسخ :

آخه شله‌زرد که آدمو سیر نمیکنه کههههه!
جناب دچار
۰۵ خرداد ۹۷ , ۱۵:۴۶
کاش که همسایه ی ما میشدین

پاسخ :

همسایه‌های مجازی باید به پذیرایی تصویری قناعت کنن دیگه :)
مهدی یار
۰۵ خرداد ۹۷ , ۱۶:۲۸
منم می خوام

پاسخ :

شما که آشپز شدین دیگه، شله‌زرد هم بپزین، آسونه!
صـــا لــحـــه
۰۵ خرداد ۹۷ , ۱۸:۱۰
بابا خلاقیت!!!
من که چشمه ذوقم خشکیده! نوار قلب هم نمیزنم... فقط خودِ قلب میکشم :)

پاسخ :

چطو به ذهنم نرسید قلب بزنم؟؟؟ ایده از این دم‌دست‌تر؟ :|
پیله سرخ
۰۵ خرداد ۹۷ , ۱۸:۱۳
سلام
برای اولین تجربه تزیین واقعا عالیه! برای چندیمن تجربه هم عالیه!
نوش جان و قبول باشه.

پاسخ :

ممنونم و متشکر :)
البته تو خاندان ما پسرفت چیز نرمالیه! دفعات بعد فقط همین دوتا پایینیا!
برگ سبز
۰۵ خرداد ۹۷ , ۱۸:۲۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** *** خصوصی ***!!!!!! ********** عدم نمایش ***!!!!

پاسخ :

خو من مگه علم غیب دارم؟؟؟ 🙈🙈🙈
ببخشید :)
محمود بنائی
۰۵ خرداد ۹۷ , ۱۹:۰۱
ته سلیقه ما همون علامت بعلاوه است بدون تزئین! آفرین! 

پاسخ :

منم چون تعداد کم بود با فراغ بال کار کردم، اگه زیاد باشه بعلاوه هم نمیزنم، دو تا گردالی بسه :)
ممنون
خاتون ..
۰۵ خرداد ۹۷ , ۱۹:۰۳
به به نوش جان 
اینهمه خلاقیت تو تزیین اونم بار اول.آفرین
فقط اونى که یه سمتش رو کلا دارچین ریختى.خیلی خوشکله ولى یه کوچولو دارچینش زیاد نیست؟ :))

پاسخ :

مرسی! :) از این همه تعریفی که دوستان کردن کلی ذوق کردم ^__^
اون علامت یین یانگ؟ تو دوران راهنمایی شنیده بودم یکی از نمادهای شیطان‌پرستیه! الان میگن نماد یه مذهب چینیه. نمیدونم چیه، ولی خیلی خوشکله :)
چرا زیاده، موقع خوردن باید دارچیناشو جدا کنه.
مهدی یار
۰۵ خرداد ۹۷ , ۱۹:۰۵
هووم.
چرا که نه.
فقط زعفرون ندارم و طرز پختش رو نمی دونم...

پاسخ :

زعفرون که بخرین، دستورش هم تو اینترنت الی ماشاءالله :)
یه نرم‌افزاری هم هست به نام سرآشپز پاپیون که دنیایی از غذاها توش موجوده، آسون و سخت، مجلسی و دانشجویی، ایرانی و بین‌المللی. داشته باشین ممکنه به دردتون بخوره. من خریدمش ولی فک کنم الان رایگانش کردن.
خاتون ..
۰۶ خرداد ۹۷ , ۰۰:۵۳
اره علامت یین یانگ.اسمشو یادم نبود فکر میکنم یانگ نماد روشنى و شادى و عشق و... یین نماد تاریکى و سنگینى و اندوه و خشونتو ... و بعد چینى ها معتقدن هر چیزى تو دنیا باید یین و یانگ برابر داشته باشه یعنى زیادیه هیشکدومشون واسه هیچ چیزى خوب نیست واسه همینم همیشه با هم میان .نه نماد شیطان پرستی که اصلا نیست :|
+البته من خودم پر دارچین و بادوم خیلى دوست دارم :))

پاسخ :

آره، همیناییه که شما میگی، تازه یین (مشکی) نماد مونث و یانگ (سفید) نماد مذکره :/  :))
چمدونم والا! تو مدرسه‌ی ما کل علائم و نمادهای عالم رو ربط میدادن به شیطان‌پرستی! از ستاره‌ی یک‌پر! بگیر تا صدپر!! منم فعلا نمی‌تونم تایید یا رد کنم.
+ بپزین نوش جان کنین :))
Nelii 💉📚
۰۶ خرداد ۹۷ , ۱۵:۱۴
من برای اون ردیف دومی دومی از چپ مرد*__*
دیشب خواب شله زرد دیدم،الانم این....من دلم شله زرد نذری میخوادT_T

پاسخ :

تا اینجا شدین سه نفر طالب یه مدل :))
من شرمنده شدم واقعا! ان‌شاءالله که ناگهان بیارن براتون :))
واران :)
۰۷ خرداد ۹۷ , ۱۲:۱۹
سلام عزیز
قبول باشه ⚘
آفرین هنرمند :)

بسی کیف کردم :)
بازم آفرین :)

پاسخ :

سلام واران خانوم :)
ممنونم عزیزم
بازم متشکرم ^__^
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۷ خرداد ۹۷ , ۱۵:۵۱
به به:-)
قبول باشه.

پاسخ :

به به :)
مرسی :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan