مونولوگ

‌‌

کلاس اتومبیل‌شناسی


تو مسیر رفت مشکلی نبود، مسیر برگشت خفه‌کننده شده! تا الان ده بیست تا اسم ماشین فقط شنیدم! نمی‌دونمم اسم شرکتن، اسم مدلن؛ چی‌ان کلا!
سانتافه، میتسوبیشی ASX، اسپورتیج، سوبارو، تویوتا، CHR، کمری، اوتلندر، پورشه، لکسوس، زانتیا، سانگ یانگ اکتیون، بنز، کراس، پرادو، ال‌نود، دویست و شش، بقیه‌شونم یادم نمیاد!

+ کاش میشد بگم که دیگه نمیرم، ولی نمیشه!
+ خانوم دکتر این همه اسم ماشینو چجوری حفظ کرده یعنی؟ 🤔
+ فقط اومده بودم بگم اسم چه ماشینایی رو بلد شدم! 😊 تا درودی دیگر بدرود!

  • نظرات [ ۱۲ ]
شاخه سیب
۲۵ ارديبهشت ۹۷ , ۱۴:۰۸
سلام
مبارکه.ان شاءالله بخری.اسم بلد بودن خالی که به درد نمیخوره باید زیر پات باشه حداقل یکیشون.

پاسخ :

چی مبارکه؟ :))
همین الان دقیقا یه سانتافه زیر پامه، ولی خوب خودم شاید حتی بعدها نتونم یه 206 بخرم!
شاخه سیب
۲۵ ارديبهشت ۹۷ , ۱۴:۱۶
همین که یاد گرفتی. بالاخره چیز جدید یاد گرفتی.برای اون تبریک گفتم.

پاسخ :

نه! نه! نهههههه!
راننده من نیستم :)
شاخه سیب
۲۵ ارديبهشت ۹۷ , ۱۴:۲۵
حواست هست چی گفتم؟! نگفتم خریدی گفتم یاد گرفتی. اسم ماشینا رو میگم دختر!

پاسخ :

آهههاااا! :))))
اینقد این تو دارم خفه میشم و خسته شدم که یه ذره هم تمرکز نمونده واسم!
جناب دچار
۲۵ ارديبهشت ۹۷ , ۱۴:۴۷
:)

پاسخ :

°~°
** دلژین **
۲۵ ارديبهشت ۹۷ , ۱۶:۵۱
۲۰۶ خیلی دوس میدارم 

پاسخ :

از بین این همه اسم دویست و شیییش؟ خخخخ خانوم دکتر از شوما بعیده ;)

من ال‌نود دوست دارم، بعدش دویست و شیش اس‌دی :)
برگ سبز
۲۵ ارديبهشت ۹۷ , ۱۷:۳۵
سوزوکی هم خوبه ها :) 

پاسخ :

لابد ماشین شما سوزوکیه! ;)))
** دلژین **
۲۵ ارديبهشت ۹۷ , ۱۷:۵۴
ال ۹۰ صندلی هاش خیلیییی راحته 
۲۰۶ رانندگی باهاش حال میده ... تیزه... 

پاسخ :

ال‌نود واقعا رااااحته! امروز چهار ساعت و نیم سوار سانتافه بودم الان از کمردرد نمی‌تونم یه جا بشینم. از بس صندلیش ناراحت بود :/
الان خدا خدا می‌کنم وقت بگذره زودتر برم خونه!
دویست و شیش رو فقط قیافه‌ای میشناسم و خوشم میاد، دخترونه است😁 تیزه یعنی فرز و زبله! یا تند میره؟ من خیلی میونه‌ی خوبی با سرعت ندارم!
** دلژین **
۲۵ ارديبهشت ۹۷ , ۲۱:۱۲
هم سرعت میگیره هم نرم و زبله :))) خوش دسته 
همه جا جا میشه 
خیلی روونه 
اره سانتافه و سوزوکی و ... برخلاف گرون بودنشون صندلی هاشون اونقدر راحت نیس 
ال ۹۰ خیلییییی راحته 
بار اولی که نشستم داخلش اصلا شوکه شدم از طراحی صندلی هاش و راحتیش 

پاسخ :

هر وقت خدا قسمتم کرد میگم بهم ال‌نود بده پس :)
** دلژین **
۲۵ ارديبهشت ۹۷ , ۲۱:۴۱
ایشالا 😍
منم پولامو جمع کنم یه ۲۰۶ بخرم 😍

پاسخ :

ایشالا به زودی می‌خریم 😊😊
برگ سبز
۲۷ ارديبهشت ۹۷ , ۲۰:۴۹
اِهِم 
بسم الله الرحمن الرحیم ! 
شماها چجوری نمیدونید ماشین من دویست و شیشه :) 
البته دلژین میدونه چون تو اینستا پستهای هم رو داریم :) 
دویست و شش عشقه :) 

پاسخ :

من حدس میزدم قبلا، ولی مطمئن نبودم. اس‌دیه؟ من اس‌دی دوس دارم :) البته ساده‌ش قشنگ‌تره، ولی من اس‌دی دوس دارم :))

عه خوب به منم بده اینستاتو! پرایوت که نیستی؟ آخه خودم لو میرم اونجوری ~_~
برگ سبز
۲۷ ارديبهشت ۹۷ , ۲۱:۳۳
واو تو هم اینستایی *___* 
نه عزیزم اس دی چیه :) 
قبلا از ماشینم تو وب احتمالا گفتماااا 
حالا بیا اینستام بیشتر باهاش آشنا میشی :) 

پاسخ :

اپش رو از گوشیم حذف کردم، لایک و کامنت هم تقریبا مطلقا نمیکنم/نمیذارم، پیج خودمم چیزی توش نیست در واقع :)
فقط با بروزر گاهی چک می‌کنم، چند تا پیج هستن نمیخوام از دستشون بدم :)

من از ماشینت چیز زیادی تو وبت ندیدم ولی.
باشه میام می‌بینم :))) فقط توقع لایک ماشینتو که نداری؟؟؟ 😂😂😂
برگ سبز
۲۸ ارديبهشت ۹۷ , ۰۵:۳۹
والا به یه بنده خدایی گفتم برعکس خودم که خواستگار ندارم هر کی ماشینمو یه بار (از نزدیک) می بینه عاشقش میشه‌ :/ 
آخه تمیز و زیادی کم کاره! :) هعی خدایا خودمون خواستگار دار درست حسابی بشیم به حق این ماه رحمت 
نه خوشگل جان توقع ندارم چون زیادی خودش! و نه عکسش فقط! لایک خورده و داره 

پاسخ :

الهی آمین 😁

پس خدایا منم ماشین می‌خوام تو این ماه رحمت، بی‌زحمت یا ال‌نود یا دویست و شیش، مرسی 😎
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan