مونولوگ

‌‌

‌‌


چقدر سکوت لازم دارم، چقدر گوشم این روزها می‌خواد هیشکی باهاش حرف نزنه، چقدر دستم می‌خواد تمام در و دیوارها رو سفید یک دست بزنه، تمام دنیا رو. هیچ گل و بلبلی در کار نباشه، هیچ رنگی، هیچ نقطه و خالی حتی. چقدر دلم می‌خواد گریه کنه. خیلی چیزا رو نمی‌فهمه و هیچ‌کس هیچ اصراری نداره هیچ چیزی رو بهش توضیح بده، هیچ استدلالی بکنه و حتی هیچ دفاعی.

حیف، حیفِ سکوت که هیچ‌وقتِ هیچ‌وقتِ هیچ‌وقت برقرار نمیشه تو دنیا.



+ یکی از مفرح‌ترین تصاویر ممکن رو گذاشتم رو صفحه‌ی گوشیم، عکس منه و هدهد و دایی. جدا نمیشه، وگرنه تکی میذاشتم. من از توی عکس زل زده به من. لذت می‌برم تو چشمای خودم نگاه می‌کنم. الان از اون وقت‌هاست که میگم "مگه خوشگلتر از منم هست تو دنیا؟ ^__^" این به اون وقت‌هایی که میشم زشت‌ترین درررر!


  • نظرات [ ۴ ]
برگ سبز
۱۰ ارديبهشت ۹۷ , ۰۸:۰۵
این کامنت سفید است :) 

پاسخ :

:)
شاخه سیب
۱۰ ارديبهشت ۹۷ , ۱۱:۵۱
سلام
نه.نیست.
خوبی؟

پاسخ :

با "نه، نیست" شما خیلی خوبم 😂😂
و علیکن السلام :))
شاخه سیب
۱۰ ارديبهشت ۹۷ , ۱۳:۰۹
خوشم اومد گرفتی! گفتم الان باید چار ساعت توضیح بدم.
واقعا نه نیست!

پاسخ :

بله بله! واقعا نیست. برای هیچ‌کس نیست 😆😆
جناب دچار
۱۰ ارديبهشت ۹۷ , ۱۶:۱۹
میگما سر و ته پست تناقض نداشت با هم؟

پاسخ :

آفرین!
ته پست یه راهکار برای برون‌رفت از سر پست است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan