مونولوگ

‌‌

فک کنم فروشنده‌ها شب تو خواب هم حرف/مخ میزنن!


اگه احیانا امروز بعد اذان، یه دختری رو دیدین که جلوی درب سالن مولوی نمایشگاه، همون سالنی که سر درش تابلوی بزررررگ حمایت از کالای ایرانی نصبه، روی گاری دستی‌های پارک شده کنار پله نشسته و بخاطر عدم تشخیص اینکه بیشتر گرسنه‌اس یا تشنه، داره فلافل رو با چای! می‌خوره، شک نکنین که تسنیم رو دیدین :)

الان هم چون حوصله نداره به حرف‌های بی‌تأثیر فروشنده‌ی پر حرف قالی گوش بده، اومده بیرون کنار یکی از درب های خروجی سالن فردوسی کنار فلاسک چایش نشسته و منتظره مامان و آقای و هدهد بیان بیرون.

ضمنا مغموم و گرفته است. چون بعد از مذاکراتِ خیلی خیلی فشرده با آقای برای خرید اجاق گاز، و حتی پیشنهادِ دادنِ یه دونه نیم سکه به عنوان کمک هزینه‌ی خرید، چند ثانیه قبل از اینکه آقای کارت رو دربیارن رفت و در گوش آقای گفت که "دوست ندارم اجبار کنم، اگه ندارین نخرین" و ناگهان آقای مثل فنر از جا پریدن و از غرفه اومدن بیرون =) من که می‌دونم دارن، براشون اولویت نداره =(

  • نظرات [ ۱۲ ]
** دلژین **
۰۷ ارديبهشت ۹۷ , ۲۲:۵۳
گاز برای کجا ؟؟ 

پاسخ :

گاز فر، برای منزل!
پرواز ...
۰۷ ارديبهشت ۹۷ , ۲۳:۰۶
فلافل با چای :))
خیلی هم به نظر بد نمیاد ها دی:
تازه وسوسه کننده ست امتحانش کنم :)

پاسخ :

خیلی بد نیست، یه کم بده فقط 😂😂😂
ار کیده
۰۷ ارديبهشت ۹۷ , ۲۳:۱۱
تسنیم خیلی قشنگ نوشته بودی پستتو :)

پاسخ :

خیلی قشنگ خوندی عزیزم :)
باران ...
۰۸ ارديبهشت ۹۷ , ۰۱:۳۵
فلافل با چایی ؟^__^
یا خدا :)
فلافل با دوغ با نوشابه هیچکی با چایی نخورده جز خود خودت ای کاشف :)))

سلام 
خسته نباشی 
نوش جان :)

پاسخ :

سلام واران خانوم!
ممنوونم :) سلامت باشی ^__^

خوبه که بالاخره یه چیزی کشف کردم! بی نصیب از دنیا نمیرم :)

+ نوشابه که نمی‌خورم، دوغ هم نمیشد بخورم.

** دلژین **
۰۸ ارديبهشت ۹۷ , ۰۸:۳۱
اعتقادم اینه گازی که فر دارد خیلی کم مورد استفاده قرار میگیره :دی
اون فلافل با چایی هم نووش جووونت 
خودم میشینم کنارت با هم بخوریم :)) 

پاسخ :

ولی من این اعتقادو ندارم :)

جات خااالی! یه بار باید به صرف فلافل و چای مهمونت کنم پس :))))
جناب دچار
۰۸ ارديبهشت ۹۷ , ۰۹:۴۷
واقعا  باید اینقدر متفاوت باشی که فلافل رو با چای بخوری!!
توی خواب هم

پاسخ :

من تقریبا همه چی رو با همه چی می‌تونم میکس بخورم!
ولی دیشب مجبور بودم :|
شاخه سیب
۰۸ ارديبهشت ۹۷ , ۱۱:۵۱
سلام
با چایی تلخ؟

پاسخ :

سلام
یسسس :)
کلا با چایی قند نمی‌خورم.
شاخه سیب
۰۸ ارديبهشت ۹۷ , ۱۲:۰۰
عیییی! کل جسمم گس شد.

پاسخ :

خخخخخ
فک نمی‌کردم اینقد واکنش ببینم!
شاخه سیب
۰۸ ارديبهشت ۹۷ , ۱۲:۱۴
فلافل با چایی برام خیلی عادیه تا چایی نلخ.خواهرمم چایی تلخ میخوره.کلا نمیتونم درکش کنم.

پاسخ :

و برعکس من چایی با قند :/ به نظرم بدمزه‌اس!
+ چایی خیلی تلخ نمی‌تونم بخورم، یه کم تلخ باشه فقط :)
جناب دچار
۰۸ ارديبهشت ۹۷ , ۱۳:۱۹
عا
هان

فلافل با چای
عادیه پس؟!
(: به علمم اضافه شد الان :)

پاسخ :

بله، همونقدر عادیه که تخم‌مرغ و برنج :)
جناب دچار
۰۸ ارديبهشت ۹۷ , ۱۳:۴۶
اووغ :|

پاسخ :

باور کنین استفاده از نیمرو بجای خورش خیلی تجربه‌ی نابی خواهد بود، جدا جدی میگم :)
یک مسلمان
۰۹ ارديبهشت ۹۷ , ۰۲:۵۱
الخیر فی ما وقع :)

پاسخ :

اتفاقا یکی از دلایلی که باعث شد بعد از جلب اکثریت آرا، حرفی بزنم که بابام منصرف بشه، این بود که شاید بخریمش بعد مثل اون بنده خدایی که تعریف کرده بود، تو اولین استفاده شیشه‌ی فرش بشکنه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan