مونولوگ

‌‌

داستانک :) [مثلا دیگه :)]


کبوتر با کبوتر باز با باز یا کمال همنشین در او اثر کرد؟

او: به نظرت صورتم به نسبت قبل لک افتاده؟
من: قبلا به صورتت دقت نکرده بودم.
او: شوهرم میگه انگار صورتت لک افتاده.
من: من که چیزی نمی‌بینم.
او: این کرم رو ببین، خوبه بزنم برای لک؟ شوهرم رفته گرفته برام، گفته بزنم.
من: اوممم! نمی‌دونم، جوجوبا و ویتامین E داره که برای پوست خوبه، همینقد می‌فهمم.
او: اگه بدونی چقد من رو پوستم حساسم! چقد براش خرج کردم!
من: تو حساسی یا شوهرت؟
او: اون بنده خدا که چیزی نمیگه! [آخی! طفلک!] خودم حساسم. برای پوستم تا اصفهان و فلان جا و فلان جا رفتم! چقد خرج کردم.
من: اوممم، خوبه :) بیرون منتظر باش تا صدات کنن.




فاشیست

من: داماد چیکاره‌اس؟
او: سیده، افغانه :)
من: یعنی چی؟
او: شروط لازم و کافی رو داره دیگه!
من: من جلوی این قانون نامعقول خواهم ایستاد!!
او: از تو گنده‌ترهاش نتونستن، تو که سهلی! :))
من: الحمدلله ما به شدت شما نیستیم :))))




کله‌گنده

من: من امروز مقنعه‌تو می‌پوشم.
او: بپوش.
من: این چرا اینقد تنگه؟؟؟
اوی دوم: مگه یادت رفته کله‌ی تو از ما بزرگتره کله‌گنده؟😆
من: مغزهای کوچک زنگ‌زده :|

  • نظرات [ ۴ ]
غمی ‌‌
۰۵ ارديبهشت ۹۷ , ۲۰:۴۷
ِآخریش جا داشت توی توییتر فیو بخوره 😆

پاسخ :

فی‌یو؟ ندانم چیست!
ن. .ا
۰۶ ارديبهشت ۹۷ , ۱۰:۰۸
داستانک نویسی رو خیلی دوست دارم و خیلی براش دغدغه مندم
البته از نظر من اینها هنوز طولانی هستن...

بار هنری و خلاقیتی که داستانک نیاز داره کمتر نوع ادبی نیاز داره برای خوب از آب در اومدن
ادامه بدید حتما

پاسخ :

فک کنم گفتین قبلا رمان‌نویس بودین. وبلاگی چیزی ندارین که توش داستان و اینا بنویسین ما بخونیم؟
جناب دچار
۰۶ ارديبهشت ۹۷ , ۱۰:۱۲
یعنی سید جمال الدین اسدآبادی افغانی اومده خواستگاری ت؟؟؟

پاسخ :

قضیه مربوط به شخص دیگریست!
ن. .ا
۰۶ ارديبهشت ۹۷ , ۱۰:۴۷
یه وبلاگ داشتم به اسم gheseh (قصه) داستانک نمی نوشتم... داستان کوتاه می نوشتم... 
بستمش...
خیلی دوست دارم شروع کنم...
شایدم توفیق بشه و شروع کنم

پاسخ :

ان‌شاءالله که شما توفیق نوشتن پیدا کنین، ما هم خوندن.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan