مونولوگ

‌‌

بوَد؟ نبوَد؟ بوَد؟ نبوَد؟ یک دور تسبیح کافیه؟



  • نظرات [ ۳ ]
حوا ...
۰۱ ارديبهشت ۹۷ , ۱۶:۰۵
بالا را نگاه می‌کند...

پاسخ :

دختر باس سربه‌زیر باشه ;)
لوسی می
۰۱ ارديبهشت ۹۷ , ۱۶:۲۵
خویشتن را بکشتم تا بتوانم "خبر وصل تو" را بخوانم و نشد!
آخر رفتم تو گوگل سرچ کردم!
:|

عجیبه که در این بیت آشنا این لغتش اینقدر غریب شده بود برام!

پاسخ :

دفعه‌ی بعد سعی می‌کنم بهتر بنویسم، یا حداقل متن تخته رو تایپ کنم :| :( :)

خونسردی خویشتن را حفظ می‌کند و به خود یادآور می‌شود که این مدل پست‌ها فقط به عشق تخته‌ی قشنگش می‌باشد :)

علی رضا عظیمی راد
۰۲ ارديبهشت ۹۷ , ۱۲:۳۴
سلام
فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و قرارگرفتن در جرگه 100 وبلاگ برتر بیان در سال 96 را خدمت شما تبریک عرض میکنم.
محجبه میزبان نگاه ها و افکار زیبای شماست.
mohajabe.blog.ir

پاسخ :

سلام
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan