مونولوگ

‌‌

قدیم الایام :)


دارم کتاب و جزوه‌هامو مرتب می‌کنم. بعد از دو سال اومدم سراغشون، خیلی حس خوبی بهم میدن :)

پشت یکی از جزوه‌ها نوشتم "در ساعت 9:30 در بازدید من، سرم اتیکت نداشت" :))

مربوط به کارآموزی مدیریته، می‌رفتیم از کار تک‌تک پرسنل بخش یا مرکز اشکال می‌گرفتیم =) بعد هم می‌نشستیم رو صندلی‌های مبل مانند بخش قلب و پامونو مینداختیم رو پامون یا می‌رفتیم گشت می‌زدیم اینور اونور! اصلا یَک کارآموزی باحالی بود😂 مریض‌های بنده خدا تا ما رو می‌دیدن انگار که بازرس‌های واقعی دیده باشن، میومدن شکایت پرستار و دکتر و خدمه رو به ما می‌کردن 😂😂 ما هم یادداشت می‌کردیم، اونام فک می‌کردن که مثلا پیگیری خواهد شد! بعد از چند روز می‌دیدن خبری از پیگیری نیست، می‌گفتن "چیه شما هر روز میاین اینجا از مشکلات بخش می‌پرسین، هیش کارم نمی‌کنین؟ الکی! 😬😒" وجدانا ما پیگیری می‌کردیم، اینکه ترتیب اثر داده نمیشد که تقصیر ما نبود، بود؟


  • نظرات [ ۸ ]
ار کیده
۰۱ ارديبهشت ۹۷ , ۱۰:۳۵
چه جالبه کارآموزی شما :)

پاسخ :

این یکی اساسا نباید کارآموزی حساب میشد! زنگ تفریحی بود بین کارآموزی‌های دیگه :))
حوا ...
۰۱ ارديبهشت ۹۷ , ۱۱:۰۲
عجب :))

پاسخ :

شمام تعریف کنین خوب :)
جناب دچار
۰۱ ارديبهشت ۹۷ , ۱۱:۱۵
پیگیری تون قبول باشه

پاسخ :

قبول حق!
حوا ...
۰۱ ارديبهشت ۹۷ , ۱۳:۱۲
درود :))

پاسخ :

درود؟؟؟
هَشْتْ حَرْفى
۰۱ ارديبهشت ۹۷ , ۱۳:۲۱
وقتی تو کارخونه ی دوستم قرار بود سرکشی کنم، هر روز صبح میرفتم و میگفتم: اون پنجره رو ببندید. میبستن و من میرفتم. در همین حر و اتفاقا بستن پنجره باعث میشد که اون قطعه ی تولیدی کیفیت اصلی رو پیدا کنه و به خاطر فهمیدن این قضیه صد میلیون تومن پول بی زبون به یه پروفسور داده بودیم. کارگرها ولی فکر میکردن که من شوخی میکنم باهاشون!

پاسخ :

چقده شما خفنین! هههههه دوست کارخونه‌دار دارین! بازرسین! با پروفسورهای میلیونی در ارتباطین! و... :)
برگ سبز
۰۱ ارديبهشت ۹۷ , ۱۶:۰۴
بدترین کارآموزیم بود انصافا 
و هنوزم توش لنگ میزنم 

پاسخ :

جل الخالق!
حوا ...
۰۱ ارديبهشت ۹۷ , ۱۶:۳۳
آره خب
تعریفه دیگه :/

پاسخ :

:|
منظورم این بود که تو وبلاگت از این چیزا تعریف کن بخونیم :)
حوا ...
۰۱ ارديبهشت ۹۷ , ۱۶:۴۴
آها :))))

پاسخ :

حالا ندیده و نشناخته یه کم هم از من تعریف کنی جای دوری نمیره ها 😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan