مونولوگ

‌‌

یااباالفضل


چندین سال پیش، شاید من راهنمایی بودم، تنها سفر خانوادگیمون رو رفتیم، قم. همین مواقع بود، این سه روزِ ولادت رو اونجا بودیم. برگشتنی رفتیم مرقد آقا. یادمه داشتیم پیاده از اتوبان رد می‌شدیم، نمی‌دونم چرا! مهندس نفر آخر حرکت می‌کرد و بازم نمی‌دونم چرا هیچکس حواسش بهش نبود. همه رد شدیم و ناگهان از پشت سر، بوق ممتد و بعد فریاد آقای رو شنیدم که گفت یااباالفضل! وقتی برگشتم مهندس رو دیدم که خوش خوشان داره میاد! آقای می‌گفت مهندس رو له شده فرض کرده! خواهرم می‌گفت انگار که یکی مهندس رو هل داده!
قصدم این نیست که بگم معجزه شد! که یه هل کوچولو که چیزی نیست. سؤالم اینه که کی بهمون یاد داده اینجور وقت‌ها بگیم یااباالفضل؟ کسی جز خود اباالفضل؟


گله دارم، گله دارم، گله دارم، اربعین نود و پنج درب رو به ضریح باز بود، نود و شش اما نه! ضریح دربست در اختیار آقایون بود. زیارت ضریح نرفته بودم، ولی...


عیدهاتون مبارک :)

  • نظرات [ ۳ ]
برگ سبز
۳۱ فروردين ۹۷ , ۲۱:۱۳
با تمام اتفاقاتی که دقیقا بدون اینکه توجه داشتم شب عید مذهبی یا ولادت مذهبی هست برام میفته و بعد می بینم اِ... یه شب عید مذهبی بوده که اینقدر حال من داغون گرفته شده 
فقط یه نتیجه می تونم بگیرم و اون اینکه شدیدا طردم از طرف آقایون و خانومهای معصومین 
و دیگه اعتقادی ندارم و شرکت نمیکنم و ول کردم همه چیو

پاسخ :

چی می‌خواستی که چون نشده ول کردی؟ :)
برگ سبز
۳۱ فروردين ۹۷ , ۲۲:۲۳
چیزی نمی خواستم 
ولی اتفاقای اعصاب خورد کنی که واقعا حالمو می گیره همین موقعا اتفاق میفته 
خدا می دونه الان بغض دارم 
و بعد تو تلگرام خودمو خوشحال نشون میدم به اون :/ 

پاسخ :

یعنی همیشه خوبی این ایام فقط مشکل داری؟ :)
وقتی فرکانس مشکلاتت بالاست، بالاخره به شب ولادت هم اصابت می‌کنه دیگه :)
برگ سبز
۳۱ فروردين ۹۷ , ۲۳:۵۹
فرکانس مشکلاتم تو این شبها افتضاح میره بالا 
متاسفم که اینو میگم :( 
بابای هیئتی 
مامان هیئت رو مامان مسجدی 
خواهر برادرای هیئت رو 
و من... 

پاسخ :

و تو برگ سبزی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan