مونولوگ

‌‌

دخترِ پسرِ همسرِ پدرم


راه میره کأَنّه مسته :)

  • نظرات [ ۸ ]
غمی ‌‌
۳۱ فروردين ۹۷ , ۰۰:۱۳
خب چرا واسه جبران کوتاهی پستت به سلولای خاکستری ما آماده باش صد در صد میدی حاج خانوم؟

پاسخ :

خوب اگه کسی باباش زن بگیره، بعد نوه‌ی پسری زن‌باباش دختر باشه، بعد بخواد نسبت اون و خودش رو بگه باید چی بگه؟!
serek Khatoon
۳۱ فروردين ۹۷ , ۰۰:۲۲
من هنوز دارم نسبت عنوانو تو ذهنم ساده سازی می‌کنم 
متن بماند ...😂

پاسخ :

تفسیر این متن! که سال‌ها طول میکشه! آخه من یه نویسنده‌ی چندین لایه‌ام :)))
محسن خطیبی فر
۳۱ فروردين ۹۷ , ۰۰:۲۲
این مسته یعنی چی عمه خانم؟ ب برداشت من ی چیزی تو مایه‌های غزال و آهو باشه. آره؟

پاسخ :

غزال و آهو؟ نه! چون تازه راه افتاده اینطوری گفتم.
جناب قدح
۳۱ فروردين ۹۷ , ۰۱:۴۶
سلام :)
میشه برادر زاده تون ؟

پاسخ :

سلام :)
بله
حوا ...
۳۱ فروردين ۹۷ , ۰۵:۳۷
آخی ^_^

پاسخ :

آخرش هم بزرگ میشه هر غلطی بکنه من فحش می خورم :/
محمود بنائی
۳۱ فروردين ۹۷ , ۰۹:۰۴
حتما با دستهای باز راه میره و تلو تلو میخوره. 

پاسخ :

بله :)
بلوط خانوم
۳۱ فروردين ۹۷ , ۱۳:۴۳
رو انگشتهای پا راه میره؟ شیکمش هم میده جلو؟ تند تند میره بعد یهو می ایسته؟ 

پاسخ :

دوتای اول نه، سومی آآآره ^_^
بعد هم موقع ایستادن کج و کوله میشه و گاهی حتی به عقب برمی‌گرده :)
morealess ..
۰۹ ارديبهشت ۹۷ , ۲۳:۴۴
خودت تربیتشو به عهده بگیر که لاقل اگر فحش خوردی، بگی کوتاهی از خودمه ((:

پاسخ :

نه لازم نیست. دوتا سپر دارم، سنی، عقلی، جثه‌ای، هرجور حساب کنیم اونا عمه‌ترن! :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan