مونولوگ

‌‌

منو چه به کدخدا شدن!


برای انتقال یه حرفی به دوستم مأمور شدم. حرفی که نصیحته و شاید حتی دخالت. شاید نه، قطعا دخالته و قطعا نصیحت هم باهاش مخلوط خواهد شد. می‌تونم انتقال ندم، ولی دوستم ضرر می‌کنه. اگه انتقال بدم هم احتمال داره دوستیمون رو از دست بدم، چون یه موضوع شخصیه و من هم کسی نیستم که تو این مورد کسی رو نصیحت کنم. دوستم رو دوست دارم ولی تو این دو سال بعد از فارغ التحصیلی عوض شده، خیلی زیاد؛ با این وجود هنوز دوستمه.
از شنیدن چیزی که باید انتقال بدم هم شوکه شدم، هم خیلی ناراحت. از اینکه منو انتخاب کردن برای این کار هم خیلی ناراحت شدم. اما مثل مادری که حاضره خودش بچه‌شو دعوا کنه، اما غریبه بهش اخم نکنه، حاضر نیستم کس دیگه‌ای این حرفا رو بهش بزنه.
دوستم قبلا آدم منطقی‌ای بود، اما با وجود این تغییرات گسترده، الان اصلا مطمئن نیستم فردا چه واکنشی میخواد به حرفام نشون بده.


  • نظرات [ ۷ ]
** دلژین **
۲۷ فروردين ۹۷ , ۲۳:۲۸
چرا طرف خودش انتقال نمیده ؟ 

پاسخ :

چون من دوست دوستمم، اون دوست دوستم نیست :)
جناب قدح
۲۷ فروردين ۹۷ , ۲۳:۴۵
خب قبول نمیکردین اگه دخالت محسوب میشه ...

پاسخ :

اگه من نگم یه غریبه بهش میگه و خیلی بد میشه
برگ سبز
۲۷ فروردين ۹۷ , ۲۳:۴۶
تو رک هستی درسته؟ 

پاسخ :

بذار اون تستی که معرفی کردی رو بزنم بعد معلوم میشه!
خودم فک می‌کنم بیشتر از میانگین جامعه رک باشم.
serek Khatoon
۲۷ فروردين ۹۷ , ۲۳:۵۴
سلام 
خوبی؟ 
ای داد می فهمم چه موقعیت گندیه خودم قبلا مشابهشو تجربه کردم 
گاهی آدم از روی مصلحت باید دلو به دریا بزنه همون دوستت اگر هیچ کسی حقیقتو بهش نگه ممکنه فردا از زمین و زمان طلبکار باشه که من کور بودم چرا بقیه که می دیدن و می‌دونستن دستمو نگرفتن تا توی چاه نیفتم ...خیلی وقتا ما با این مرز بندی اشتباه دخالت و حریم و به من ربط نداره عزیزامونو رها می‌کنیم تا نابود بشن به نظرم این درست نیست اصلا...
ممکنه اول ناراحت بشه اما اگر عاقل باشه از اینکه خیرخواهش بودی خوشحال می‌شه...اجباری هم که نیست تو حرف حقو می‌زنی انتخاب با خودشه ...
موفق باشی

پاسخ :

خیلی وقتا ما با این مرز بندی اشتباه دخالت و حریم و به من ربط نداره عزیزامونو رها می‌کنیم تا نابود بشن به نظرم این درست نیست اصلا...

به نظرم این کاملا درسته :) نظر تو رو میگم ها :)
حوا ...
۲۸ فروردين ۹۷ , ۰۳:۰۹
چند شبِ پیش منم همین کار رو کردم. نتیجه چی شد؟! عصبانیتِ طرفِ مقابل و بلاک :) اما من ناراحت نیستم. حس می‌کنم وظیفه داشتم یادآوری کنم که خیلی عوض شده و چه بسا عوضی. مشکل اینجاست که اکثرِ آدم‌ها نمی‌خوان بپذیرن که مشکل دارن و جوابشون هم عمدتاً اینه: تو برو خود را باش...!

پاسخ :

تو برو خود را باش! یا مگه تو همه‌ی کارات درسته که می‌خوای منو ارشاد کنی؟
با این طرز تفکر که خیلی هم رایجه، فقط یه معصوم می‌تونه به آدم امر به معروف و نهی از منکر کنه.
من حضوری می خوام باهاش حرف بزنم تا نتونه بلاکم کنه :)) اونم تو حرم :) حتی تلفنی هم نمی‌تونم بگم، فک می‌کنم تو حضور یه خاصیتی هست که دل‌ها به هم نزدیک‌تره و نتیجه‌ی حاصله باب میل‌تر.
جناب دچار
۲۸ فروردين ۹۷ , ۱۲:۵۲
:) چی شد؟

پاسخ :

به علت برودت دما، و لغزندگی سطح معابر، و گشتنْ بیمار، و رفتن زیر سرم، قرار رو کنسل کرد! حالا تلفنی مجبورم بهش بگم :/
جناب دچار
۲۸ فروردين ۹۷ , ۱۳:۳۴
بخاطر لغزندگی معابر سرماخوردی یعنی!! :)))

پاسخ :

من نخوردم، اوشون خورده و نمیاد! :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan