مونولوگ

‌‌

چقد فحشش داده باشم خوبه؟


"یک استخر تجاری به طور میانگین حاوی 20 گالن ادرار است. کلر با مواد ارگانیک (عرق، کرم ضدآفتاب و بله، مدفوع) ترکیب می‌شود و ماده ای تولید می‌کند که شما را بیمار می‌کند!"

خوندن سطور بالا وقتی جالب میشه که به دوستت میگی بیا بریم موج‌های آبی، و اون بخاطر اینکه کار داره میگه نه و بعدش که می‌بینه خودت تنهایی میخوای بری اینا رو برات می‌فرسته :| اصلا داشتن چنین دوستانی عین خوشبختیه!

  • نظرات [ ۶ ]
ار کیده
۲۵ فروردين ۹۷ , ۰۸:۴۹
چه حال بهم زن🤢🤢🤢🤢

پاسخ :

حال به هم زن، ولی واقعی :(
روشن شدگی
۲۵ فروردين ۹۷ , ۰۹:۰۱
خب چرا فحش!  حرف بدی نزده. 

پاسخ :

حرف بدی نبوده، ولی در موقعیت بدی زده شده! وقتی میبینه دارم میرم که نباید بگه، بذاره بعد از برگشتنم!
حالا منم فحش خاصی بهش ندادم، گفتم "خیلی خیلی خیلی خیلی بدی!"
♫ شباهنگ
۲۵ فروردين ۹۷ , ۱۰:۰۶
و اتفاقا برای همین من هیچ وقت جز یک بار در عنفوان کودکی، پامو تو استخر نذاشتم
حتی ده جلسه آموزشی ثبت‌نام کردم و نرفتم
چندشم میشه
و حاضرم غرق شم و شنا نیاموزم

پاسخ :

چندش که جای خود داره، من تنها کابوسم از کودکی آب بوده! خیلی وقته البته ندیدم، ولی بچگی خواب می‌دیدم یک حجم عظیمی از آب داره میاد روم هوار بشه!
در مورد کلاس هم اتفاقا تجربه‌ی نسبتا مشابهی با شما دارم، دو بار تا حالا ثبت‌نام کردم، ولی بخاطر ترسی که از آب داشتم هر دو بار نصفه ول کردم :)

اما اگه مشهد اومدین، موج‌های آبی رو حتمااااااا برین! خیلی خیلی خوش میگذره :)
ار کیده
۲۶ فروردين ۹۷ , ۱۳:۱۰
نه واقعی نیست... اصلا حتی فکر نمیکنم به واقعیت نزدیک هم باشه...

پاسخ :

چرا هست، اگه چیزی که دیروز من دیدم تو هم می‌دیدی به راست بودنش پی می‌بردی :(
تا دیروز می‌گفتم این چیزا شاید مال اونور آبه که خیلی به نجس و پاکی اهمیت نمیدن و شاید خیلی رعایت نکنن، اینجا همه مسلمونن، نباشن هم به نجسی حساسیت دارن. ولی الان دیگه مطمئن نیستم.

+ برای اینکه تبلیغ منفی برای موج‌های آبی نباشه بگم که چیزی که من دیدم ربطی به مجموعه نداشت، مربوط به یک نفر از مردم بود که خیلی بیشعور بود :))
حوا ...
۲۷ فروردين ۹۷ , ۱۷:۳۱
اگه دوست من بود یه پیتزای بزرگ مهمونش می‌کردم

پاسخ :

حالا فردا می‌خوام ببینمش، یه فصل کتک مفصل در انتظارشه که پیتزای اون روزو کوفتم کرد :))
حوا ...
۲۷ فروردين ۹۷ , ۱۷:۵۳
چرا خب؟!
حالا بیا و خوبی کن :/ :))))

پاسخ :

حالا نشونش میدم!! :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan