مونولوگ

‌‌

دعا


بعضی‌ها چه جالب دعا میکنن:

یا امام زمان، اول منو ببر تو دست و بال خودت، بعد یکی از اونایی که تو دست و بالته رو هم واسه من بفرست اینور :)

راحت، منتظر، بشین تو خونه‌ات، دیگه گشتن نمیخواد که!


  • نظرات [ ۱۲ ]
serek Khatoon
۲۳ فروردين ۹۷ , ۲۲:۱۷
اگه امام زمان جوابم بده بهشون چه شووود *__*
ما که هر بار از این دعاها کردیم یه پس گردنی از غیب خورد وسط فقراتمون 
شاهدشم این گردن‌بند طبی لامصبه :/

پاسخ :

من کار ندارم، یه دونه از همون خوباشو واسه ما سوا کن آقا =]
به قول دوستان الان ندا از غیب میرسه که "خوش باش یاور شهید! اونی که واست کنار گذاشته بودم چند روز پیشا تو سوریه شهید شد :|"
جناب قدح
۲۳ فروردين ۹۷ , ۲۲:۲۱
سلام :)

خدا کنه آقا ازمون راضی باشه ...

پاسخ :

سلام :)
شاخه سیب
۲۳ فروردين ۹۷ , ۲۳:۱۸
سلام 
خوبه که دعاشون..

پاسخ :

بله خوبه، من تا حالا اینجوری بهش فک نکرده بودم که به امام بگیم "تو که یاور زیاد داری، بیا یکیشونو به من لینک کن"!!! :))))
برگ سبز
۲۴ فروردين ۹۷ , ۰۰:۰۲
هعی خواهر! من به امام رضا اینو یه زمانی گفته بودم ولی خوب‌‌‌‌...

پاسخ :

ای بابا! چرا به ذهن همه رسیده بوده جز من؟ :/
برگ سبز
۲۴ فروردين ۹۷ , ۰۰:۱۷
منم از وب یه بلاگفتیی که شوهرشو می گفت حضرت معصومه دادتش یاد گرفتم 
ولی خوب میگم که 
میگم که ولی خوب.... :(((

پاسخ :

خخخخخ شوخی می‌کنم! اونایی که از این دعاها بلد نیستن رو هم خدا می‌بینه :)
س _ پور اسد
۲۴ فروردين ۹۷ , ۰۰:۳۴
قبول باشه ... 

پاسخ :

اینو حاج‌آقای قبل از دعای کمیل گفت! فک کنم زن هم داشته باشه :/
بازم قبول باشه؟ :)
س _ پور اسد
۲۴ فروردين ۹۷ , ۰۰:۴۲
مقبولیتش به مصدرش نیست ؛ به نیازمند واقعیشه :) 
خدا سمیع الدعا و بصیربالعباد ه ....
شما عجالتا" مشغول دعا باشید ... وفقکم و ؟!
:))
ضمنا" خاضعانه و مخلصانه ؛ سلام

پاسخ :

ما چمدونیم، شاید هم حاج‌آقا نیازمند واقعیش باشه :)

منم خاضعانه و مخلصانه علیک سلام :))
س _ پور اسد
۲۴ فروردين ۹۷ , ۰۱:۰۵
شاید ! به قول شاعر : آنان که غنی ترند؟ محتاج ترند ...
والله اعلم
:))
پ ن:
اون فیلم دیشبی هم که حسابی شمارا مکدر کرده بود؛ اسمش به ایرانی ساحل مین و اصلش Land of Mine محصول 2015 دانمارکه و در جشنواره برلین هم جایزه گرفته ؛ من هم از این فیلم خیلی متاثر شدم ... کاش کارگردانها و نویسنده های وطنی هم بلد بودند اینطور فیلم بسازند و بنویسند ... وفقکم

پاسخ :

عجب! عجب! جداً عجب! 
من والله العالم رو بیشتر دوست دارم، فک کنم قبلا این شکلی می‌گفتین. وقتی میگم الله اعلم، یعنی یه علمی واسه خود جاهلم قائل شدم!!! اینم عجب!

چه جالب! دانمارک علیه کشور خودش به نفع آلمان فیلم ساخته، بعد برده تو برلین نمایش داده و جایزه هم گرفته!
بله، فیلم تأثیرگذاری بود.
وفقکم و نویسندگان و کارگردانان وطنی و ایانا :)
س _ پور اسد
۲۴ فروردين ۹۷ , ۰۱:۲۲
چه جای عجب؟ وارد مباحث کلامی و فقهی نمی شم :) اما غالب فقها در اموری که وقوف کامل ندارند از واژه والله اعلم استفاده می کنند ... حیات دینی ماهم که گره خورده به تقلید:) والله العالم هم به هم چنین ... 

جالبتر اینکه فیلم محصول مشترک آلمان و دانمارک ه و جالبتر اینکه آلمان بعد از جنگ برای اینکه مقبول امریکا و اروپا باشد علیه خودش هم فیلم میسازه ؛ دیگه دانمارک و نروژ و ژاپن و .... دیگران که جای خود دارند ... 
تشکر از دقت و نکته سنجی سرکار 
وفقکم الله

پاسخ :

بله؛ درست می‌فرمایید :)

خیلی ممنون از توضیحاتتون :)

موفق باشید :)
سا قی
۲۴ فروردين ۹۷ , ۱۱:۱۵
خیلی عالی بود

یادگرفتیم



پاسخ :

:)
حوا ...
۲۷ فروردين ۹۷ , ۱۷:۳۵
خارج از شوخی دعایی که شب آرزوها کردم این بود:
کاری کن جز خودت هیچ مرهمی برای زخم‌هایم متولد نشود...

البته خودمونی گفتما :)) این رو ادبی کردم واسه پست

پاسخ :

واقعا نمیشه ها، آدم‌ها نهایت بتونن یه مسکن موقت باشن.

اینقد ادبی می‌نویسین دعاهاتونم ادبی شده خانوم دکتر ;)
حوا ...
۲۷ فروردين ۹۷ , ۱۷:۵۵
مخاطب خدا بود :)
خدا دائم المسکن هست :)

قربانِ شما :)

پاسخ :

آره متوجه شدم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan