مونولوگ

‌‌

شضطشبتظت

یه تقویم زرد گنده درست کردم زدم اون بالا. چرا اون بالا؟ چون من این پایین رو زمین لش کردم. کلمه‌ی پسرونه‌ایه؟ اصلا مهم نیست، چون جایگزین ندارم براش. از پایین که به اون زرد بالا نگاه می‌کنم از هفت تا کار امروز یکیش خط خورده! یکی دیگه‌شم که حرم بود به جای خط، تیک خورده. جلوی حرم هم که با فلش نوشتم قبرستون ضربدر خورده، چون خیلی شلوغ بود و خانواده موافقت نکردن بریم پایین، قبرستون.

الان هم رفتن همین دور و بر چند دقیقه بشینن تو فضای آزاد، من تنهام. تنهایی بی‌نهایت خوبه، هرازگاهی؛ و برای من بیشتر اوقات. بهشون گفتم برام زولبیا بامیه بیارین.

فک کنم ده جفتی باشن، منتظر منن که برم بشورمشون :| تا حالا اینقد جوراب نشسته یه جا دیده بودین؟ خیلی شلخته شدم دیگه، همه‌شونو جمع کردم با هم بشورم! خیلی شلخته شدم، خیلی! از فردا آدمت می‌کنم! بعضیاشون که چرک تو تنشون مونده جنسشون هم خوب نیست فک کنم قشنگ سفید نشن، لباسشویی هم که جورابو بدتر کثیف می‌کنه، از من به شما نصیحت جوراب رو هیچ‌وقت نندازین تو ماشین.

این مهندس بوق هی میاد رو تخته‌ی برنامه‌ریزی‌شده!ی من چیز میز می‌نویسه. اون روز نوشته بود "تسنیم مضحک و احمقه"! به انگلیسی. منم ناراحت شدم و پاکش کردم و نوشتم "تسنیم یه دختر خوبه!" الان هم با مشکی نوشته why so serious؟ زیرش هم یه لبخند جوکر کشیده و ی عالمه HA HA HA... منم با آبی نوشتم because life is more than fantasy :)))

اگه اینقد بی حال و بی رمق نبودم سه تا دیگه از اون شماره‌ها تا یک ساعت دیگه خط می‌خورد. بی حال و بی رمق نیستم و اون سه تا تا یک و نیم ساعت دیگه خط خواهد خورد!

آقای احتمالا پنج‌شنبه برای شرکت تو مراسم ختم یکی از فامیلا میرن قم. ای خدا، مگه من نگفتم دلم قم می‌خواد؟ این همه دور و بریا فرت و فرت میرن قم، من چی پس؟


+ هم‌اکنون (هم‌اکنون یعنی دقیقا هم‌اکنون) متوجه شدم که اون جمله متعلق به خود جوکر هست و من نمی‌دونستم! از جوکر بدم میاد، از هر جمله‌ای که بگه هم :) انگار هرچی انرژی منفیه با دیدنش می‌ریزه تو وجودم!

+ دعا :)

+ چیه نکنه می‌خواین واسه دعا التماستون کنم؟؟؟


  • نظرات [ ۴ ]
ار کیده
۱۳ فروردين ۹۷ , ۱۹:۰۹
چشم :)

پاسخ :

چشمت بی‌بلا دختر جان :)
لوسی می
۱۳ فروردين ۹۷ , ۲۲:۵۰
من بلا استثنا جورابو با ماشین میشورم. اگر ماشینتون سطلی نیست (در از بالا) مشکل از پودتونه که تمیز نمیشه یا سطح شستشو. :)
لش کردم یعنی چی؟ :/
جوکر چیه؟
:/
نوفهمم!

پاسخ :

سطلی نیست، پودر چی بزنم یعنی خوبه؟ رو چه سطحی بذارم که جوراب سفیدم تمیز کنه؟

اگه جایگزین داشتم که می‌گفتم خواهرم :) فک کنم به جنازه‌ی مرده هم لش میگن، شاید بشه گفت مثل مرده با عضلات کاملا شل افتاده بودم! دیدین مرده هیچ اختیاری رو عضلاتش نداره و خیلی سنگین‌تر از یه آدم زنده است؟ چون زنده حتی تو خواب هم کمی خودشو نگه میداره، ولی مرده لشه، لش!

جوکر یک ضد قهرمانه که من اصلا نمی‌دونم تو کدوم کتاب یا فیلم بوده =) خودم هیچ شناختی ازش ندارم، فقط لبخند وحشتناکش رو اینور اونور دیدم و اسمش رو شنیدم! همونی که دو طرف لبش به شکل لبخند پاره است :/ این
لوسی می
۱۳ فروردين ۹۷ , ۲۳:۵۷
خب راستش خیلی مهم نیست که پودر چی میریزی مهم اینه که به مقدار کافی بریزی و کم نریزی! من خودم از سافتلن و هوم کر استفاده میکنم اما راستش خیلی رو پودر بلد نیستم مانور بدم و فکر نمیکنم اینها خیلی خاصتر از بقیه باشن. چون مامان مستر وسواسیه و از اینا میخره منم از اینا میخرم فقط :))
پرسیل هم خوبه و تمیز میشوره اما انزیمهاش زیاده و اگر هی و هی با پرسیل بشوری لباس می پوسه!
سطح شستشو هم باید شستشوی کامل باشه دیگه. نمیدونم ماشین شما چه مدلیه اما مثلا ماشین ما برای لباس معمولی یه شستشویی داره که یک ساعته ست،یکی یک ساعت و نیمه ست،یکی هم نیم ساعته ست. بقیه ی سطوحش هم برای لباسهای خاصه مثلا پشم و جین و اینها. تو این سه مدل شستشوی لباسهای معمولی من فقط وقتی جورابها رو میریزم که روی یک ساعت و نیم میخوام لباسها رو بشورم. و خدایی سفید میشن. حالا بعضیها هم میگن رو همون یک ساعته هم اگر بذاری و دمای شستشو رو بالاتر ببری سفید میشن اما من این کار رو نمیکنم! دما رو که بالا ببری لباسها خراب میشن. اما ماشین های سطلی تحت هر سطحی چرک مرده میکنه جوراب رو.

+آها تنِ لش که میگن منظورت بود؟ :)) هیچوقت ترکیبِ "لش کردم" رو نشنیده بودم راستش.

+جوکرهم توضیح دادی فهمیدم کیه. من تو بتمن دیده بودمش و فکر میکردم فقط یک شخصیت از فیلم بتمن بوده. اما الان که گفتی سرچ کردم بببینم همونه یا نه، گویا تو فیلمهای دیگه هم همین مدلی بوده! :|

پاسخ :

من خودم که روشن کنم یک عاااالمه پودر می‌ریزم، مامانم کمتر. از نیم ساعت و یک و نیم ساعت استفاده نمی‌کنم کلا، رو یک ساعت همیشه می‌شورم، دما هم میذارم رو چهل. این زمان و دما برای لباس کافیه به نظرم. بعد الان هم که اینا رو گفتین بازم دلم نمیاد واسه جوراب نیم ساعت آب و برق بیشتر هدر بدم :/ همون با دست بشورم وجدانم آسوده‌تره :)

+ دور و بر من هم استفاده نمیشه و فقط اینور اونور خوندم و رفته تو دایره لغات لوطیانه‌ام!
لوسی می
۱۴ فروردين ۹۷ , ۱۰:۲۷
خب منم به خاطر جوراب که رو اون سطح نمیذارم!
از اون جایی که من همه چیز رو با ماشین میشورم، جورابها رو اون موقعی میندازم تو ماشین که سطح شستشو این یکی باشه. :)

پاسخ :

اوووکی، مرسی از راهنمایی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan