مونولوگ

‌‌

حالا معلوم نیست کرم چی خریده بودم!


"من می‌خوام بدونم شما که یه کرمی رو می‌فروشین چرا روش نمی‌نویسین چجوری باید ازتون شکایت کرد؟"

این جمله‌ایه که از عالم خواب تسنیم دررفته و به عالم واقعیت رسیده و توسط برادرش شکار شده! آخه بنده خدا، فروشنده‌های رؤیایی! هم از دست این قانون‌مداری تو در امان نیستن؟؟؟



+ من می‌دونم، اگه آخر جای گنج‌هامو تو همین خواب لو ندادم --__--


  • نظرات [ ۵ ]
زمستان ‌‌..
۱۰ فروردين ۹۷ , ۱۴:۳۳
هرچی بوده، مرغوب نبوده، طرف انداخته بهتون!! خدا لعنتش کنه :)))

پاسخ :

نه دیگه مشکلی نیست، احتمالا پسش دادم همونجا. آخه الان که اثری ازش نیست :دی فقط می‌خواستم شکایت هم بکنم به مَراجع که نشده :|
ار کیده
۱۰ فروردين ۹۷ , ۱۹:۵۵
هاهاها :))
روحیه اعتراصی بالایی داری هاا
من بودم نهایتا دوتا فوش میدادم بهشون :دی

پاسخ :

نه خیلی هم بالا نیست، بعضی وقتا بالاست :)
مهسا ماکارونی فر
۱۰ فروردين ۹۷ , ۲۰:۰۵
گنج مخفی:)) چه هیجان انگیز!:)) من تهش پسورد ایمیلمو لو بدم:/ 

پاسخ :

انقد هیجان‌انگیز که می‌ترسم شب پیش کسی بخوابم، مبادا فردا صبح از خونه بندازنم بیرون :/
serek Khatoon
۱۱ فروردين ۹۷ , ۱۶:۴۲
تو خواب می حرفی؟
من تا راهنمایی تو خواب راه می رفتم...چند ساله دیگه نمی رم :)))

پاسخ :

آره متأسفانه! حرف می‌زنم گاهی، بخصوص وقتایی که خسته باشم. شده از صدای خودم بیدار شدم حتی!
راه رفتن باید خیلی هیجان‌انگیز باشه! مخصوصا برای بینندگان! من داداشم تا چند سال پیش راه می‌رفت :) ولی حرف زدن خطرناکه :|
serek Khatoon
۱۱ فروردين ۹۷ , ۱۹:۱۷
کجاش جذابه دختر!!! فکرشو بکن یهو به خودت بیای ببینی وسط یه کوچه ی تاااااریک و خالی تنها ایستادی!!! یا مثلا خودتو از پنجره بندازی پایین...هردوش برام اتفاق افتاده هاااا فقط آخریه رو لب پنجره گرفتنم وگرنه مغزم ریخته بود کف آسفالت خیابون :))))
اگر بیهوش بشی چی؟ از اینایی هستی که توی ریکاوری همه زندگی شونو می‌‌گن؟

پاسخ :

ها از این زاویه نگاه نکرده بودم :))))
نمدونم والا! تا حالا بیهوش نشدم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan