مونولوگ

‌‌

آنچه در محل کار بر من می‌گذرد!


آقا من باورم نمیشه کسی سودوکو رو اینجوری حل کنه!!! داشت مجله‌ی جدول حل می‌کرد، منم شریک شدم. جدول کلمات متقاطع بود، تموم شد. من گفتم بیاین سودوکو حل کنیم. خودش شروع کرد از یه کنار عدد نوشتن!!! دقیقا از یه کنار، بالا سمت چپ! هر خونه‌ای خالی بود توش عدد می‌نوشت، از یک شروع می‌کرد می‌رفت بالا، اگه تو اون ردیف نبود می‌نوشتش! کاری هم نداشت که توی اون ستون یا تو اون مربع تکراریه یا نیست! از شدت تعجب نمی‌دونستم چی بگم! می‌گفت همیشه همینجوری حل می‌کنم، خیلی هم راحته!


من M می‌پوشم، همکارم xl یا xxl. چند وقت پیش همکارم یه پالتو خریده بود، پوشید، اون یکی همکارم گفت "برات یه کم تنگه" خیلی محسوس نبود البته. بعد داد من پوشیدم، مسلمه که به تنم زار میزد. بعد اون یکی همکارم گفت "هاا! واسه این خوبه!!! شاید البته یه کم گشاد باشه!" و من بدون زدن هیچ حرفی به افق خیره شدم! :||


یکی دیگه از همکاران، بعد از مدت‌ها که با هم همکاریم، خرم و خندان اومد اتاقم و بدون مقدمه شروع کرد گرم صحبت کردن :) فهمیدم منظور داره. از یمین و یسار سؤال، و در نهایت "خانم فلانی مال کجایی؟" "افغانستان" "o_o" و سکووووت و بعد اهه اهه خنده و بعد بای‌بای رفت بیرون! البته نمی‌دونم چرا انقد شوکه شد، ولی یه کم بعد رفتارش به حالت عادی برگشت :) نکته‌ی جالب تو این ماجرا این بود که خیلی‌ها تو درمانگاه می‌دونستن من مال کجام ولی به نظرشون چیز خاصی نیومده که بخوان به همه اعلامش کنن، برخلاف اون یکی درمانگاه! پرسنل کاردرست به این میگن :)


  • نظرات [ ۴ ]
زمستان ‌‌..
۰۹ فروردين ۹۷ , ۱۷:۵۸
عنوان این پست،
و ما ادراک عنوان این پست! 

پاسخ :

واسه این نوشتم کار که ماجراهای فوق در محل کار رخ دادن! در واقع می‌خواستم بنویسم "محل کار" اما چون رسیدم محل کارم و سرم خیلی شلوغ شد، نتونستم اسمشو اصلاح کنم! حالا اصلاح شد :)
برگ سبز
۰۹ فروردين ۹۷ , ۱۸:۲۵
😂😂😂😂

پاسخ :

واس چی می‌خندی؟ :| نکنه به همکارای نازنینم خندیدی؟
زمستان ‌‌..
۰۹ فروردين ۹۷ , ۲۱:۵۱
:))
نههه ... از اون لحاظ گفتم! نه از این لحاظ ! 

پاسخ :

آهااا! بله!
واقعا ما ادراک؟؟؟
زمستان ‌‌..
۰۹ فروردين ۹۷ , ۲۲:۰۲
فهوای کلام من این بود که عنوانی که گذاشتید جیگر ما را سوراخ کرد!!! 

پاسخ :

با کامنت دومتون، فحوای کلامتونو فهمیدم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan