مونولوگ

‌‌

من و میکی همی الان یوهویی


از اونجایی که بنده تصمیم گرفتم با میکروب‌های محترمی که اول امسال مهمان بدنم شدند بازی کنم، و آنتی‌بیوتیکم را خیلی غافلگیرانه مصرف کردم (مثلا به جای فواصل هشت ساعته، کوآموکسی‌کلاو را در فواصل 12,10,14,5,20,9,6 و... مصرف کردم) ایشان هم از بازی خوششان آمده و حتی حالا که یک روز به تاریخ اتمام داروها باقی مانده با قدرت حضور دارند و گویا به این زودی‌ها نیز قصد ترک منزل میزبان ندارند! شایان ذکر است میزبان محترم طی این مدت از هیچ‌گونه پذیرایی اعم از بستنی، آب سرد، غذای چرب و چیلی، شیرینی و شیرینی و شیرینی، شکلات، پشمک و سایر وابستگان دریغ نورزیده و حتی گاه و بیگاه اقدام به برگزاری برنامه‌های تفریحی مانند آب‌بازی حین شستن فرش، ایستادن طولانی زیر باران، پیاده‌روی بدون لباس گرم در هوای خنک و خروج از منزل با سروکله‌ی خیس نیز نموده است. اما با توجه به ته‌کشیدن بودجه‌ی تخصیصی عید! بنده از هم‌اکنون که نه، از همان فردا که داروها تمام شد! از بازی انصراف داده (ندهی چه کنی؟) و از هرگونه پذیرایی خودداری می‌ورزم. می‌خواهم ببینم می‌خواهند چه کنند؟ تا آخر عمرم که نمی‌توانند با من زندگی کنند، بالاخره گورشان را گم خواهند کرد :)


  • نظرات [ ۷ ]
برگ سبز
۰۸ فروردين ۹۷ , ۲۰:۳۵
عجب :)))))

پاسخ :

عجب از ماست :))))
** دلژین **
۰۸ فروردين ۹۷ , ۲۱:۰۵
یه کار کن زنده بمونی فقط 😂 

پاسخ :

باوشه 😂
برگ سبز
۰۸ فروردين ۹۷ , ۲۱:۰۵
نه آخه داشتم فکر می کروم کی به تو مدرک داده؟ 😉
الفرااااررررر

پاسخ :

این چه کاریه با من می‌کنی؟ مجبور شدم برم ببینم کی بهم مدرک داده!
پاش خورده دکتر مصطفی مهرابی بهار! :)))
برگ سبز
۰۸ فروردين ۹۷ , ۲۱:۳۲
😂😂😂
ولی انصافا من دانشنامه لیسانسم را هم ندارم!

پاسخ :

من حدود شیش ماه بعد از فارغ‌التحصیلی دانشنامه‌مو گرفتم :) همچین آدم مدرک‌گرایی هستم :))
ار کیده
۰۸ فروردين ۹۷ , ۲۳:۳۰
مراقب باش عزیزم...
پرهیز غذایی بهترین درمانه برای سرما خوردگی

پاسخ :

راستش اصلا پرهیز تو کتم نمیره! نوفهممش :)
باشه عزیزم، ببشتر مراقب میشم ^_^ مرسی
serek Khatoon
۰۹ فروردين ۹۷ , ۱۱:۰۳
عنوانو که دیدم فکر کردم موضوع گرفتن سلفی با میکی‌موس باشه ^__^
احتمالا از این به بعد میکروبا میزبان تو بشن...

پاسخ :

اینم بد فکری نیست، میگمشون همیشه شعبون، یه بارم رمضون -__^
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۹ فروردين ۹۷ , ۱۱:۲۴
این سرماخوردگی چیه اول سالی آخه؟! -_-
من یکی دو روز پرهیز کردم دیدم هیچی نشد. برای همین به ادامه خورد و خوراک پرداختمD:

پاسخ :

پرهیز کن دخترم، پرهیز! انسان از پرهیزگاری به جایی میرسه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan