مونولوگ

‌‌

اردونروندگانیم!


چند ساعت پیش، نمی‌دونم کی از نمی‌دونم کدوم ستاد خراسان رضوی زنگ زد واسه اردوی جهادی برای نمی‌دونم کجا! ماما لازم داشتن برای ششم. گفتم با خانواده (در اصل محل کارم) باید هماهنگ کنم، ولی چون نود و نه درصد اوکی بود هیجان دوید تو رگ‌هام. بعد گفت "مهر" گفتم "ندارم" گفت می‌پرسه و باز تماس می‌گیره. بعد هم پیام داد و عذرخواهی کرد که مهر لازمه. منم آرزوی موفقیت کردم براشون.


+ کاش حداقل می‌پرسیدم کی مشخصات منو بهشون داده.

+ انقدی که من سوال جواب کردم راجع به اردو، فک کنم اونایی که رفتن نکردن. مونده بود جواب سؤالای من چی میشه! مثلا پرسیدم شرح وظایف دقیقی که برای ماما مدنظرتونه چیه؟ خوب تا وقتی ندونم دقیقا ازم چی می‌خوان چطور بگم میرم یا نه؟ :|


  • نظرات [ ۸ ]
ار کیده
۰۴ فروردين ۹۷ , ۱۷:۲۰
آخی..‌ منم خوندم ذوق کردم :)

پاسخ :

اردوی بعدی ثبت‌نام کن، هیجانت تخلیه شه ^_^
برگ سبز
۰۴ فروردين ۹۷ , ۱۷:۴۱
خوب کردی :) 
چرا نگرفتی؟ 

پاسخ :

باور کن لیلی زن بود! :|

+ مهر و نظام نمیدن بهم.
ار کیده
۰۴ فروردين ۹۷ , ۱۸:۰۶
دانشجو بودم یبار ثبت نام کردم، تو مصاحبه اش گفتن این منطقه ای که میریم دماش ۴۰ درجه ست، کولر و ... نیست و آب برای حمام هم خیلی خیلی کمه...
منم منصرف شدم‌:/

غیر دانشجویی هم میشه؟

پاسخ :

عه! یادم رفت اینجور چیزا رو بپرسم، بنظرت زنگ بزنم بهش بگم سوالام مونده؟ :|

اولین سوال منم همین بود که من دانشجو نیستم، بازم میشه؟ گفت بعله! فارغ‌التحصیلی دیگه!
بهار یا پاییز یا زمستون برو که خیلی اذیت نشی. عکس هم بذار وبلاگت ;))
ار کیده
۰۴ فروردين ۹۷ , ۱۸:۵۲
:))

ینی از دانشگاه بپرسم؟!
بسیج و انجمن اسلامی فقط تابستونا میبرن که بچه ها کلاس ندارن

پاسخ :

آره، راس میگی، حواسم نبود تو تعطیلات می‌برن!! :))
نمی‌دونم این از کجا زنگ زده بود، ولی اگه مربوط به دانشگاه هم نبوده باز هم دانشگاه باید خبر داشته باشه.
برگ سبز
۰۴ فروردين ۹۷ , ۲۰:۲۱
آره شک کردم زن بود یعنی شک کردم نمیدن ولی بعد با خودم گفتم پس چطور دانشگاه سراسریشون راهت دادن؟ و این سوال باعث شد اون سوال را بپرسم :) 
دکتر متخصص پاکستانی ما مهر و نظام داره دختر :) شیراز درس خونده.
 دکتر عمومی افغانستانیمون هم :) همون دکتر م. که بهش اشاره کردم در پست قبلی 
ولی یک دکتر بیهوشی تو اتاق عمل هست که مدرکشو قبول نکردن و الان به عنوان بیهوشی داره کار می کنه گفتن ایران مدرک اون کشور خارجی را قبول نداشته. نمدونم خدایی اهل کجاست. 
دکتر متخصص جوان و این دوی دیگر مسن هستند 

پاسخ :

ما اینجا یه دکتر فرحت افغانستانی داریم فوق نوزادانه، نه تنها مهر و نظام داره، که استافه! برای مطبش هم حداقل از یه هفته قبل از روزی که نوبتت برسه باید حضورا اسم بنویسی، بعد هم صبح به صبح، بعد از نماز صبح بری چند ساعت تو صف وایستی و تیک حضوری بزنی که منشیش اسمت رو حذف نکنه! تا بالاخره روز موعود فرا برسه! کارش خوبه و دارو و اینا زیاد نمیده، از نزدیک هم ندیدمش، ولی شاید بیشتر از اونی که باید مردم بزرگش کردن. میگن البته خودش فروتنه و خوش‌اخلاق.
کلا با اینکه یه پزشک رو اینقدر ببرن بالا که بگن "فقط همین می‌تونه درمانمون کنه و لاغیر" به شدت مخالفم، فقط به عنوان نمونه عرض کردم که یعنی اونجوری هم تک و توک داریم، اینجوری مثل من هم به وفور داریم.

+ سنش هم بالاست، همین داداش آخریم که هفده سالشه، پره‌ترم دنیا اومده بود و زیر نظر همیشون بود.
الف سین
۰۵ فروردين ۹۷ , ۰۰:۲۱
اینجا + ثبت نام کنید تا از این به بعد بیشتر از این باهاتون تماس بگیرن. بسم الله :)

پاسخ :

خوب فک نمی‌کردم اطلاعاتم ثبت بشه، چون کد ملی ندارم. ولی شد!
من بسم‌الله کردم، از حالا منتظر میشم زنگ بزنن، توضیح بدم، منصرف بشن :دی
ممنون
الف سین
۰۵ فروردين ۹۷ , ۰۱:۲۷
مگه دست خودشونه؟
انشالا اینا از اوناش نیستن که ناامیدتون کنن ( البته بشرط اینکه تو موقعیت شما فعالیت داشته باشن). ولی خدای نکرده هر موقع داشتن ناامیدتون می کردن بهشون بگین حاجی قاسمیان یادتون داده که بین ایرانی و افغانی فرق بذارید؟ دمتون گرم... به حاج آقا قاسمیان می گم چقدر بین حرف و عملش فاصله هست...

جملات فوق را بگویید، برای بنده یک پیغام بگذارید و به زندگی خود لبخند بزنید ^_^

پاسخ :

پس از حاجی می‌ترسن😂😂😂

این بنده خدا که امروز زنگ زد هم بخاطر افغانی بودن که منصرف نشد، ماما باید نسخه بنویسه و باید مهر داشته باشه.

چشم، از رو فرمول حل می‌کنیم :)
الف سین
۰۵ فروردين ۹۷ , ۱۶:۲۸
به اون دوستتون توی کامنتا هم خبر بدید :)
و به هر کی که علاقه منده و علاقه مندید که برسونیدش به علاقه ش :دی
+ خانوادگی (اینجا+) و گروهی (اینجا+) هم می تونید ثبت نام کنید حتی...

پاسخ :

باشه، خبر میدم.
خانوادگی! گروهی! چه جالب :) اصلا بذارین یه اعلامیه بزنیم تو بیان، شاید گروه وبلاگی هم تشکیل شد! :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan