مونولوگ

‌‌

وا أسفا!

آهای بی‌ادبا! بی‌تربیتا! بی‌سوادا! بی‌عقلا! بیخودا! هنوز یه هفته تا چهارشنبه‌سوری مونده! |./_\.|

  • نظرات [ ۱۲ ]
الف سین
۱۶ اسفند ۹۶ , ۱۹:۵۲
یه لحظه فک کردم اومدم تو وبلاگ شیخ حسن روحانی :))

پاسخ :

واو! یعنی اینقد ادبیاتم پیشرفت کرده؟!
پرهـ امـ
۱۶ اسفند ۹۶ , ۲۰:۰۴
شکلگ چیه؟

پاسخ :

اخم‌آلود😬 + عصبانی😠
مستر صفری
۱۶ اسفند ۹۶ , ۲۰:۰۷
:)))
پس شهر شما هم شروع کردن، من شب چهارشنبه سوری فقط ۵ دقیقه میام بیرون و از رو آتش میپرم و میرم تو خونه، ولی بیشترش ادم میترسه بیرون بمونه.

پاسخ :

پس هنوز هم هستن جاهایی که با آتیش برگزارش میکنن!
برگ سبز
۱۶ اسفند ۹۶ , ۲۰:۵۸
ایضا بی شعورا 
نره خرا 

پاسخ :

هییییم!🙊
مستر صفری
۱۶ اسفند ۹۶ , ۲۱:۳۴
من خودم این کارو میکنم، چون هنوز دست و پاما و اعضای بدنمو و اسایش مردم رو دوست دارم.

پاسخ :

کار خوبی می‌کنید.
ار کیده
۱۶ اسفند ۹۶ , ۲۲:۲۱
ما تو محله مون هیچ وقت هیچ خبری نیست، عزاست، شادیه، عیده، چهارشنبه سوری...!
عاقا هیچ وقت، هیچ خبری نیست!
خوشا به سعادتمون!

پاسخ :

خوشا! خوشا!
تو محله‌ی ما هم :)
ولی خوبه خبری باشه ها! روزا با هم فرق کنه ها! اصن باید فرق کنه، هااا!
ار کیده
۱۶ اسفند ۹۶ , ۲۲:۳۹
آره محله بی تفاوت داغونی داریم... :/

پاسخ :

بیا ما شروع کنیم😄
از امروز تا یک هفته از اینور اونور چوب و هیزم جمع کنیم، چطوره؟ :))
ار کیده
۱۶ اسفند ۹۶ , ۲۳:۰۶
میخوای اصن آتیش‌بزنیم‌ محله رو، راحت شیم؟
من ترقه بمبی درست میکنم. توام باروت بیار. خوبه؟ :))

پاسخ :

ترقه؟ باروتتت؟ وا أسفا! باز یکی میاد از کارهای نابخردانه‌ی ما پست میذاره!
همون هیزم خوبه ;))
ار کیده
۱۶ اسفند ۹۶ , ۲۳:۲۲
باوشه. پس بریم هیزم جمع کنیم!

پاسخ :

بزن بریم 😄😄😄
serek Khatoon
۱۶ اسفند ۹۶ , ۲۳:۴۵
اوه اوه چی انداختن زیر پات و چند متر پریدی هوا که انقدر داغون عصبانی شدی؟

پاسخ :

با این چیزایی که اینا میزنن اگه جلو پام افتاده بود که دیگه منو نمی‌دیدین! از صداش ولی شوکه شدم! آخه امروز دیگه توقع نداشتم :/
serek Khatoon
۱۶ اسفند ۹۶ , ۲۳:۵۴
واقعا خدا به خیر کنه ...
فکرشو بکن توی چهارشنبه سوری تهران من باید بلند بشم ررم دادسرا کارورزی -___-

پاسخ :

شاید از دادسرا بترسن، اونورا ترقه نزنن! ستاد بازسازی روحیه‌ی دادیارهای ت‌ر‌س‌و خخخخخ
serek Khatoon
۱۷ اسفند ۹۶ , ۱۰:۱۶
خخخخخ ای بدجنس
نخیر تازگیا مد شده تا تقی به توقی می خوره حمله می کنن به دادسرا :(
خلاصه که اگر ترکیدم یاد و خاطره مو زنده نگه دار....

پاسخ :

چشممم! کلید وبلاگتو بده هرچند وقت میرم آب و جاروش می‌کنم😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan