مونولوگ

‌‌

❤💚❤


+ سلام به تسنیم جانم!

+ خوبی عزیزم؟

+ ان‌شاءالله همه چی روبه‌راه باشه و حالت خوب

+ به خدا میسپارمت

+ ❤

+ ❤


من چی می‌تونم بگم در مقابلش؟ از پیش‌دانشگاهی میشناسمش، ولی خیلی خیلی کم همدیگه رو دیدیم. شاید سالی یکی دو بار تو اتوبوس. هر چند روز برام تو تلگرام پیام‌های انگیزشی و اخلاقی و حال‌خوب‌کن فوروارد می‌کنه. منم هیچ‌وقت جوابشو نمیدم. نه از روی بی‌ادبی، بلکه از روی بی‌جوابی. در صورتی می‌تونم جوابشو بدم که منم تو انواع و اقسام گروه‌ها و کانال‌ها عضو باشم و از تو اونا بردارم و براش بفرستم، ولی خوب نیستم :| از همون اول هم که شروع به پیام فرستادن کرد بهش گفتم "عزیزم، من نمی‌تونم جواب پیام‌های بامحبتت رو بدم" فقط ماهی یک بار که مستقیما سلام و احوال‌پرسی می‌کنه جوابشو میدم :) ولی من نمی‌دونم چرا؟ این مدل محبت برام عجیبه! منو نمیشناسه، با اخلاقیاتم آشنا نیست، شاید اصلا دوست حساب نمیشیم. چه اصراری به فرستادن این پیام‌ها داره؟ شاید برای همه‌ی مخاطبینش می‌فرسته. شاید یه دختر خیلی خوش‌قلبه که با محبت تو دل همه نفوذ می‌کنه. اصلا هیچ نظریه‌ای راجع بهش ندارممم :|


+ این آخری که بالا نوشتم جدیدترین ورژن احوال‌پرسیشه دیگه :)) سلام/خوبی؟/ان‌شاءالله که خوبی!/ خدانگهدارت!!!❤❤ بدون اینکه منتظر جوابی از من باشه!

+ اون میمی که به آخر جان چسبونده رو کجای دلم بذارم؟ :))


  • نظرات [ ۷ ]
شاخه سیب
۱۴ اسفند ۹۶ , ۱۹:۵۹
😃😊

پاسخ :

😊
جناب قدح
۱۴ اسفند ۹۶ , ۲۰:۰۰
یعنی این "میم" هیچ جای دل سرکارعالی جا نمیشه ؟؟؟

پاسخ :

نه، زیادی ثقیله!
پرهـ امـ
۱۴ اسفند ۹۶ , ۲۰:۰۱
نه اینکه ایشون هم ازین دسته باشه ..
داشتم دوستانی که ازین وویس ها و پیام های انگیزشی گذاشتند و بعد از روزها و ماه ها مشخص شد که به دنبال جذب افراد برای بازاریابی اینترنتی بودند ! :||

پاسخ :

بله همه جور آدمی هست.
ایشون مثلا می‌فرسته "به‌به چه روزهای خوبی! چرا مهربان نباشیم و فلان و بهمان!"
یا "خداوند خیلی خوب است و به ما نعمت‌های فراوان داده و..."
یا "با مادر خویش مهربان باش/آماده‌ی خدمتش به جان باش!"

نقل به مضمون البته.
ار کیده
۱۴ اسفند ۹۶ , ۲۰:۰۵
عجب... ! چه دوستای با محبتی! :))

پاسخ :

تازه ازش تشکر می‌کنم میگه "وظیفه‌اس"!
:))
گلاویژ ...
۱۵ اسفند ۹۶ , ۰۵:۳۷
احتمالا دوست داره باهات صمیمی بشه فقط راهشو بلد نیست

پاسخ :

نمی‌دونم، رفتارش با اونایی که تا حالا خواستن باهام دوست بشن تطابق نداره، عجیبه! عجیب!
:)
ن. .ا
۱۵ اسفند ۹۶ , ۱۱:۵۵
سلام
من هم یه رفیق این مدلی داشتم
البته اون وقتی از من گله میکرد که چرا خبری از ما نمیگیری مودبانه بهش میگفتم:
فلانی آخه من و تو سنخیت نداریم...
اما اون سریع بحث رو عوض میکرد و حرفم رو به شوخی میگرفت... و میخندید...
اما تحلیل خودم این بود که اون یه ضعف هایی داشت که من اون ضعف ها رو نداشتم و از طرفی من هیچ وقت اهل تمسخر و تحقیر افراد نیستم و این اخلاقم براش حاشیه امنی درست میکرد و موجب میشد به خودش اجازه بده به من نزدیک بشه...

شاید دوست شما هم شما رو برای خودش تفسیر به رای میکنه... و اینکه نقدش نمیکنید براش حس امنیت دارید...
به نظرم اگه یه بار نقدش کنید این ارتباطات کاهش چشمگیری پیدا کنه...

پاسخ :

سلام
منم تجربه‌ی تقریبا مشابهی با اونچه گفتین داشتم، ولی تو این مورد از وجناتش برمیاد که من یه ضعف‌هایی دارم و ایشون نداره. در مورد اینکه چرا به ساخت و ادامه‌ی این رابطه اصرار داره، حس می‌کنم از ایناییه که می‌خواد با کل دنیا در صلح باشه و تا حد ممکن ارتباطاتش رو گسترده کنه و با هر قشری حشر و نشر داشته باشه. اما من شخصیتا همچین آدمی نیستم و رابطه کاملا خشک و تعارفی رفته جلو.
مستر صفری
۱۵ اسفند ۹۶ , ۱۳:۴۲
حالا جوری میگی این «میم» رو کجای دلم بزارم، انگاری یه پسر اینجوری خطابت کرده؛ از خداتم باشه جانم یه دوست باشی.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan