مونولوگ

‌‌

سفر/درمانگاه/سال نو


مامان و عمه چند دقیقه قبل باید راه افتاده باشن. صبح بلند شدم تند تند لباس‌هایی که مامان گذاشته بودن رو کمی اتوکاری کردم و چمدونشون رو بستم. صبحانه آماده کردم و چون دیر شده بود به دو اومدم بیرون. این شد که از فرط سرشلوغی یادم رفت با مامان یا عمه خداحافظی کنم :||| الان عمه با خودش چی فکر می‌کنه؟ می‌خوام زنگ بزنم ولی درمانگاه شلوغه و جلوی این همه آدم نمی‌تونم راحت صحبت کنم.

تو درمانگاه همه تو هول و ولای بستن شیفتای فروردینن، خدا رو شکر شیفتای من روزهای مشخصیه و تعطیلات رسمی هم تعطیلم :) پرستارمون که جدیدا بیشتر با هم رفیق شدیم، گفت که برای تعطیلات نوروز چند تا از شیفتاشو برم. این دفعه دیگه رودرواسی (املاشو بلدم، تذکر نمی‌خواد😅) رو گذاشتم کنار و گفتم شیفت پرستاری دوست ندارم، ولی می‌تونم از دوستام کسیو بهش معرفی کنم. اونم چه شیفتایی بود! سه روز فول، یه روز هم عصر و شب. دوتاشون هم اول فروردین و سیزده بدره!! پارسال که سال تحویل شیفت بودم و از سفره‌ی هفت‌سینش هم عکس گرفتم و اینجا گذاشتم :) یادش بخیر.


دارم به لیست کارهایی که سال آینده باید انجام بدم فکر می‌کنم. تا حالا برنامه‌ی سالانه ننوشتم، احساس نیاز نمی‌کردم و نمی‌تونستم بنویسم. امسال فکر می‌کنم نمیشه ننویسم، اگه بنویسمشون شاید از رژه رفتن جلوی چشمم دست بردارن.


+ خدایا چنان کن سرانجام کار/تو خشنود باشی و ما رستگار


  • نظرات [ ۶ ]
ار کیده
۱۴ اسفند ۹۶ , ۱۲:۴۵
سفره هفت سین پارسالت رو یادمه :)

+الهی آمین :)

پاسخ :

دوسش داشتم :)

+ آمین یا رب‌العالمین :)
جناب قدح
۱۴ اسفند ۹۶ , ۱۲:۴۸
سلام تسنیم بانو :)

پیشاپیش سال نوتون مبارک ...

عنوان رو که دیدم گفتم شاید با این کلمات باید جمله بسازیم :)
موفق باشید .

پاسخ :

سلام
متشکر، همین‌طور سال نوی شما.
:) ایده‌ی جالبیه! من پارسال در ابتدای سال نو (سال تحویل) به درمانگاه سفر کردم!
زمستان ‌‌..
۱۴ اسفند ۹۶ , ۱۲:۵۹
من برای 96 چهار تا برنامه نوشتم تو بلاگفا، که قرار بود دوتاش قطعی بشه که شد! 
هرچند برنامه هم نمینوشتم همینا میشد... 
و من الله توفیق العمل :)

پاسخ :

دقیقا! چیزی که بخواد انجام بشه به همت ما ربط داره و نه فقط آوردنش رو کاغذ. ولی بنویسم ذهنم خالی میشه، جا باز میشه برای فکر کردن.

و من الله توفیق العمل :)
س _ پور اسد
۱۴ اسفند ۹۶ , ۱۳:۰۷
اللهم الجعلنا عاقبت امورنا خیرا ... 
پ ن:
والعاقبته للمتقین

پاسخ :

آمین

ج.پ.ن: بله بله :)
شاخه سیب
۱۴ اسفند ۹۶ , ۱۳:۱۴
نظرات بازه؟من اشتباه نمیکنم؟
دست بمالم به در و دیوار کامنتدونی مطمئن بشم اشتباه نمیکنم!خخخخخ

پاسخ :

بله خانوم، همه‌شونو باز کردم :)

چقد انرژیتون مثبته ;))
برگ سبز
۱۴ اسفند ۹۶ , ۲۳:۲۹
بابا چمدون بند 
من که چمدون خودمم به زور می بندم :/ اینقدر که بی عرضه ام 

پاسخ :

همه‌شو نبستم، خیالت راحت :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan