مونولوگ

‌‌

اما اول...


"از منطقه امنتون خارج بشید، رشد بیرون از مناطق امن ذهنیمون قرار داره."


پست‌های قبلاها و کامنت‌هاشونو می‌خوندم. لذت خوبی داره خوندن خاطرات و فکر کردن به اینکه اون موقع چه حسی داشتی! این توصیه‌ی بالا یه کامنته که تو دفعه‌ی اولی که خونده بودمش به چشمم نیومده انگار. الان که خوندم حس می‌کنم چه خوب گفتن.

دوستان زحمت میکشن و در رابطه با پست‌هایی که کامنت‌هاشون بسته است اینور اونور نظر میذارن. اینجوری بعدا کامنت مرتبط با پست‌ها رو نمی‌تونم پیدا کنم که اصلا خوب نیست. تسلیم شدم :|


و اما بعد؛ بفرمایید اولین حلوای نسبتا درست‌حسابی بنده رو بچشید :) مدت‌ها پیش یک بار یا دوبار دیگه هم پخته بودم، ولی با دخالت‌های مامان خانوم چیزهای عجیب غریبی دراومده بود. این دفعه تقریبا راضی‌ام. دفعه‌ی بعد ان‌شاءالله تزئین هم می‌کنم :)




و اما بعد از بعدنوشت: اولش هم طعمش خوب بود، هم رنگش، هم قوامش. ولی الان سفت شده :( نمی‌دونم چیکار کردم که اینجوری شده! فک کنم این دفعه علتش اینه که مامان دخالت نکرده 😭


  • نظرات [ ۱۲ ]
ار کیده
۱۱ اسفند ۹۶ , ۱۹:۲۱
ایولللل تسنیم جووون
دستورش چیه؟ همون تفت دادن آرد و اضافه کردن روغن؟

پاسخ :

مرسی :))
آره، همون دستور معمولش. تفت دادن آرد و اضافه کردن روغن و شهد.
ار کیده
۱۱ اسفند ۹۶ , ۱۹:۲۲
خیلی خوب کردی نظرات رو باز کردی
من مطالبت رو میخوندم و خیلی حرف میومد تو ذهنم که برات بنویسم ولی میدیدم بسته ست میخورد تو ذوقم :|

پاسخ :

بله خیلی خوب کاری کردم😂
مرسی که می‌خونی :)
س _ پور اسد
۱۱ اسفند ۹۶ , ۱۹:۴۶
حبذا ...  :-))

پاسخ :

"(حَ بَّ) [ ع . ] (فعل ) چه خوب است ، چه نیکوست ، آفرین ، خوشا." ترجمه از گوگل!

ممنون :)
لوسی می
۱۱ اسفند ۹۶ , ۲۰:۰۱
منم حلوا :)

پاسخ :

شمام حلوا پختین یعنی؟
نوش جونتون :)
زمستان ‌‌..
۱۱ اسفند ۹۶ , ۲۰:۰۸
بسم الله الرحمن الرحیم! 
چند باره کیک و شیرینی و حلوا و امثالهم میپزید و میگید بفرمایید! 
این الان درسته ؟ انصافه ؟!
خوبه من برم دو کیلو شیرینی بگیرم عکسشو بذارم و بگم اینم شیرینی معافیتی که قولشو داده بودم به عالم و آدم ؟! 

پاسخ :

عذرخواهم! حواسم نبود، طبق عادت تعارف الکی!
یکی از اهداف این وب نوشتن از آشپزی بوده :) ولی از این به بعد دیگه تعارف نمی‌کنم!

+ من که به عالم و آدم قول شیرینی و کیک ندادم که ضامن رسوندنش باشم!
برگ سبز
۱۱ اسفند ۹۶ , ۲۰:۱۷
چقدر زیاد درست کردی چه خبره!
بشقاب استیل هستن؟

پاسخ :

زیاد نیست که، تازه کمه :|
بلی :)
جناب قدح
۱۱ اسفند ۹۶ , ۲۰:۳۴
سلام :)

چه هنرمندانه تزیین شده اینها

باید خیلی هم خوشمزه باشه :)

خدا قوت بانو

پاسخ :

سلام

ممنون :)
ار کیده
۱۱ اسفند ۹۶ , ۲۰:۳۸
تسنیم دلم خواست.
ینی خیلی وقته نخوردمااا
فردا یا پس فردا درست میکنم :)

با شکرم میشه؟

پاسخ :

حتما درست کن.
منم یه خرابکاری کردم که خواهم گفت :(

آره، با شکر و آب و گلاب و زعفرون شهد درست می‌کنی و بعد از اضافه کردن روغن و تفت دادن، شهد رو اضافه می‌کنی :)
لوسی می
۱۱ اسفند ۹۶ , ۲۰:۴۴
:|
می خواهم به قرینه ی معنوی حذف شده بود اما گویا معنویتی نداشت اینجا! :))

پاسخ :

به شما می‌تونم برسونم. آدرس بدین حلوای سفففت رو در منزل تحویل بگیرین :)))

+ چرا معنویت داشت. اون منظور رو هم برداشته بودم!!
ار کیده
۱۱ اسفند ۹۶ , ۲۰:۵۰
مرسی گلی :)*

پاسخ :

:*
** دلژین **
۱۱ اسفند ۹۶ , ۲۱:۲۰
سلامممم
بالاخره تسلیم شدی
خب باید بگم که خیلی سعی کردم که حلوا درست کنم و هیچ وقت نتونستم :/ یعنی قدم به قدم با دستور پخت جلو رفتم و آخرش یا یه مشت آرد تکه تکه به دست آوردم و یا کاچی :)))))))))))))))))))))
دمت گرم...
+واااای این بشقاب فلزیااااا .... دوست دارم خیلی..........

پاسخ :

و علیکمممم :)))

آخه چرا اینجوری میشه؟ الان این مزه‌ش و بوش خوبه، ولی سفته! :((( آقا من چیکار کنم؟ :((( اگه به یه رسپی درست‌درمون رسیدی به منم بگو😑

وای دلژین ما هنوز از این استیل‌ها استفاده می‌کنیم! تقریبا یه سرویس کاملشو داریم، نعلبکی و کاسه و دیس چینی یا ملامین که واسه خودمون (نه مهمون) اصلا استفاده نمی‌کنیم، فقط استیل! بشقاب البته ملامین هم استفاده می‌کنیم :) اینا مال جهیزیه مامانمه و مگه ممکنه مامان چیزیو بندازه دور؟ اونم‌جهیزیه‌شو؟؟؟😂😂😂
الف سین
۱۲ اسفند ۹۶ , ۱۳:۳۲
یه بارم حلوا با این مدل تزئین آوردن، انگشت زدم توش. گفتن نکن انگشتتو اون توو... گفتم نیگا نیگا! روی حلوا جای پای گربه س. انگشت من تمیزتره یا پای گربه؟ :)))

پاسخ :

باید جواب میدادن پای گربه 😈
معلوم نیست با این توصیفتون چطور تونستین از اون حلوا بخورین!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan