مونولوگ

‌‌

و باز هم مسافر


ماشاءالله سال پر مسافری بود! بجز مسافرهای داخلی، هفت تا مسافر، طی پنج تا مسافرت، از چهار کشور دیگه داشتیم. تا چند ساعت دیگه عمه و شوهرش از هرات میان خونه‌مون. یک ماهی هستن احتمالا! امروز صبح عمه به گوشیم پیام داد و گفت تا عصر میرسن! آخه چرا می‌خواین آدمو سوپرایز کنین؟ مامان از صبح دور خودش می‌چرخه و میگه "فلان کار مونده" "فلان چیز مونده" "حالا چیکار کنم؟" "برین خونه‌های مردمو ببینین!" هرچی میگم "مامان جان! خونه‌ی ما از خونه‌ی همممه‌ی اون مردمی که میگین تمیزتر و مرتب‌تره! بعدشم ما که هنوز خونه‌تکونی عیدو شروع نکردیم! اگه ناراحتین اینو به عمه خاطرنشان کنین!!!" اصلا گوش نمیدن که!

خدایا مرسی که خونه‌ی همه‌ی مردم از ما تمیزتره :) مرسی که مامان اصلا کار ما رو کار حساب نمیکنه :) مرسی که دستپخت ما بدترین دستپخت‌های دنیاست :) مرسی که میل مامان به بهتر بودن هیچ وقت اشباع نمیشه :)

ولی جدا مرسی خدا :))


  • نظرات [ ۲ ]
زمستان ‌‌..
۱۳ اسفند ۹۶ , ۰۰:۳۵
خیلی خویشتن داری کردم که غلط املایی این پست رو نگیرم!
 اما نتونستم.. حالام نمیگیرم. ولی موجوده!
اون کظم غیظم دیدم همون لحظه ولی باورم نمیشد!!! 

پاسخ :

اولا که چرا باورتون نشه؟

ثانیا که دو سه بار پست رو سیلاب به سیلاب خوندم و نیافتم! سوپرایزو میگین؟

ثالثا که اگه غلط املایی/تایپی/نگارشی داشته باشم و کسی بفهمه و ازش رد شه جدا ناراحت و بلکم عصبانی میشم. حق ندارما، ولی میشم :|

رابعا هم اینکه الان یادم اومد صبح می‌خواستم تو کامنتم یه چیز دیگه هم بنویسم ولی یادم رفته!
زمستان ‌‌..
۱۳ اسفند ۹۶ , ۰۱:۲۹
چون زود باور هستم! اولا...خودم قبلنا هر چیزی که مینوشتم دوسه بار چکش میکردم بعد منتشر. الان از ذهن به کیبرد ، تولید به مصرف. بدون چک کردن
بلی سورپرایز درسته دوما! 
سوما نمیفهمم چرا! باید خوشحال باشید قاعدتا که :)
رابعا گذشته ها گذشته!

پاسخ :

سوپرایز اشتباه املایی نیست! نوشتنش بخاطر این نیست که بلد نبوده باشم، چون کلا به همین شکل تلفظش می‌کنم، خیلی‌ها مثل منن. فک می‌کردم یکی از تلفظ‌هاش این باشه.

من قاعدتا بدحال میشم.

نه مهمه، حتما میام میگم ان‌شاءالله.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan