مونولوگ

‌‌

دوئل وبلاگی!

خوانندگان محترم، گردش روزگار مرا به شما نیازمند ساخته است! هم‌اکنون به یاری مغزتان نیازمندم :)

ببینین، مسئله از این قراره. من در طی اعصاری! که زندگی کردم، بارها و بارها از دوستام شنیدم که نگاه غیرطبیعی به مسائل دارم. معلم‌هامم می‌گفتن از راه‌حل‌های غیرمتعارف به جواب می‌رسم و گاهی حتی نمره‌ی اون سؤال رو تو امتحان بهم نمیدادن، چون زحماتشون رو تو کلاس هدر رفته می‌دیدن! تو همین وبلاگ هم یه بار تو پست‌های پربحث وبلاگ فیش‌نگار، جناب دچار گفتن که من دورترین منظوری که از یه جمله ممکن هست رو برداشت می‌کنم. امروز هم تو همین بیان، تو تفسیر یه عکس به مشکل خوردم. عکس رو اینجا به اشتراک میذارم و از همه‌تون درخواست می‌کنم تفاسیر خودتون رو ازش بگین، ببینم نگاه من موافق آرای اکثریته یا مخالفش!


+ اختلاف نظر کاملا طبیعیه. احتمالا پاسخ درست و غلط هم (برای عکس فوق) وجود نداره. فقط می‌خوام ببینم نگاهم شبیه چند درصد جامعه (ی اظهارنظرکننده!) است. بخاطر همین اگه تعداد بیشتری نظر بدن، نتیجه‌ی بهتری حاصل میشه. ضمن اینکه اگه خاموش‌ها رو هم بشناسم حس امنیت بیشتری می‌کنم.
با تشکر :))

تبصره: لطفا تو برداشت‌هاتون بگین که بنظرتون کدوم یکی اعتماد به نفسش بیشتره و در مورد ژست و استایلشون هم صحبت کنین :)))
  • نظرات [ ۲۳ ]
دست نویس
۰۲ بهمن ۹۶ , ۱۱:۴۲
برداشت های زیادی میشه کرد
بعنوان مثال
هیچ وقت از سایه ی یک شخص نترسید، شاید آن طور که شما می بینید نیست
یا اینکه فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه :)
در کل " من نه منم " :)
موفق باشید

پاسخ :

برداشت‌های جالبی داشتین، منتها من یه اشتباهی کردم.
در یک مورد خاص فقط منظورم بود، لطفا جمله‌ای که آخر پست اضافه کردم رو بخونین :)
جناب دچار
۰۲ بهمن ۹۶ , ۱۲:۱۸
آدما هم قدن
یا خودشون
یا سایه هاشون

پاسخ :

میشه جمله‌ای که آخر پست اضافه کردم رو بخونین و دوباره نظر بدین؟
دست نویس
۰۲ بهمن ۹۶ , ۱۳:۲۴
آها :)
اون قد کوتاهه، چون با اون قد کوتاهیش استایل مطمئنی رو گرفته و خودش رو باور داره
اعتماد به نفس چون دیدنی نیست پس نمیشه ترسیمش کرد و به صورت سایه در این جا ظاهر شده، یعنی چیزی که درون طرف هست.
یعنی ظاهر همون کوتاهست و باطن همون سایه هستش
امیدوارم درست بوده :)

پاسخ :

ممنون از نظرتون، بعدا ستاره‌ها پاک میشن :)
جناب دچار
۰۲ بهمن ۹۶ , ۱۳:۲۷
نه دیگه

پاسخ :

به احتمال خیلی قوی نظر شما در قطب مخالف نظر من قرار داره!
** دلژین **
۰۲ بهمن ۹۶ , ۱۳:۳۰
اعتماد به نفس رو تا صورت رو کامل نبینم نمیتونم بگم...
سمت راستی ولی از وضعیت بدنش میشه فهمید پر مدعاس و سمت چپی آدم محافظه کاریه و گارد گرفته...

پاسخ :

یعنی جدا فک نمی‌کردم نقطه‌ی مقابل تو باشم! :)
واران ...
۰۲ بهمن ۹۶ , ۱۴:۴۶
فعلا سلام :))

خاموش روشن شد فقط :))
میام میگم :)
حالا باید عمومی بگیم ؟:))

پاسخ :

سلام :))
بله، عمومی بگین، ولی فعلا تأیید نمیشن.
ممنون :)
واران ...
۰۲ بهمن ۹۶ , ۱۵:۲۸
خب من فقط میتونم خصوصی بگم :دی 
دو جمله هم هست :))

پاسخ :

باشه خصوصی بگین، هرطور راحتین :)
جناب دچار
۰۲ بهمن ۹۶ , ۱۵:۳۱
سوال
سمت راستیه
چرا خودش سرش بالاست
اما سایه اش سرش پایینه؟؟؟

پاسخ :

شما باید به این سؤال جواب بدین.
ولی همینطوری تقریبا بی‌ربط بخوام بگم، آدما به هم نگاه می‌کنن سایه‌هاشون هم به هم. نمیشه که سایه‌ی بلند به بالا نگاه کنه سایه‌ی کوتاه به پایین!

شما کلا در مقام سؤال پرسیدن هستین ها! فک کنم هیچ وقت به سؤال‌ها جواب نمیدین! :)
واران ...
۰۲ بهمن ۹۶ , ۱۵:۴۶
تو قسمت طنزش اگر بخوایم بگیم :
هر دو به هم میگن ریز می بینمت :دی 
این جمله اول عیب نداره عمومی بشه :)))
جمله دوم شب میام میگم :)

پاسخ :

یکیشون با لفظ میگه، یکیشون تو دلش. کدومشون با لفظ میگه ریز می‌بینمت؟ این میشه جواب سؤال :))
جناب دچار
۰۲ بهمن ۹۶ , ۱۶:۳۰
آقا من دقت کردم دیدم هیچکدوم اعتماد به نفس ندارن
پس نتونستم بگم کدوم بیشتر!

پاسخ :

:||||||
جناب دچار
۰۲ بهمن ۹۶ , ۱۶:۴۱
حالا که ناراحت شدین...

اونی که دماغش گنده تره !

پاسخ :

ناراحت نشدم و نفهمیدم کدومو گفتین!
اصلا شما بیخیال جواب دادن بشین :)
جناب دچار
۰۲ بهمن ۹۶ , ۱۶:۵۹
الان سانسور کردی زشت نشده؟
دماغ مگه فوشه توو شهر شما؟

پاسخ :

کامنت‌ها قرار نبود تایید بشه تا هرکی نظر خودشو بگه و از نظر بقیه متأثر نشه!
من نفهمیدم کدومو میگین، شاید بقیه بفهمن! البته فک نکنم دماغ نظر کسی رو عوض کنه :دی
ذهن کوچک
۰۲ بهمن ۹۶ , ۱۹:۳۳
والا خیلی واضحه این دیگه! تازه متن توضیح هم کنارش هست. من نه منم.
اشاره به تضاد درونی و بیرون آدما هست... سایه معمولا برای اشاره به حالت درونی افراد در تصاویر به کار میره.
یعنی که شخصی ممکنه کوچیکتر باشه اما از لحاظ درونی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشه نسبت به کسی که ظاهرا از اون بزرگتر هست.
الان ما کنجکاو شدیم ببینیم شما چه چیز دیگه ای برداشت کردی !

پاسخ :

واقعا اینقد واضحه؟

نظرات به یه حدی برسه که بشه باهاش نتیجه بگیرم نظر خودمم میگم.
** دلژین **
۰۲ بهمن ۹۶ , ۲۰:۴۱
نقطه مقابل چراا ؟؟؟

پاسخ :

منظورم نقطه‌ی مقابل فکری بود :)
serek یزدان
۰۳ بهمن ۹۶ , ۱۱:۰۳
سلام 
عکسه این حس رو به من می ده که هر کسی از درون شخصیت پایین تری داره بیشتر از بالا به بقیه نگاه می کنه ... یا اینکه سطحی که خیلیا در ظاهر از خودشون نشون می دن اونی نیست که درون شون وجود داره ... 
بعدم به نظرم اونی که دستشو زده به کمرش اعتماد به نفسش بیشتره هم body languageش این حسو بهم می ده هم اینکه خودشو بزرگتر از چیزی که هست ( و در سایه ش نمودار شده ) نشون میده ...
حالا عکسو ولش کن خودت خوبی؟ 

پاسخ :

یعنی سه‌رک سه‌رک سه‌رک! منو زنده کردی با این نظرت 😂😂😂
پست ناامیدی و شکست نوشته بودم دیگه! اومدم نظرتو دیدم فعلا بیخیال انتشارش شدم😄😉😁😀😂😅😆

مرررررسیییی! الان عالیم :))))
serek یزدان
۰۳ بهمن ۹۶ , ۲۱:۲۶
راست میگی؟ یا نظرم انقدر داغون بود که مسخره می کنی؟ خخخخخ 
به هر حال عاخر تراوشات ذهنیم بود دیگه بیشتر از این از مخم چیزی در نمی اومد :)))

پاسخ :

تنها و تنها کسی که تو حقیقت و مجاز نظرش مثل من بود :)))
serek یزدان
۰۳ بهمن ۹۶ , ۲۲:۵۸
عاشقتم که من :) 
باور کن ما همزادی چیزی باید باشیم 
انقدر شباهت! 

پاسخ :

چطوری همزاد؟ :)))
میگم با این همه تفاهم شوما قصد ازدباج نداری؟ ^_^
serek یزدان
۰۳ بهمن ۹۶ , ۲۳:۰۴
قرباااانت :)))
با اجازه ی بزرگترا ببببببلللللله  ^__^ 

پاسخ :

شولولولولولولولو 😂😂😂 (این عبارتیه که ما به هنگام ریختن نقل و شکلات بر سر عروس و داماد ادا می‌کنیم :)))
ستاره جان
۰۴ بهمن ۹۶ , ۰۰:۱۶
سلام 
اولا که کامنتها رو نخوندم پست نظر خودت رو هم نخوندم 
اول میخواستم بگم تابلوئه دیگه اون که قدش کوتاهه اعتماد به نفسش زیادتره چون سایه اش قد بلند تره و اون یکی هم به همین صورت پایین تره 
اما وقتی تو رست گرفتنشون دقت می کنی اون قد بلنده سایه اش خیلی طلبکارانه است!  و اون کوتاهه سایه اش مظلوم محرومه :/ بنابراین نمتونم بگم سایه نماد عزت نفسه 
شاید سایه نماد قابلیتهای فرد هست که مثلا علیرغم استعدادها و قابلیت های زیاد قد کوتاهه ایشون مظلوم و علیرغم استعدادهای کمتر اون قد بلنده ایشون عزت نفس بالایی دارن و این به خاطر تاثیر خصوصیت های ظاهریشون هست (یا مثلا پول و قدرت را میتونیم بذاریم برای ظاهر) 
حالا دوست دارم ببینم بقیه و خودت چی گفتین :) 

پاسخ :

بله همه اول میگن تابلوئه که قد کوتاهه اعتماد به نفسش بیشتره. چرا تو نگاه اول تا دهم هرچی سعی می‌کنم نمی‌بینم اینو؟ :)

ولی من میگم قدبلنده خودش طلبکارانه واستاده، نه سایه‌اش.
منم سایه رو نماد قابلیت‌های فردی در نظر گرفتم.

الان من نفهمیدم بالاخره میگی کدومشون تو جامعه با اعتماد به نفس بیشتری عمل می‌کنه!

بله، برو ببین چی چیا گفتیم :)
ستاره جان
۰۴ بهمن ۹۶ , ۰۰:۲۱
آقا درک کامنتهای بقیه سخته 
من موندم چجوری درک کردی که به یکی گفتی نقطه مقابلم به یکی گفتی همزاد 
بعد اون وسط دماغ کی گنده تره؟؟؟ یک ساعته خیره شدم تو عکس :| :)))))

پاسخ :

خوب آخه برای کسی که واسش موضوعیت نداره سخته خوندن این کامنتا! منم خیلی از پست‌ها رو می‌خونم ولی حوصله‌م نمیاد بشینم کامنت‌هاشم بخونم و روشون فک کنم تازه. ولی اگه این پست رو خودت گذاشته بودی راااحت همه رو میفهمیدی! :))
تو میگی من با جوابای جناب دچار چیکار کنم؟ :|| دماااغ؟ :|| ))
:)))))
serek یزدان
۰۴ بهمن ۹۶ , ۰۰:۲۴
خخخخخ مبااارکککه ...به پای هم پیر بشیم ایشالا ^__^

پاسخ :

ایشاللللا ^_^
ستاره جان
۰۴ بهمن ۹۶ , ۰۰:۳۶
نمی دونم چی کار کنی؟ 😁😁
ولی مسئله اینه ایشون معمولا چالشی حرف میزنن 
شاید این بار واقعا جوابی نداشته شایدم مثلا میگم مثلا هر جفت حالتهایی که حقیر گفتم را در نظر گرفته و برا همین گفته هیچ کدوم اعتماد به نفس ندارن! چون اگه از زاویه ی به قول خودت اکثریت نگاه کنیم با زاویه ی اقلیت (۸ درصد)، آخرش دو جواب داریم 

پاسخ :

این یعنی باید یاد بگیرم با چشای بقیه هم نگاه کنم!

میگی حقیر، یاد سخنرانیا میفتم😂
ستاره جان
۰۴ بهمن ۹۶ , ۰۰:۴۲
هااااا ای بین خودمان بمانَ 
خودمم حس کروم خیلی دارم قلمبه سلمبه حرف میزنم! :) 
( با لحن شیرفرهاد بخوانید) 

پاسخ :

قلمبه سلمبه نبود، فقط ناگهان رفتی رو منبر 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan