مونولوگ

‌‌

خاطرات شمال، چقد زود یادم میره!

فردا عصر ان‌شاالله حرکت داریم به سمت شمال. فک کنم مخمون تاب برداشته! وگرنه تو این سرما؟ فقط یکی از دوستام میاد، باز هم غنیمته و شاید حتی چه بهتر، نه؟ چون از شلوغ پلوغی دور و برم خوشم نمیاد.

وسایل مورد نیازم رو نوشتم، بنظرتون چیزی جانیفتاده؟

  • دمپایی پلاستیکی!
  • چادر، مانتو، شلوار، پالتو، سویشرت، شال گرم، دستکش
  • لباس و شلوار راحتی، روسری، جوراب، ساق
  • پتو مسافرتی
  • لیوان، قاشق، چنگال، چاقو، بشقاب کوچک
  • مسواک، خمیر دندان
  • کارت عابر بانک، پول نقد
  • شارژر، هندزفری، کابل USB و OTG، فلش، آهنگ خوب، فیلم یا کتاب صوتی*
  • مرطوب‌کننده، ضدآفتاب، آینه، پد، دستمال
  • عینک آفتابی، کلاه، چتر
  • شکلات
  • چند تا پلاستیک، کوچک و بزرگ
  • نخ و سوزن
  • ال‌دی
  • پاسپورت
  • خودکار و دفترچه

*هیچ‌وقت کتاب صوتی گوش ندادم، ولی تو ماشین کتاب بخونم حالت تهوع میگیرم. حالا یک عالمه کتاب صوتی دانلود کردم، ولی گوشی باز نمیکنه. نرم‌افزار مخصوص هم نصب کردم فایده‌ای نداره. کتابا رو خیلی دوست دارم، چیکار کنم؟

بعدا نوشت: کتابای صوتی که درست نشد، دیروز دو تا کتاب خریدم که یه سیصد و خورده‌ای صفحه‌ای‌شو دیشب تموم کردم :) یه کتاب کوچولو مونده واسه سفر!
  • نظرات [ ۰ ]
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan