مونولوگ

‌‌

لف و نشر مرتب


یه چیزی اونورتر از هلاک 😫 جسمی!

یه چیزی اونورتر از گند 😣 مودی!


چهل و چهار تا مریض!

سوتی وحشتناک!


هفته‌ی پیش دکتر مسافرت بود و همه‌ی مریضای اون هفته و این هفته رو هم تلنبار شدن :(

یه جا درخواست کار دادم، اما فراموش کردم رشته‌ی تحصیلی و شماره تماسم رو بگم!!!!! پیام داد، از خجالت آب شدم! فک نکنم حتی منو بررسی کنن :(


آخه دکتر میره کیفشو می‌کنه، بعد مثل امروز من هلاک میشم. حقوق هم که هیچ!

آخه مگه تو این شلوغی برای آدم حواس می‌مونه که بتونه درست رزومه بفرسته؟


  • نظرات [ ۹ ]
جناب دچار
۲۵ دی ۹۶ , ۱۳:۴۵
بله نصفه شبا توی پارک چیکار میکردین خانوم!
از اونه که کار به اینجا کشید :)

پاسخ :

اتفاقا نصف شبا باید تو پارک فوتبال بازی کرد تا بنیه‌ی آدم قوی بشه انقد زود هلاک نشه! :)
دست نویس
۲۵ دی ۹۶ , ۱۴:۰۹
سلام
خسته نباشید واقعاً
چنین آدمای نباید براشون کار کرد، ولی بدبختی این نوع آدما مثل سربازی اجباری اند.
موفق باشید

پاسخ :

سلام
ممنون
اتفاقا دکتر خوبیه، ولی زیاد میره سفر. مسئول حقوق هم شخص دیگه‌ایه!
سه ‌شنبه
۲۵ دی ۹۶ , ۱۴:۵۸
همیشه بار روی قشر ضعیفه!

پاسخ :

تکذیب می‌کنم! من ضعیفه نیستم! :)
جناب دچار
۲۵ دی ۹۶ , ۱۵:۴۷
قانع شدم :)

پاسخ :

خوبه که زود قانع میشید :)
جناب دچار
۲۵ دی ۹۶ , ۱۵:۵۹
چون میدونم تو قانع نمیشی که
مجبورم خودم قانع شم :))

پاسخ :

ما بی‌صبرانه منتظریم ببینیم فردا می‌خواین از چی رونمایی کنین!
جناب دچار
۲۵ دی ۹۶ , ۱۶:۴۷
یه فیش معمولی!

پاسخ :

Ok
سه ‌شنبه
۲۵ دی ۹۶ , ۱۷:۲۹
برای اثبات اینکه قویه هستید وقتی دکتر برگشت بهش بگید که در نبودش اذیت شدید! 

پاسخ :

:) گفتیم بهشون که "وقتی نمیاین همه با هم جمع میشن یه جا میان! انقد شلوغ میشه!" خودشم کلافه شده بود.
س _ پور اسد
۲۶ دی ۹۶ , ۲۲:۴۳
سلام و شب بخیر ... تسنیم بانو ؛ چنانچه دنبال کردن و خواندن پستهای شما توسط اجانب(منجمله خودم) شما را نگران می کند ... صراحتا"اعلام کنید تا آندسته از کاربران اخلاق مدار بیان با رعایت خواست شما موجب تکدر نشوند ... راه حل دیگر رمز گذاری پستها و ارائه رمز به افراد مورد نظر است ... تا آن موقع که بیان  این ستاره‌ی لعنتی رو برداره! یا حداقل برای دنبال کردن اجازه‌ی صاحاب وبلاگ رو شرط بذاره! این روش مناسبتره ... :-))
راه ارتباط هیچ رقمه نگذاشتید ... مجبور به نوشتن ذیل این پست شدم ... ارادتمند مخلص و صمیمی ... پوراسد
وفقکم و ایانا 

پاسخ :

جناب پوراسد گرامی سلام!
من تمام مشکلم اینه که مصدع اوقات کسی نشم. وگرنه چیز خاصی نمینویسم که بخوام از کسی پنهان کنم. می‌دونم اگه کسی خودش نخواد نمی‌خونه، ولی بازم ته دلم یه جوریه. از لطف و بزرگواری شما ممنونم :))
وفقکم و ایانا لمرضاته😅
س _ پور اسد
۲۶ دی ۹۶ , ۲۳:۱۶
معهذا ؛ یکی از علایق مستمر بنده پی گیری روزنوشتهای نسبتا" شخصی شماست که قابل اعتناء و توجه است ... بهر حال کسی که نمک می خورد باید حق صاحب آنرا بجا آورد ... پیشنهادات صرفا" جنبه یادآوری داشت و من کماکان تا اطلاع ثانوی با اجازه مطالب را دنبال می کنم .... وفقکم و .......

پاسخ :

از یادآوریهاتون سپاسگزارم :)
وفقکم وفقکم وفقکم و وفقکم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan