مونولوگ

‌‌

بنه نهادنی!


Delete


بدم میاد، بدم میاد، از خودم. از خودی که داره خودشیرینی می‌کنه، ولی فک می‌کنه خیلی با وجدانه! از خودی که نمی‌دونه وجدان یعنی چی! از خودی که نمی‌دونه برای کی باید خودشیرینی کنه. از خودی که این همه مشمئزکننده است، این همه اسیره، این همه خدا داره. "أأربابٌ متفرقون خیرٌ أم الله الواحد القهار"؟


+ ﺇِﻟَﻬِﻰ ﻟَﻢ ﻳَﻜُﻦ ﻟِﻰ ﺣَﻮﻝٌ ﻓَﺄَﻧﺘَﻘِﻞَ ﺑِﻪِ ﻋَﻦ ﻣَﻌﺼِﻴَﺘِﻚَ ﺇلاَّ ﻓِﻰ ﻭَﻗﺖٍ ﺃَﻳﻘَﻈﺘَﻨِﻰ ﻟِﻤَﺤَﺒَّﺘِﻚَ
ﺧﺪﺍیا! ﻣﻦ ﻗﺪﺭتی ﻛﻪ با آن ﺍﺯ معصیتت ﺑﺎﺯﮔﺮﺩم ﻧﺪﺍﺭم، ﻣﮕﺮ آنکه ﺗﻮ ﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﻭ محبتت ﻣﺮﺍ ﺑﻴﺪﺍﺭ ﮔﺮﺩﺍﻧﻰ!


+ گیرم که هزار مصحف از بر داری/با آن چه کنی که نفس کافر داری؟

سر را به زمین چه می‌نهی بهر نماز؟/ آن را به زمین بنه که در سر داری


  • نظرات [ ۴ ]
س _ پور اسد
۲۲ دی ۹۶ , ۰۰:۱۴
الهی عاملنا بفضلک و لا تعاملنا بعدلک

پاسخ :

آمین
پرهـ امـ
۲۲ دی ۹۶ , ۱۴:۱۴
پووووووووووووف :||
یه راه ارتباطی جُستیم بالاخره !
+ اول اینکه خوب کردید برگشتید !
++ دوم اینکه خو لااقل یدونه راه ارتباطی بزارید .. یوقت آدم یه چیزی تو گلوش قلنبه میشه می خواد بنویسه .. خفه میشه نمیتونه بگه ! :دی ای بابا !
+++ سوم هم اینکه اون دایناسوره رو شاید باورتون نشه من بعد این همه سال تازه دو هفته پیش کشف کردم !!

پ.ن: دیگه ببخشید نامرتبط و بیجا نظر دادم ..

پاسخ :

سلام

++ بعضی پست‌ها نظراتشون بازه که هرکی هرچی خواست بگه :دی

+++ دایناسور رو راستش خودمم دو ماه قبل تو راه کربلا که نت نداشتم باهاش آشنا شدم! یعنی برادرم گفت بزن روش راه میره، فک کردم داره شوخی می‌کنه! بعد خودش زد دیدم واقعا راه افتاد! :))

ج.پ.ن: ++
هایـ تن
۲۲ دی ۹۶ , ۲۲:۰۴
حالا من 200 هزار سال یه بار کامنت میذارم 
به هر حال برگشتنتون مبارک باشه باید مردم شهر رو انگور مهمانی کنیم به همین مناسبت :)
بعد من عکس وبلاگمو حذف کردم ولی این بیان خنگ 200 هزار سال طول میکشه این موضوع رو بفهمه

پاسخ :

من واقعا فک می‌کردم وبلاگ شما جزء اوناییه که دستشون خورده و دکمه‌ی دنبال رو زدن!

خیلی ممنون از لطفتون :) ولی من انگور زیاد دوست ندارم، کاش موز یا شلیل سرو میشد!

فک کنم دیگه فهمید! چون عکس ندارین الان. منم یه بار این مشکلو داشتم، البته می‌خواستم تغییرش بدم. انقد تعویض رو پشت سر هم تکرار کردم تا بالاخره شد!
سه ‌شنبه
۲۳ دی ۹۶ , ۰۰:۴۹
تنها بازی روی تبلت منم همین 2048 هست...عکسو که دیدم داشتم با خودم میگفتم کسی که 2048 رو ببره تا 16 هزار، صددرصد و بدون کمترین تردید یکی از نوابغ دنیاست و خودش خبر نداره! اصلا افسردگی گرفتم.نا امید شدم از خودم.. ولی بعد که دقت کردم دیدم 5×5 هست نه 4×4 ورژن اصلی!از دیدگاه ریاضیاتی لااقل دیگه نمیتونم اظهار نظر کنم!!!! 

+قالب وبلاگ، تغییر اسم و غیره ،همگی Good :)

پاسخ :

بله 5×5 خیلی آسون‌تر از 4×4 هست. مثلا تو این عکس رسیدن به 16 هزار اصلا و اصلا سخت نبود فقط یکم زمانش طول کشید. و این بر من که اصلا نمی‌تونم طولانی رو یه بازی بمونم و خیلی هم دیر به دیر بازی می‌کنم خیلی گران آمد!! و دیگه اینکه بخاطر آسونیش نیست که 5×5 بازی می‌کنم، محیط 4×4 خفه است، نفسم می‌گیره! در واقع من اصلا 2048 رو بازی نمی‌کنم، با 2048 فکر می‌کنم، به هر چیزی بجز اعداد! همزمان با فکر کردن دستمم حرکت می‌کنه به راست و چپ. خلاصه که افسردگی نگیرین!
یکی از برادرهام تا 32 هزار هم رفته ورژن اصلیشو!

+ نظر لطفتونه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan