مونولوگ

‌‌

"همان بهتر که نام تو در لابلای ترانه نهان باشد" یا "و عشق! نام کوچک توست..." یا "هر شعری در مورد نام"!

دیشب تلویزیون داشت قسمت اول فیلم مردان آنجلس رو نشون می‌داد. من داشتم تو آشپزخونه ظرف می‌شستم و فقط صداشو می‌شنیدم. داشتن در مورد "آپولون" و "ژوپیترِ قادرِ والا"! و کافر شدن مردم صحبت می‌کردن. ژوپیتر بابای همه‌ی خداها، از جمله آرتمیسه. آپولون هم برادر دو قلوی آرتمیسه. (همین آرتمیس بلافاصله بعد از تولد به مامانش تو دنیا اومدن آپولون کمک کرده!! از همون اول هم ماما بودم هاا!!)
وقتی از این خداها حرف می‌زدن و مردم رو بخاطر کافر شدن به اینا مجازات می‌کردن و می‌سوزوندن، یه حس خیلی بدی نسبت به اسم آرتمیس پیدا کردم. از اون اول حسم به اسم آرتمیس خنثی بود، نه خوشم میومد نه بدم. این اسامی رو در حد افسانه و قصه می‌دونستم. الان یه جوری شدم که اصلا دوست ندارم این اسم رو خودم باشه. فقط جایگزین براش ندارم. باید یه نرم‌افزار اسم دانلود کنم از توش یه چیزی انتخاب کنم. یه بار هم با خودم گفتم اسم خودم چرا نباشه؟ بعد دیدم خوشم نمیاد یه غریبه منو به اسم کوچیک خطاب کنه.
اگه اسم خوبی به ذهنتون می‌رسه خوشحال میشم بهم بگین :)


+ راستی محدودیت نت دارم. ممکنه دو سه پست یه بار سر بزنم، ولی دو سه تا رو با هم می‌خونم :)

  • نظرات [ ۵ ]
ام شهرآشوب
۲۰ دی ۹۶ , ۱۰:۳۲
حالا فکر کن بعضیا چطوری اسم این الهه ها رو روی بچه هاشون میذارن؟ 
میترا، آناهیتا و ...

پاسخ :

اونام مثل من :/
serek یزدان
۲۰ دی ۹۶ , ۱۰:۴۱
اولا سلام
دوما بزنم شتکت کنم به دیفال همین وبلاگ که بدون خداحافظی ول کردی رفتی که در نبودت قلبم بشکنه و دلم برات یه ارزن بشه؟
انواع شکلکای خشم و عصبانیت و از این چیزا ...
حداقل نیومدی یه سر به وبلاگم بزنی از احوالت با خبر بشم بی معرفت :( 
گریه ی حضااااار 

پاسخ :

اولا سلام :)
شوما هر کار دلت خواست بکن عزیزم، من دربست در اختیار شومام :)
انواع شکلکای شرمنده‌ی قلب نازنین سارا خانوم گل شدن و اینا :*

ولی فقط از وبلاگ خودم رفته بودم ها، چون مجبور شدم از اول همممه‌تونو فالو کنم😂 که گمتون نکنم! همه‌ی پست‌هاتم خوندم، فقط خاموش :) دوستی در قاموس من اینجوری تعریف میشه که از حال دوستم خبر داشته باشم، اون از حال من خبر نداشت نداشت :)

حالا لبخند حضار :)
س _ پور اسد
۲۰ دی ۹۶ , ۱۱:۱۵
سلام...
رسیدن بخیر ... ترحب بکم (-:
 اسم فضای مجازی بهتر است سایه و نمادی از شخصیت حقیقی باشد و سایر کاربران با دیدن و شنیدن آن؛ تصوری نزدیک به واقع در ذهن پیدا کنند ... چون نمی دانم که علائقتان چیست از پیشنهاد خودداری می کنم ... و برای پیدا کردن اسم کاربری جدیدتان آرزوی توفیق دارم

پاسخ :

سلام
ممنون :)
هیچی به ذهنم نمی‌رسه فعلا. ممنون
serek یزدان
۲۰ دی ۹۶ , ۲۲:۲۲
ولی خدایی دلم نمی خواد خشانت به خرج بدم ؛ )
دوستی تو قاموس ما اینه که دو طرفه از حال هم خبر داشته باشیم...
واقعا واقعا واقعا بی اغراق و چاپلوسی و نوشابه باز کردنای دروغ مجازی تو یکی از معدود وبلاگ نویسایی هستی که حقیقتا دوستش دارم و دلم براش تنگ میشه و برام مثل یه دوست واقعی می مونه ...این دفعه اگر خواستی بری اولا نرو دوما بی خبر نذار منو عزیزم ^__^

پاسخ :

من احتیاج زیادی دارم خشانت فیزیکی را بیاموزم. آخه اصصصصلا و ابدددددا نمی‌تونم درگیری فیزیکی داشته باشم. یادمه حتی یک دفعه تو مدرسه یکی با من دعواش شد! (چون من با کسی دعوای فیزیکیم نمیشه!) بعد من مونده بودم الان چیکار کنم! باید بزنمش؟ چجوری؟ 😂😂😂 حتی با وجود داشتن سه تا داداش بازم یاد نگرفتم. خلاصه این همه سخنرانی کردم که یکم خشانت به خرج بدی منم یاد بگیرم ;)

الهییییی! کلی حس خوب ریختی به قلبم عزیز جان😘 دل به دل راه داره، دو طرفه است عزیزم :)
چشم، اگه خواستم گورمو گم کنم با خبر میذارمت :)))
الف سین
۲۲ دی ۹۶ , ۱۹:۱۱
و مزاجه من تسنیم؛ عیناً یشرب بها المقرّبون...
(مطففین/ 27 و 28)

تسنیم اسم قشنگیه... دخترونه هم هست :)

پاسخ :

بله قشنگه و خوش‌معنا :)
خدا خیرتون بده، چون واقعا هیچچچی به ذهنم نمی‌رسید :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan