مونولوگ

‌‌

داش الهه

من همیشه برای دختربچه‌ها نظرم اینه که از آرایش و قر و فر دوری کنن، ماماناشونم حواسشون باشه دختر بچه‌ها خیلی سمت این چیزا نرن. چون از بچگی بخوان این کارا رو شروع کنن خدا میدونه بعدا چی میشن! امااااا! امروز خودم دلم میخواست یه رژ لب از تو وسایل آرایشگره بردارم (چون خودم ندارم!) باهاش لب یه دختر چهار پنج ساله رو بکشم :) اسم این دختر بچه داش الهه بود! یعنی با پسر مو نمیزد! هیچچچچ کس نمی‌تونست حدس بزنه که دختره. اگه مامانش صداش نکرده بود نمی‌فهمیدیم :) از لباس و صندل بگیر تا مدل کوتاهی موش تا حرکات و رفتارش. یک چشم و ابرویی داشت! یک مژه‌های بلندی داشت! مامانش می‌گفت خودش همیشه این مدلی لباس می‌پوشه و رفتار می‌کنه. لباس دخترونه تنش می‌کنیم در میاره. خدا کنه بعدا به مشکل نخوره. گفتم یه جوری تشویقش کنین بره سمت دخترانه رفتار کردن، ولی خودم نمی‌دونستم چیکار باید کرد دقیقا. همه‌ش داشت منو نگاه می‌کرد، فک کردم لابد بی‌میل هم نیست. بهش گفتم "می‌خوای این شکلی بشی؟" فقط نگاه کرد. البته توقع داشتم یه نع محکم بگه. بنظرم میشد با کار کردن یه جوری اخلاقشو عوض کرد، ولی به مامانش نمی‌خورد این کارا رو بکنه. اونجا هم همه بهش می‌خندیدن و یه جورایی انگار کاراشو تشویق می‌کردن که بنظرم بدترین عکس العمله. خدا کمکش کنه بعدا مشکل پیدا نکنه.

+ نهایتا مجلس مولودی شد :))) همه دعوتید بفرمایید :)
  • نظرات [ ۶ ]
ام شهرآشوب
۲۳ آذر ۹۶ , ۱۳:۰۵
به سلامتی :)

ماهم عروسی آبجیمون اول مولودی بود. بعد آخراش خاندان داماد زدن تو جاده خاکی! بماند که فلششون هم سوخت و مجبور شدن با آهنگ های عهد دقیانوسی برقصند!

واقعا این خلاف جنسیت رفتار کردن یه معضله ...
ماهم یه فامیل داریم دختره سه سالشه. مث پنجه آفتاب میمونه. ولی امان از یک ذره دخترانگی که در این موجود ِ بزن بهادر ِ پسرمئاب وجود داشته باشه!

پاسخ :

کلید اسرار!
موندم چرا دخترا انقد میخوان ادای پسرا رو در بیارن! برعکسش یا خیلی کمه یا من ندیدم.
جنابــــــــ دچار
۲۳ آذر ۹۶ , ۱۳:۴۳
یادم به بچگیای خودت افتاد!؟

همینجوری بودی دقیقا :)

پاسخ :

بیخود تو مسائلی که اطلاعی ازش ندارین نظر ندین.
serek یزدان
۲۳ آذر ۹۶ , ۱۳:۴۶
خدا به خیر کنه برای این بچه...خیلی از ترنس ها همین جوری تغییر زاویه ی روانی شون شروع شده و حاد شده ...
چه خووووووب که مجلس مولودی شدددد...خوش بگذره :)

پاسخ :

خدا کنه زود به حالت نرمال تبدیل بشه.
مرسی :):):)
** دلژین **
۲۳ آذر ۹۶ , ۱۴:۱۴
خیلی خطرناکه 
اکثر ترانس ها از همین سنین کودکی دچار مشکلن... نیاز به روانپزشک دارن حتما... 
من یادمه حدود ۱۰ ۱۱ ساله ام بود که مامانم خودش برام لوازم آرایش bonsbons مخصوص بچه ها بود برام گرفت... به طرق عجیبی آرایش میکردم ، یهو میدیدی کل صورتم اکلیله... :)) بعد به مرور مامانم یادم داد که این قشنگه و اون قشنگ نیست... 
واقعا عطشم ریخت دیگه... 
قبل اون همه اش وسائل مامانم رو یواشکی با ترس میزدم سریع پاک میکردم ...که مامانم برام اونا رو خرید ... 
۱۵ ، ۱۶ سالم که شد واقعا اونقدر برام عادی بود که نهایت آرایشم از اون موقع یه رژ لب بود و یه کرم پودر ...
الآنم همینه فقط یه رژ آرایش روزمره ی منه و تو مهمونی فقط یه ریمل بهش اضافه میشه و کرم پودر هم کلا ۵ ساله حذف شده به طور کامل ! 
من نظرم سیراب کردن بچه هاس... نه منع کردنشون... 
چون خودم دقیقا به همین روش بزرگ شدم و قبولش دارم... 
ولی کاش این بچه رو ببره روانپزشک... 
+الهییی.... چقدر خوب که باب میلتون شد... وای دلم خواست عروسی 😍😍😍

پاسخ :

آره منم خواستم بگم ببرین مشاوره، دیدم تیپ فکریشون اصلا اینجوری نیست. فقط همونقد می‌گفتم اینجوری تشویقش نکنین همونم گوش نمیدادن.

من نظرم منع نیست اصلا! الانسان حریص علی ما منع. نظرم اینه که فضای فکری بچه رو دور نگه داریم، جوری که دغدغه‌ش نشه. تو از آرایش دلزده شدی، چه تضمینی هست بقیه هم بشن؟ پس اینایی که ده‌ها ساله دارن آرایش می‌کنن چرا خسته نمیشن؟ حتی از بزرگسالی هم شروع کرده باشن، حتی دلیل شروعشون هم همون حرص بچگی‌هاشون باشه، اگه دلزدگی‌ای هست باید اتفاق بیفته. بنظرم بیشتر احتمالش هست بچه عادت کنه تا اینکه دلزده بشه. تو استثناءی انگار :)

+ مرسیییی :) :* جات خالی که حوصله‌ات سربره :)
جنابــــــــ دچار
۲۳ آذر ۹۶ , ۱۵:۴۵
حالا میخوای از مامان بپرس :)
** دلژین **
۲۳ آذر ۹۶ , ۱۵:۵۹
من استثنا نیستم ارتمیس کنار همه اینها مدیریت و تربیت میخواد... وگرنه چه تضمینیه دور باشه و بعدا تلافیش رو در نیاره هوم ؟؟؟ 
حوصله من سر بره ؟؟؟ نه کلی هم بهم خوش میگدشت  کنارتون ❤

پاسخ :

دقیقا. منظورم مدیریت و تربیت بود :) خوبه به تفاهم رسیدیم :) مدیریت جوری که نه حریص بشه نه عادت کنه.
❤❤❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan