مونولوگ

‌‌

من و این حال عجیبم

اگه گفتین اسم این آهنگ چیه؟


  • نظرات [ ۹ ]
پرهـ امـ
۲۱ آذر ۹۶ , ۲۲:۲۰
برای چند دقیقه داشتم دیوونه میشدما !
صد بار گوشش داده آخه اما هی نمیدونستم کدومه !
تا آخر زدم رو دانلود و نوشت اسمش رو :/ 

پاسخ :

چرا دیوونه؟! خوب یادتون نیاد چی میشه مگه.
ای بابا! مگه چه اسمی روشه؟
پرهـ امـ
۲۱ آذر ۹۶ , ۲۲:۴۳
یهو آدم هی یه چیزی بخواد یادش بیاد بعد نیاد یه فشار ناگهانی به مغزش میاد خب دیگه :دی
اسم آهنگ هست روش دیگه ..
من ننوشتم که بقیه یوقت بخوان حدس بزنند : )

پاسخ :

نه اسم فارسیش منظورم بود، ولی خوب کاری کردین :)
** دلژین **
۲۱ آذر ۹۶ , ۲۲:۵۲
اخ اخ 
دیوونم میکنه... 
یاد تنهایی های اون نهنگ میفتم...
خودم نهنگ میشم با این آهنگ و هرچقدر فریاد میزنم کسی صدام رو نمیشنوه.... 

پاسخ :

چرا گرفته دلت؟ مثل آنکه تنهایی
چقدر هم تنهااااااا :(
** دلژین **
۲۱ آذر ۹۶ , ۲۳:۱۹
نهنگ ئه اسمش آره ؟؟ 

پاسخ :

اوهوم. من شنیدم اسمش نهنگ تنهاست.
ناشناس
۲۲ آذر ۹۶ , ۰۰:۴۱
اولین باره میشنوم. ولی اینکه تنها باشی و هیچکس حرفتو نفهمه رو خوب میفهمم. اینکه فریاد بزنی جیغ بکشی... بشنون اما هیچ کس باورت نکنه و وادار به سکوت بکنندت.

پاسخ :

تو این دنیای ... همه تنهاییم. معلوم نیست چرا هیچ‌کس حرف بقیه رو نمی‌فهمه! بیشتر انرژیمون سر ثابت کردن خودمون و فهموندن حرفمون به بقیه تلف میشه، بیهوده، اشتباه.
جنابــــــــ دچار
۲۲ آذر ۹۶ , ۰۸:۴۸
دچار باید بود ...

+ میدونم که آهنگ دوقلوهای افسانه ای نیست این! :)

پاسخ :

بله! دچار باید هستین!!
واران ...
۲۲ آذر ۹۶ , ۱۵:۱۷
اسم آهنگو بوگو من حوصله نمیکشه فکر کنم :|:)

سلام 

پاسخ :

علیکم السلام :)
اسمش تو کامنتا گفته شده، نهنگ :)
ام شهرآشوب
۲۳ آذر ۹۶ , ۱۲:۲۳
اصلا عمرم نشنیده بودم این آهنگو!!!

پاسخ :

زیباست، نیست؟ :)
ام شهرآشوب
۲۳ آذر ۹۶ , ۱۳:۰۳
آری قشنگ بود :)

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan