مونولوگ

‌‌

کوچک یا بزرگ؟ مسئله این است!

آقا! من نمی‌دونم چرا واقعا! چرا ما خانوما وقتی یکی بهمون میگه بهت کمتر از سنت می‌خوره انقد کیفور میشیم؟!
عروسی داداشم من سال دوم دانشگاه بودم. چند وقت بعدِ عروسی، زن‌داداشم گفت "ما اون اول که دیده بودیمت فک کردیم دبیرستانی باشی!" 😊
دیشب هم یکی از فامیل‌های آق داماد بهم گفت "اون روز ما اومدیم خونه‌تون تو رفتی بیرون، داشتی مدرسه می‌رفتی؟" 😂😂😂 بعد که دید پنجججج سال ازش بزرگترم کوپ کرده بود! گفت اصلا بهم نمی‌خوره!

البته کسایی هم بودن که تو برخورد اول از روی چهره، سنمو درست حدس زدن یا به صورت نادر بزرگتر از خودم. ولی تعدادشون کمتر از گروه بالاست :) یه موردش که یادم نمیره وقتی بود که دبیرستانی بودم. یه نفر که خودش دانشجوی کارشناسی بود بهم گفت "بهت میخوره ارشد!!! باشی!" :|| اون موقع من کوپ کردم 😂 بعد که فهمید پنج شیش سال ازش کوچیکترم گفت "بخاطر رفتارت اینجوری فک کردم" آخه خیییلی سنگین رنگین و اندکی فهمیده‌تر از سنم بودم (اون وقتا!)
دوستام که چند سال باهام بودن بهم میگن "اطرافیانت که باهات صمیمی نیستن فک میکنن تو جزء آدم‌بزرگایی! ولی اگه باهات صمیمی بشن حتما میگن چقد بچه‌اس ایییین!!!"

بنده هنوز متوجه نشدم کدام روایت در مورد من صحت می‌دارد!
  • نظرات [ ۱۱ ]
پرهـ امـ
۱۸ آذر ۹۶ , ۲۰:۵۴
جفتش دیگه! میتونه هر دوش هم باشه :)

پاسخ :

🤔 بله، نمی‌دونم، شاید.
فک کنم تصور ما از بقیه تابعی از چهره، رفتار، لباس، سِمَت و... باشه. با چهره‌ی صرف نظر اولیه یه چیزه، وقتی صحبت‌ها و شغل و پوشش و منش و اینا رو میذاری کنارش ممکنه نظر تغییر کنه.
ام شهرآشوب
۱۸ آذر ۹۶ , ۲۱:۳۴
فعلا از حرف اون فامیل دوماد لذت ببر! 
به حرف بقیه فکر نکن:))

پاسخ :

اوهوم، فکر خوبیه :):):)
هَشْتْ حَرْفى
۱۸ آذر ۹۶ , ۲۱:۳۵
ما مردها هم کیفور میشیم اتفاقا :) 

پاسخ :

شما که همینجوری سنتون کم هست! بخوان از اونم کمتر فک کنن که خوب نیست! خیلی جاها لازمه بزررررگ باشیم تا حرفمونو بخونن. خیلی‌ها اول نگاه میکنن که می‌گوید، بعد نگاه میکنن چه می‌گوید.
هَشْتْ حَرْفى
۱۸ آذر ۹۶ , ۲۲:۰۸
نهایتش اینه که حرفمون رو نمیخونن دیگه. :)

پاسخ :

خوب اینکه کیفور شدن نداره :)
هَشْتْ حَرْفى
۱۸ آذر ۹۶ , ۲۲:۱۳
میتونه داشته باشه. گاهی باید خداروشکر کرد که آدم هایی هستن که مقابلمون وایسن و بگن حرف ما درسته نه تو. این میتونه کیفور کنه آدم رو :)

پاسخ :

بله قبول دارم. مخالفت فرصته نه تهدید. ولی به شخصه تا بحال کیفور نشدم.
ولی بازم به سن ربط نداشتاااا! :)
هَشْتْ حَرْفى
۱۸ آذر ۹۶ , ۲۲:۳۰
ادامه ش بود. کامنتا رو بخونید برید بالا ربطش معلوم میشه که . نمیشه؟

پاسخ :

ما کیفور میشویم از اینکه کسانی ما را کودک بپندارند، زیرا موجب میشود آنها مقابل ما بایستند و این خود باعث رشد ما می‌گردد! مجددا رشد کردن کیفور شدن دارد :)
هَشْتْ حَرْفى
۱۸ آذر ۹۶ , ۲۲:۴۶
خب؟ تناقض دارن؟ :)

پاسخ :

خوب من استدلال این شکلی رو تقریبا قبول ندارم، یا شاید درک نمیکنم. یک چیزی بین علت و نتیجه فاصله انداخته. یکم عجیبه من (نوعی) خوشحال بشم که کسی بهم بگه کوچیکتر میزنم، چون اون لحظه به این فکر میکنم که ممکنه اون آدم یا بقیه آدم‌ها جلوی من بایستن و من از این بابت کیفور بشم!!!

آقا بیاید بگید شمام (آقایون) مث خانوما دوست ندارین سنتون بالا بره و خلاص! :)

+ تندیس حمایت از حقوق خواننده به وبلاگ بنده تعلق میگیره بابت اینکه با کامنت‌هاشون مخالفت میکنیم تا کیفور بشن!
جنابــــــــ دچار
۱۹ آذر ۹۶ , ۱۰:۵۲
وقتی واسه من کامنت گذاشتی حدس زدم که دانشجوی سال اولی باشی و درست هم حدس زدم :/

پاسخ :

بعله! کل عمر وبلاگ یک و نیم سال نیست! :|
لوسی می
۱۹ آذر ۹۶ , ۱۲:۰۲
کامنتهات با هشت حرفی چنان بحث را فلسفی کرد که از کیفوریتِ پست در آمدیم. به نتیجه رسیدید ما رو خبر کنید. :)


+ولی خوبه! خوش میگذره کمتر از سن و سال بودن. هههه هه.

پاسخ :

فک کنم حوصله‌شون سر رفت از این بحث الکی😅

+ اوهوم، گاهی خیلی کیف میده😄 ولی بعضی وقتا اعصابم خورد میشه چون فک میکنن بچه‌ام لحن صحبتشون بچگانه است :| مثلا امروز تو خرید خواهرم رفتار فروشنده‌ها :|||
serek یزدان
۲۰ آذر ۹۶ , ۲۰:۰۳
چقدر شبیه منیییییی
البته همه به من میگن صورتم خیلی بچه گونه ست اما چون قدم بلنده و چهارشونه م میگن خیلی کم سن  نمی زنی ...
همه هم بهم می گن تو برخورد اول انقدر مغرور وجدی هستی که آدم فکر می کنه هیچ رقمه نمی شه باهات جوشید بعد که میان جلوتر و دوست میشن دیدشون صدوهشتاد درجه عوض میشه و میگن فکر نمی کردیم انقدر خل و چل باشی طوری که خیلیاشون میگن چقدر کودک درونت فعاله!!؟ :)

پاسخ :

واقعا! تو اون تسته هم خیلی شبیه بودیم. چیزهایی هم که تو وبت میگی اکثر قریب به اتفاقش منم هستم :) شاید چون جفتمون متولد همین ماهیم :)
serek یزدان
۲۰ آذر ۹۶ , ۲۰:۴۹
عه توم آذر ماهی؟ ای جانم میگم چرا انقدر دوس دارمت :)))
تولدت پیشاپیش یا پساپس مبارک عزیزم ؛ )

پاسخ :

بلی بلی :) من نیز شما را عزیزم :)
مرسی از دعای برکتت ;)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan