مونولوگ

‌‌

غلط کرده را تدبیر نیست!

من واقعا نمی‌دونم این حجم از خنگولیت چطور می‌تونه در یه آدم جمع بشه! وبلاگ رو به هدهد لو دادم! :( البته آدرسش رو نه، فقط حقیقت وجودش رو :) گرچه گفت خودش می‌دونسته :| گفت نخونده، ولی از اینکه همه‌ش در حال نوشتنم شک کرده، بخصوص تو کربلا. یه بارم جلوی جمع اشاره کرده بود که "این آرتمیس داره خاطراتش! رو می‌نویسه! ولی کجا نمی‌دونم، شاید تو یه وبلاگی چیزی می‌نویسه!"

برای توضیح یه مطلبی تو منگنه قرار گرفتم که باید وجود وبلاگ رو لو می‌دادم. اول ازش قول گرفتم اصلا راجع به چیزی که میگم کندوکاو نکنه. بعد که قضیه رو گفتم، چند نفر از اهالی بیان رو هم براش معرفی کردم. حالا می‌گفت "آدرس بده منم بیام وبلاگتو ببینم! :)))" :|||

  • نظرات [ ۴ ]
سه ‌شنبه
۱۶ آذر ۹۶ , ۱۹:۳۰
یه قانون تو طبیعت هست که میگه کتمان کاری حساسیت میاره! والا من قبلا خیلی حساس بودم که آشنا وبلاگمو نخونه...تا اینکه یه روز به کل اقشار جامعه آدرس وبلاگمو دادم، دیدم حتی یک نفر هم رغبتی به خوندن شخصی‌های من نداره!منت میکشیدم بیایید بخونید، نمیومدن! در همین راستا علیرضا شیرازی هم در مصاحبش میگفت که علاقه ای به خوندن خاطرات وبلاگ دوستانم ندارم ...! به هدهد بفرمایید این آدرس وبلاگ من،خوشحال میشم بخونی و نظر بدی

پاسخ :

در مورد هدهد البته این یه ریسکه! شایدم سیر تا پیازش رو ورداره بخونه. اگر هم نخونه بازم من دیگه امنیت نوشتاری ندارم :)
serek یزدان
۱۶ آذر ۹۶ , ۲۲:۳۴
حالا از طریق نظرات وبلاگ  همون اهالی بیان نیاد پیدات کنه؟
راستی چرا دوست نداری آشناها بخونن وبلاگتو؟

پاسخ :

نه جوری تعریف نکردم که بتونه وبلاگشونو پیدا کنه :)
چون که! :)
اینجوری هرچی دلم بخواد می‌تونم بگم و تازه غیبت هم می‌تونم بکنم😂
serek یزدان
۱۶ آذر ۹۶ , ۲۳:۲۶
عجب :)))

پاسخ :

بعله :)
** دلژین **
۱۷ آذر ۹۶ , ۰۸:۲۹
:))))) من مامانمم میگه تو خاطراتت رو میبینم مینویسی ولی خب از وبلاگ مبلاگ سر در نمیاره :)) اخ اخ اگه بیاد خاطرات خودش رو  بخونه :)))) 

پاسخ :

آخ! آخ! فک کنم با همون آچار حسابتو برسه! هههههه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan