مونولوگ

‌‌

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد

سنگ فِرِز چیه؟ خودم دقیقا نمی‌دونم. ولی ساعد بابامو بریده. زنگ زدن که "می‌تونی بخیه بزنی بیام خونه؟" گفتم "نهههه! وسایل ندارم که!" عصبانی شدن و به داداش گفتن سر خر رو کج کنه برن بیمارستان! فهمیدم تو راه بودن! یه چیزی هم گفتن تو مایه‌های اینکه "پس این همه درس خوندی به چه درد می‌خوری دقیقا؟" فک کنم از اینکه اون همه پول بی زبون رو خرج منی کردن که حالا نمی‌تونم صد تومن پول بخیه رو از خرجاشون کم کنم پشیمون شدن!! :):)

به داداشم پیام دادم که "از زخمشون عکس بگیر بفرست، بعد هم اگه داروخونه نخ بخیه می‌فروشه بخر بیاین خونه."با خودم گفتم دَم‌باریک رو برمی‌دارم به جای پنس، می‌دوزم میره دیگه. حداقل اینجوری فک نمی‌کنن که هیچی بلد نیستم! داداش جواب نداد، بهش زنگ زدم. گفت آقای رفته داخل واسه بخیه. بعد که اومدن خونه تعریف کردن که چند نفر رو سرشون شور کردن که بخیه بزنن یا نزنن! می‌گفتن شاید تاندون پاره شده باشه. گفتم خدا رحم کرد آقای نیومدن خونه. پرستارای با سابقه‌ی اورژانس چند نفره نشستن روش فک کردن و آخر هم با سلام و صلوات بخیه زدن، اگه میومدن خونه من می‌خواستم چیکار کنم دقیقا؟ من که خیلی کم کار پرستاری کردم و آناتومی هم بالکل یادم رفته!

ناهار خوردن بلافاصله برگشتن سر کار :/ به حرف هیشکی هم گوش ندادن! من مطمئنم اگه جدی نبود اصلا بخیه هم نمی‌رفتن بزنن.

امشب آآی راشدیزدی داره میاد مسجد یکم اونورتر کلینیک، دقیقا هم بعد از تموم شدن تایم شیفت من. می‌خواستم برم ولی چون دعوتیم خونه‌ی داداش مامان گفت نمیشه و باید برم مهمونی. حالا بعد قرنی ما خواستیم بریم مسجد ها! ببین خدا مامانم نمیذاره :)

  • نظرات [ ۲ ]
پرهـ امـ
۰۹ آذر ۹۶ , ۱۶:۱۰
اوه اوه .. خدا رحم کرده خیلی خطرناکه !!
همین سه هفته پیش دایی ام مچ دشتس رو با همین سنگ فرز زده بود !
خیلی خطرناکه جدی ! اینو که میگفتن نزدیک رگ نمیدونم چیه دستش بوده ! اگه یکم دیگه بریده بوده دیگه هیچی !

خوب کاری کردید گفتید نه !!
هرچقدرم که مهارت داشته باشید تو خونه نمیشه که !!!

پاسخ :

جدا خدا رحم کرده! هم به بابای من هم به دایی شما!

بله واقعا، این کارا تو خونه ممنوعه. از این به بعد محکم‌تر میگم نه!
ام شهرآشوب
۱۰ آذر ۹۶ , ۰۱:۳۷
بلا دوره ان شالله
خدا سلامتی بده

پاسخ :

مرسی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan