مونولوگ

‌‌

یعنی کله‌ی صبح!! کی عنوان به ذهنش میرسه آخه؟

اینکه یه زن یه خاطره رو هزار بار تعریف کنه و هر دفعه با همون آب و تاب همیشگی و حتی استرس کلمات تغییر نکنه نشانگر فراموشیه؟
یا
اینکه یه مرد یه خاطره رو هزار بار گوش بده و هر دفعه با همون هیجان همیشگی و حتی نحوه‌ی ناگهانی زیر خنده زدن و پاسخ‌های صوتیش هم تغییر نکنه؟
یا اینکه
جفتشون فقط دارن به هم میگن "دوسِت دارم"؟

آخر پست باید نتیجه‌گیری می‌کردم که "وااای! چه صحنه‌ی دوست داشتنی و عشقولانه و جالبی!" ولی باید بگم لطفا روش‌هاتونو عوض کنین، چون بقیه گناه نکردن که هی خاطرات تکراری گوش کنن ;)
  • نظرات [ ۶ ]
ستاره جان
۰۸ آذر ۹۶ , ۱۲:۱۲
😂😂😂

پاسخ :

:)
جنابــــــــ دچار
۰۸ آذر ۹۶ , ۱۵:۵۸
تمرینش کردن خب!

پاسخ :

لااقل جلوی آدمای تکراری اجراش نکنن!
serek یزدان
۰۸ آذر ۹۶ , ۲۱:۰۷
اووووخی نااااااازیییییی
دلت میاد؟ بذار عشقولانه شونو درکنن توی این قحطی محبت 

پاسخ :

متأسفانه آره دلم میاد :|
س _ پور اسد
۰۸ آذر ۹۶ , ۲۲:۰۹
به پای هم عاقبت بخیر بشن ان شاءالله ... 
-تغییر کردن سخته

پاسخ :

ان‌شاءالله :)
لوسی می
۰۸ آذر ۹۶ , ۲۳:۱۹
ههههه ههه! دومی رو تا به حال رویت نکردم اما از اولی حالم به هم میخوره! بس که برای من به عنوان مخاطب پیش اومده. :|

پاسخ :

من رودرواسی نداشته باشم همون اول میگم اینو قبلا گفتی! ههههه
لوسی می
۰۹ آذر ۹۶ , ۰۹:۲۷
ینی تو یه درصد فکر کن من رو درواسی داشتم! میگم! بازم هیچ چیزحتی کوچکترین هیجانات تفاوتی نمیکنه! هزاربار وسطش میگم. و تازههههه واکنشم کاملا سرد و بی تفاوت میشه به ماجرا، اما طرف  اصرار داره برای هزارمین بااااار همه شو عین روز اول تعریف کنه! البته فکر نکنی همیشه اینقدر بی رحمما! :)) وقتی اینطوری میشم که تعداد دفعات تعریف ماجرا از پنج بار بیشتر میشه :|
اینه که به حال به هم زنی تبدیلش میکنه دیگه! وگرنه که میگفتم آلزایمر داره متوجه نمیشه که اینو یه بار گفته و به این بهانه تحمل می کردم!

پاسخ :

صبر جمیل براتون آرزو می‌کنم :):)
واقعا چه اصراری داره دوباره یه چیزو تعریف کنه؟ من که اصلا درک نمی‌کنم. حالا ما بخوایم دفعه‌ی اول یه چیزو بگیم اول می‌پرسیم "تا حالا نگفتم؟" که یه وقت وسطش خُنُک نشیم!😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan