مونولوگ

‌‌

سرتیپ

همیشه بازش می‌کنم، همیشه سرجاش نیست، اگه باشه نگاش می‌کنم. همیشه ثابته و لایتغیر، اما نمی‌دونم چی داره که هر دفعه انگار یه چیز جدید و هیجان‌انگیز دیده‌م! انقد خوشگله! فقط نگاش می‌کنم، بدون هیچ کنشی. به تیپ ما میگن آدم‌های منفعل و منتظر معجزه :| منم از بس تو این تیپ موندم شدم سر سفیدشون :)

+ به تیپ شما چی میگن؟

  • نظرات [ ۸ ]
جنابــــــــ دچار
۰۷ آذر ۹۶ , ۱۵:۰۶
همیشه سرجاش نیست،  همیشه ثابته

پاسخ :

:)
پرهـ امـ
۰۷ آذر ۹۶ , ۱۵:۱۹
نفهمیدم :|

پاسخ :

فهمیدنی نیست...

+ منم بعضی قسمتای بعضی پست‌هاتونو نمی‌فهمم :|
پرهـ امـ
۰۷ آذر ۹۶ , ۱۵:۵۰
چرا فهمیدنی نیست؟ :/ حس میکنم باید می فهمیدم -_-

+ اون مزخرفاتو خودمم نمیفهمم :/ این چکار داره به اون خانم آخه :// -_-

پاسخ :

فهمیدنی هست ولی برای آرتمیس -_-

+ گفتم شاید این به اون در بشه :| ! خیلی‌هاشو میفهمم ولی، مزخرف نیستن به اون صورت☻😁
پرهـ امـ
۰۷ آذر ۹۶ , ۱۹:۱۷
به اون صورت ؟ -_- :/
:)

پاسخ :

جدی نبود!
:)
ام شهرآشوب
۰۷ آذر ۹۶ , ۱۹:۴۷
ازون پستا بود که نویسنده تلاش کرده غیر از خودش هیچکی نفهمه :) :D

پاسخ :

در واقع برخلاف بقیه‌ی پست‌ها سعی نکردم که خواننده‌مفهوم! بنویسم😆 یعنی زحمتم تو این پست کمتر بوده ;)
+ شما چرا انقد سهل‌انگاری می‌کنین در مرقوم کردن اون داستان دنباله‌دار؟ هی سر می‌زنیم هی هنوز راننده داره با سرعت ۲۰۰ تا میرونه، نمی‌دونم کی به سر منزل مقصود میرسه :)
ذهن کوچک
۰۷ آذر ۹۶ , ۱۹:۵۸
همه منتظر معجزن... شاید فقط اون وقتی که لب دره رسیدن و دیگه چاره ای ندارن بپرن، اما بعدش بازم منتظر معجزه می مونند.
چه داستان غم انگیزی خواهد داستان فرزند انسان!

پاسخ :

فک نکنم ها! خیلیا اکتیون، طبق قانون عمل و عکس‌العمل کار میکنن و نتیجه‌ی خوب/بدش رو می‌بینن. تو مسئله‌ی منظور من هم خیلی‌ها پیشتازانه حرکت کردن تابحال، گرچه عموما شکست دیدم توشون.
سه ‌شنبه
۰۷ آذر ۹۶ , ۲۰:۵۳
مونولوگ بود!

پاسخ :

اوهوم :)
سه ‌شنبه
۰۷ آذر ۹۶ , ۲۳:۴۸
+به تیپ من یکی فقط میگن تنبل!

پاسخ :

تنبلی که البته نصف بیشتر جامعه رو گرفته.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan