مونولوگ

‌‌

آرتمیس جانِ من

مسئله اینجاست که من از اول با خودم قرار کردم اینجا با خودم روراست باشم. یکی از ارکان این روراستی نوشتن از روی خاکستری، قهوه‌ای، سیاه شخصیت و زندگیمه. البته که اغلب، آدم‌ها تو گفتن نقاط قوتشون موفق‌تر از گفتن کاستی‌هاشونن. منم یکم انتقادپذیری کم‌رنگی دارم که بیشتر باعث این موضوع میشه. ولی خوب همونطور که دارم تلاش می‌کنم برای بالا بردن جنبه‌ی نقد در خودم، برای رویارویی با نقص‌های شخصیتیم هم گام برداشتم! و یکی از اولین کارهایی که باید بکنم اینه که بفهمم کجاها مشکل دارم. فلذا! سعی می‌کنم فکر کنم و بعد تا جای ممکن خودم رو به باد انتقاد بگیرم و جواب انتقادها رو هم بدم! چمدونم شاید اصلا بعضی اعتراضات و انتقادات وارد نبود، ها؟

+ تیتر: با حیوان درون خود با ملایمت صحبت کنید؛ مبادا رم کند!

  • نظرات [ ۳ ]
سه ‌شنبه
۰۵ آذر ۹۶ , ۰۰:۰۴
بله...لکن مسئله اینجاست که آدمی هرگز نباید در مقابل دیگران خود را نقد کند و به عیب جویی از خویشتن بپردازد ولیکن در خلوت میتواند در اصلاح خویش بکوشد ! تکبیر :) 
+نظر سایکالاجیست ها رو نمیدونم در این باره و این اکسپرینس و اپینین شخصیمه!

پاسخ :

فک کنم نظر سایکالاجیست‌هام همین باشه :)
البته که آدم اینقد احمق نمیشه که بیاد همه چیزو بریزه رو داریه!
serek یزدان
۰۵ آذر ۹۶ , ۰۰:۵۸
حیوان درون رو خوب گفتی واقعا...

پاسخ :

گویا علاوه بر زبان دیپلماسی و گفتگو، دهنه و افسار هم لازم داره! 😁
جنابــــــــ دچار
۰۵ آذر ۹۶ , ۱۱:۰۹
خخخخ :) میخای رامش کنی؟ آفرین رامش کن ولی خرش نکن

پاسخ :

خر نمیشه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan