مونولوگ

‌‌

امروز

من یه پسردایی دارم که خیلی ماهه! خَلقاً و خُلقاً :) دو سال و نیمشه. موندم این بزرگ شه چجوری من بغلش کنم، بوسش کنم؟!
امروز تو فرودگاه، با صدای بلنننند داد زد "پی‌پی! دارممممم!" ما اول فک کردیم میگه "بی‌بی اومد!" بعد از چند لحظه فهمیدیم چه آبرویی برده! 😂😂😂
ظهر هم بره‌ی ناقلا داشت میگفت "من میخوام بزرگ شدم دکتر بشم به دایی ح آمپول گاوی! بزنم" زن‌دایی گفت "پسرمم بزرگ بشه میخواد دکتر بشه، مگه نه؟" پسردایی هم برداشت گفت "من میخوام گاو بشم!!!" 😂😂😂
مامان و بی‌بی انقد تو بغل هم گریه کردن که یه ترافیک شلوغ پشت سرشون درست شده بود!
یه لباس پنجابی هم سوغاتی گرفتم😊


+ یه حسی بهم میگه وبلاگو بپوکونم برم پی کارم :~]
  • نظرات [ ۹ ]
محمود بنائی
۳۰ آبان ۹۶ , ۱۸:۳۴
:) علی الحساب تا فرصت هست بغلش کنید!
نپوکونید، چه کاریه‌؟ 

پاسخ :

بله باید قدر این سال‌ها رو بدونم!
پوکاندن کار خوبیست گاهی.
پرهـ امـ
۳۰ آبان ۹۶ , ۱۹:۳۳
حس بی خودی دارید :| !

پاسخ :

گاهی هم خیلی خوده ولی! :|
سه ‌شنبه
۳۰ آبان ۹۶ , ۲۰:۰۸
:)))))) قسم میخورم اون حسه به ۱۰۰ درصد وبلاگ نویسا دست میده هر از گاهی!

پاسخ :

من هم رو قسم شما صحه میگذارم!
لوسی می
۳۰ آبان ۹۶ , ۲۰:۲۷
خدا حفظشون کنه :))

پاسخ :

مرسی :)
همینطور گل‌پسرهای شما رو هم خدا براتون نگه داره :)
جنابــــــــ دچار
۰۱ آذر ۹۶ , ۰۹:۱۴
خوشتیپ محلتون ایشونه>؟ :)

پاسخ :

ایشون بامرام محلمونه!
** دلژین **
۰۱ آذر ۹۶ , ۱۲:۵۱
زنش بدین سر عقل میاد :)))) خخخ 
بدینش من عصن 

پاسخ :

چشم چشم!
مطمئن باش ضرر نمیکنی! خیییلی مهربونه :) اصلا کتک نمیزنه :)
واران ...
۰۱ آذر ۹۶ , ۲۳:۲۳
سلام 
خدا حفظش کنه :))


+
اون حس رو خاموش کنید برای خودش میگه :||:)
حالا یکبار ما اومدیم روشن شدیم ها :|
بجاش صلوات بفرست اون حس رو آروم کن‌:)

پاسخ :

مرسی :)

+ چشم، سعی خودمو میکنم :)
ولی من همچنان خاموش می‌خونمتون😉
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم :)
serek یزدان
۰۱ آذر ۹۶ , ۲۳:۵۳
وااااای هدفش عاااالیه...صداقتش از پهنا تو حلقم... :))))
مردم از خنده...خدا حفظش کنه
واااا چرا قاطی می کنی خب نازنین... کی اذیتت کرده آدرس بده جسد پستی تحویل بگیر :) 

پاسخ :

طفلک داشت تو تب می‌سوخت البته! فک کنم هذیون می‌گفت😂
مرسی :) خدا خواهرزاده‌ی گل تو  رو هم حفظ کنه :) 

راستش خیلی وقته آب روغن قاطی کردم، آدرس هم نمی‌تونم بدم :(
serek یزدان
۰۲ آذر ۹۶ , ۰۶:۰۷
عاخ عاخ پس درست حدس زدم یکی رفته رو مخت...خو اگه امکان داره بزن همون یه نفرو بلاک کن دیگه چرا مارو از وجود خودت محروم می کنی دختر؟

پاسخ :

نگران نباش از چیز خاصی محروم نمیشین! ;)
خودم شت و پتش میکنم، با قدرت :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan