مونولوگ

‌‌

خوشامدگویی بهتر از این؟

من که همه کارا رو نیابتی کردم، اینم میرم به نیابت از همه‌تون می‌خورم ان‌شاءالله :):):) نوش جونتون :)


+ سپاس ولی نعمت جان :) من قله‌ی قاف هم برم ولی نعمتم امام الرئوفه :)
  • نظرات [ ۸ ]
Va hid
۲۶ آبان ۹۶ , ۱۳:۲۵
دلتون شاد

پاسخ :

ممنون همچنین :)
Mr. Moradi
۲۶ آبان ۹۶ , ۱۳:۳۲
چه خوب! نوش جان :) 

پاسخ :

عالی! ممنون :)
ستاره جان
۲۷ آبان ۹۶ , ۱۱:۲۵
 سپاس ولی نعمت جان :) من قله‌ی قاف هم برم ولی نعمتم امام الرئوفه :)


زیارتهات قبول 
منم دعا کن لطفا 
خیلی شدید لازم دارم یکی کمک و راهنماییم کنه ولی دستم به جایی بند نیست :|
به امام رضا بگو هوای این دختر بد رو  هم داشته باش لطفا 
سلام راستی 
کربلا منو دعا کردی خدایی؟ :(

پاسخ :

سلام دختر خوب :)
بعله که دعا کردم :) حرم هم ان‌شاءالله دعا می‌کنم واست، اگه دعام از کف دستام بالاتر بره. عوضش تو هم منو دعا کن.

ان‌شاءالله اگه مشکلی داری خیلی زود برطرف بشه.
ستاره جان
۲۷ آبان ۹۶ , ۱۲:۰۷
ممنونم دوست مجازی
فکرم شدیدا درگیره 
مشکل اسمش نیست
اینکه نمی دونم چجوری برخورد کنم باهاش مشکله :(

پاسخ :

یاد می‌گیری ان‌شاءالله :)
ستاره جان
۲۷ آبان ۹۶ , ۱۲:۰۷
حتما به امام رضا سلام برسون بگو این سمت جنوب غربی شون رو هم نگاه کنن من حتی به مادر و خانواده هم نمتونم بگم آخه :|

پاسخ :

همی الان گفتم 😊
جنابــــــــ دچار
۳۰ آبان ۹۶ , ۱۱:۱۳
قورمه سبزی بود؟ :))

پاسخ :

چلو گوشت نبود!
جنابــــــــ دچار
۳۰ آبان ۹۶ , ۱۵:۰۴
نکنه شما هم مثه من اسم غذاها رو بلد نیستین! :)

پاسخ :

فک کنم آشپزهای آستان قدس، قرمه‌سبزی رو از هر چیزی بهتر بلدن! :)

+ نکنه شمام دعوت بودین؟ ولی‌تون رفتن دفتر بیان غیبت‌هاتون رو موجه کنن؟
جنابــــــــ دچار
۳۰ آبان ۹۶ , ۱۵:۱۵
آقا من منظورم این بود :
http://fiish.blog.ir/post/366

+ مرخصی هم قبل از غیبت گرفته بودیم :) موجه بوده همش

پاسخ :

تو گروه ما هم چند روز قبلش یه نفر دلش دعوتی حرم خواسته بود :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan