مونولوگ

‌‌

دو

شبا حدودا هشت میرسم خونه. تا شام بخوریم میشه نه، نه و نیم. قراره برای آمادگی، هرچند شب یک بار پیاده بریم تا پارک و برگردیم، با همون کفش‌هایی که قراره بپوشیم تا بهشون عادت کنیم.
کفش ورزشیمو از جاکفشی درمیارم. سال اول یا دوم دانشگاه برای تربیت‌بدنی خریده بودم!!! یه بندانگشت خاک روش و توش نشسته! تمیزش می‌کنم. راه میفتیم :) من، هدهد، داداش کوچیکه (ح)
همین ب‌بسم‌الله میگن یه خوراکی بخریم! طبق معمول باید من بخرم! چون هدهد که با خودش پول برنمیداره، داداش کوچیکه هم داداش کوچیکه است دیگه! تو کیفم پنج تومن پول هست فقط. چهار تا چی‌پف میخرم و میریم. من تو مسیر یکیشو میخورم. راجع به حجاب حرف میزنیم، راجع به پول، کار، درس. بیشتر من حرف میزنم.
قرار بود ح دوچرخه بیاره، بریم پارک بانوان سوار شیم. باز گفتن "نه! الان بانوانش بسته است!" رفتیم دیدم واقعا بسته است. چرا؟
روبروی پارک دو تا آبمیوه‌فروشی هست که محیط خوبی داره. ما اکثر اوقات که از اونجا رد میشیم میریم شیرموز می‌خوریم. من گاهی معجون هم می‌خورم. دیشب هدهد گفت "بریم، میخوام معجون رو امتحان کنم!" گشتیم ته جیبامون به اندازه‌ی دو تا شیرموز‌بستنی و یه معجون پیدا کردیم!😂 هدهد معجون کوچیک گرفت، نصفه خورد. من و ح شیرموزبستنی بزرگ خوردیم😋
برگشتنی دیگه مچ پام درد گرفته بود! وسط راه نشستم تو خیابون و گفتم "من پشیمون شدم، نمیام، سخته!😣" الکی مثلا ها! وگرنه من یه هرکول منفی پنجاهَم :)
  • نظرات [ ۱۲ ]
سه ‌شنبه
۰۲ آبان ۹۶ , ۲۰:۵۸
و اینا یعنی خوشبختی:)

پاسخ :

بله، با اسم خوشبختی بهش فک نکرده بودم! ممنون :)
لوسی می
۰۲ آبان ۹۶ , ۲۲:۳۵
بایدم بسته باشه چه معنی داره خانمها تنها تنها ساعت نه شب تو پارک باشن؟! :|
خوشیهاتون مستدام.

پاسخ :

چه اشکالی داره؟ :|
مرسی *_* برای شمام همچنین :)
س _ پور اسد
۰۲ آبان ۹۶ , ۲۲:۴۷
قدر این ایام و این همراهی ها را بدان ... تکرار شدنی نیستند ... هنیئا"لکم
- کامنت پست دچار مخاطبش بنده بودم یا جناب ایمان؟
+_*

پاسخ :

چشم؛ تا جایی که حواسم باشه :)
هم جناب شما هم جناب ایمان
لوسی می
۰۲ آبان ۹۶ , ۲۲:۴۹
سرتاپاش اشکاله جانم! خانم جماعت باید شب در محلی امن و در خانه حضور داشته باشن. عه وا! :|
چه معنی داره که برن پارک؟! :|
زیادی تجدد مآبانه است این تصور بلااشکال بودن.

پاسخ :

عه‌وا! امروز تو پست جناب دچار الی ماشاءالله چپ و راست شدیم، تو رو خدا شما دیگه نه! از خودی هم بخوریم آخه؟😆
+ منم شب تنها نمیرم پارک که! با داداشام میریم. میگم داداش کوچیکه، ولی کوچیک که نیست :)
لوسی می
۰۲ آبان ۹۶ , ۲۲:۵۷
منم به شما خرده نگرفتما! اینکه پارک بانوان در شب پذیرای بانوان تنها باشه این درست نیست.

+جناب دچار همین مدلیه، جدی نگیرش :دی

پاسخ :

نمی‌دونم شب‌گردی، این ثمره‌ی عصر ماشین و روشنایی، خوبه یا بد. ولی بعضیا شب‌گردن دیگه! شب یه صفای دیگه‌ای داره. اگه مرد بودم قطعا شب‌گرد میشدم :دی

+ ظاهرا نظرات جناب دچار بیشتر به اینور متمایل بود، بعضی مخاطبین هی تو کوره‌ی ذهن من ذغال می‌ریختن!
س _ پور اسد
۰۲ آبان ۹۶ , ۲۳:۰۸
عجب!!! بنده معتقد به ان اکرمکم عندالله... هستم .... در نظری هم که دادم هم سنت و هم فریضه هردویشان مخاطب عام هستند و جنسیت مطرح نیست ... اهل علم هم که یک قشر هستند و جنسیت شان ملاک نیست ... لذا چنانچه سوءتعبیری شده مخلصانه معتذرم .... وفقکم وایانا...

پاسخ :

جناب پوراسد بزرگوار، من که اونجا قضاوتی نکردم راجع به نظر شما. قسمت اول کامنت مال جناب ایمان بود، قسمت دوم که یه سوال بود برای شما. که الحمدلله اینجا جوابشو گرفتم :)
وفقکم و ایانا لمرضاته ان‌شاءالله :)
س _ پور اسد
۰۲ آبان ۹۶ , ۲۳:۲۴
زنده باشید ... بزرگوارید ... ایضا" وفقکم و ....
 *_*
                                                             

پاسخ :

 :):):)
لوسی می
۰۲ آبان ۹۶ , ۲۳:۳۵
شب گردی بد است! شک نکن. خوب شد مرد نشدی خواهر :دی

پاسخ :

حیف شد مرد نشدم خواهر! و الا از حقوق شما ضعیفه‌ها حمایت می‌کردم :|
جناب دچـ ــــار
۰۳ آبان ۹۶ , ۰۹:۳۳
نمی دونم چرا بعضیا ! با پیشفرض در مورد ما قضاوت می کنن؟
بدون اینکه بدونه موضوع چیه؟
بدون اینکه منظور شما درست فهمیده باشه!!
بدون اینکه حرفای من رو در اون پست خونده باشه!!!

+ این آدما چجوری شب راحت سرشون رو روی بالش میذارن! انصافا:))

پاسخ :

کیو میگین؟ لوسی‌می؟
جناب دچـ ــــار
۰۳ آبان ۹۶ , ۰۹:۴۳
پ ن پ مرجع ضمیر رو میگم :)

پاسخ :

چیزی که من برداشت کردم اینه که مرجع ضمیر در صدد حمایت براومده.
جناب دچـ ــــار
۰۳ آبان ۹۶ , ۱۰:۱۲
بله حمایت از فردی که حرفاش شما رو رنجونده
و فکر کرده اون فرد منم! این حمایته؟ یا قضاوت؟ :)

پاسخ :

شاید من بد گفتم بهشون که فک کردن شما رو میگم.
ام شهرآشوب
۰۴ آبان ۹۶ , ۱۲:۳۴
اینجا هم بحث زن و مرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای خدااااااااااااا
ما از دست این مردا به کجا فرار کنیم؟ به کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ :

ما باید مردا رو فراری بدیم😎😎😎
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan