مونولوگ

‌‌

مهلا مهلا...

یه تفألی هم بزنیم به میوزیک‌های گوشی!
آی خواجه میوزیک! که بخوانی ذهنم را نیک! تو را به جان پلی‌لیستِ "مای فیوریت" و شاخه‌های هندزفری! هرچه صلاح می‌دانی برای من آشکار کن! خوبش باشه لطفا ;)





من همیشه آهنگ رو رندوم گوش میدم. میزنم رو "play all" هرچی اومد گوش میدم، هیچ‌وقت این آهنگ نمیاد. ولی سه چهار دفعه تفأل زدم!! همین اومده. امروز هم اول این پاراگراف بالا رو نوشتم بعد رفتم سراغ موزیک‌پلیر! اصلا هم تو خاطرم نبود که چی بیاد یا نیاد. بازم همین اومد. خودم که اینو میشنوم یاد یه کلیپ تو تلویزیون میفتم، که ظهر جمعه پخش میشد و نشون میداد مردم دارن دسته‌دسته میرن برای نماز جمعه :) کسی هم این دور و ور بلد نیست آهنگ تفسیر کنه، موندم تعبیرش چیه!

+ تقاضای تعبیر ندارم، گوش بدید و لذت ببرید :)

  • نظرات [ ۳ ]
محمدباقر قنبری نصرآبادی
۰۱ آبان ۹۶ , ۲۳:۰۲
هههه
عالی بود!

پاسخ :

خوش‌آمدید :)
س _ پور اسد
۰۱ آبان ۹۶ , ۲۳:۲۳
سلام - تفألتان قبول-استفاده کردیم.. این آدرس(ذیل)  کلیپ کار خودمه ... ببینید و گوش هم بدهید... هیئا"لک

https://www.aparat.com/v/1ZbzK

پاسخ :

چشم حتما می‌بینم :)
لوسی می
۰۲ آبان ۹۶ , ۱۴:۵۱
وای واقعا زیباست..
من یاد نماز عید فطر میفتم! جمعه نبود به نظرم عید بود! :دی
ولی این روزها با خودم گاهی میخونم برای پیاده روهای زیارت اربعین.
من منتظر رسیدن اندک اندکِ جمع مستانم..

پاسخ :

آره! :):) فک کنم برای عید فطر هم میذاشتن!
راس میگین! واسه اربعین هم میشه خوند! گردهمایی سالانه‌ی مستان😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan