مونولوگ

‌‌

روز کودک

دیروز یه نیمرو با سیب درست کردم به شکل صورت آدم! گفته بودم خلاقیتم خیلی پایینه؟ دفعه‌ی اول بود یه غذا!ی شکلی درست می‌کردم و خوب خودم ذوق‌زده شدم :) آوردم سر سفره مامان و آقای گفتن "این دیگه چیه؟" گفتم "از اینا واسه بچه‌ها میپزن که با اشتها غذا بخورن! راستی امروز روز کودکه هااا!" آقای هم گفتن "آخی! کودک بابا!"😂😂😂

از گذاردن عکس تخم‌مرغ (با اینکه مالی هم نبود!!!) معذورم، زیرا جداً از تبارک می‌ترسم! زیر همه پست‌های آشپزی میاد دیسلایک میذاره😓 می‌ترسم ترورم کنه یه وقت!


این پست باید دیروز منتشر میشد چون اصلا مناسبتش روز کودکه :) اما خوب نشد. روز این کودکای گودزیلا رو نمیگم ها! اونا که هر روز روزشونه! مگه کسی جرأت مخالفت با اینا رو داره اصلا؟ من بیشتر دوست دارم این روز رو روز کودکایی که کودکی نکردن بدونم. اون بچه‌هایی که بقیه میرن مدرسه و اونا نگاه می‌کنن. بقیه میرن شهربازی اونا میرن سرکار. بقیه شب میرن خونه اونا میرن سر چهارراه گل و فال میفروشن. اونایی که پدر یا مادر خوبی ندارن، تربیت درستی نمیشن، استعدادهاشون به هدر میره، مجبورن با اعتیاد تو خانواده سر کنن، اونایی که جامعه و سیاست حقشون رو گرفته، اما حتی نمی‌دونن که حقی دارن!


و اما ایشون؛ که از نظر ظاهری هیچ شباهتی باهاش ندارم، اما از نظر سن و سال شباهتمون خیلی زیاده😂😂


و حالا اگه می‌تونین شخص بالا رو تو عکس پایین پیدا کنین :)



+ به هیچ کدوم از این عکسا واقعا شباهت ندارم، واسه همین گذاشتمشون😂😂

بعدنوشت: اینجا مراسم جشن تکلیفمون بود. البته من یک سال و خورده‌ای بعد از این جشن به سن تکلیف رسیدم. بنده هم همون تک‌خوان گروه سرودم که دستشو برای ادا درآوردن برده کنار صورتش :) اینجا احتمالا داشتم می‌گفتم "دایی اومده خونه‌مون/حجاب کنم یا نکنم؟" البته نقل به مضمون! چون ریتم آهنگش یادم رفته😅

** دلژین **
۱۷ مهر ۹۶ , ۱۳:۴۰
نفر اول از سمت راست... 
تو چرا شبیه هم ولایتی هات نیستییی 
چه لپااایییییی 
از واجباته گاز گرفتنشون 

پاسخ :

اشتباه! اشتباه! :):):)
من اول لپ بودم بعد دست و پا درآوردم! البته فعلا فقط دست و پاش باقی مونده😂😂😂
Va hid
۱۷ مهر ۹۶ , ۱۴:۳۰
زندگیتون شاد !!!

پاسخ :

سپاس
همچنین
تبارک منصوری
۱۷ مهر ۹۶ , ۱۴:۳۳
کار عاقلانه ای کردی چون تیربارم زیر بغلم بود😁
اما دیسلایک رو ازت دریغ نمیکنم چون حرف از آشپزی زدی میدوتی که سنسورهای من حساسه 😂😂
اون لپ گلی رو ببین😃 تو عکس پایین هم نفر دوم از سمت چپ تویی! ولی داری دقیقا چیکار میکنی ؟؟

پاسخ :

تسلیم!🙌

آقا چرا همه لپشو می‌بینن؟ انقد چاقالو بودم یعنی؟

بعله! بعله! درست حدس زدی:)
دایی ...
۱۷ مهر ۹۶ , ۱۵:۱۳
:))

دومی از راست! با قطعیت! بدون هیچ شکی ...

پاسخ :

دقیقا!
بی هیچ شکی!
اشتباه می‌فرمایید!
ستاره جان
۱۷ مهر ۹۶ , ۱۵:۵۱
عکسای توئن؟ 
تبریک به همونا خدایی هم 

پاسخ :

بلیا!
من تبریک نگفتم، چون هیچ فایده‌ای نداره تبریک مجازی من که به گوششون هم نمی‌رسه! بجاش باید فکر دیگه‌ای کرد :)
فیش نگار
۱۷ مهر ۹۶ , ۱۶:۵۶
چرا کامنت ملت رو سانسور میکنید اقا!؟ :)

+کودکه بابا عالی بود خخخ

پاسخ :

کودکه بابا اشتباهه! کودک بابا درسته جناب فیش‌نگار!
:)
ʜᴀᴅɪs :)
۱۷ مهر ۹۶ , ۱۷:۲۷
من فک میکن میا اولی ازسمت راست
یادومی ازسمت چپ جلویی :))
چیقدتپل :)منم قبلا انقدددتپلوبودم همه ش آب شد:/

پاسخ :

نچ‌نچ! کلا پنج نفر که بیشتر نیست! دو نفرشو شما گفتین😅😉😁
ولی دومی که گفتین درسته :)

کلا از بس آقایون خانوما رو حرص میدن، به مرور زمان لاغر میشن😂😂😂
ستاره جان
۱۷ مهر ۹۶ , ۱۸:۰۷
اون که پشت قرآنه 
یعنی از چپ دومی 

پاسخ :

آفرین! سومین نفر :)
تبارک منصوری
۱۷ مهر ۹۶ , ۲۰:۲۵
بابا نکن اینکارو! زبان کامنت ملت شبیه یاجوج و ماجوج شده 😂😂
حالا چرا لو نمیدی میترسی شناخته بشی؟
من نباید میشناختمت که شناختمت میدونی که تو لیست سیاهمی 😝

پاسخ :

لو نمیدم چون هر کدومو فک کنن که منم، ضرر نکردم! فی‌الواقع همه‌شون از من خوشگل‌ترن😂😂😂

تو هم به مقصودت نمی‌رسی! ازیرا که بنده با هیش‌کدوم از اینا تطابق ندارم :دی
ذهن کوچک
۱۷ مهر ۹۶ , ۲۲:۴۸

آخرش عشق تو فرمان "برو" خواهد داد

هر چه انکار کنی چشم تو لو خواهد داد

- بیت اول صرفا جهت تکمیل شعر نقل شده ولی مفهوم در بیت دوم کامل است :))

یعنی خداوند دوتا موهبت به شما داده، اولیش لپ هست.

دومیش چشمای بادومی :))

پاسخ :

متأسفانه هیچ‌کدوم از این دو موهبت رو ندارم!!
نصف حدسا هم تا اینجا اشتباه بوده، شمام که حدسی نداشتین!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan