مونولوگ

‌‌

حال همه‌ی ما وب‌لاگ‌نویس‌ها خوب است!

چه باحاله! وبلاگو میگم.
می‌تونی بشینی زار زار گریه کنی و همزمان یه جوک تایپ کنی که بقیه بهش بخندن و فک کنن تو هم می‌خندی.
می‌تونی با یه تلخند رو لب، سعی کنی افکارتو هل بدی عقب تا بتونی از آشپزی و خیاطی حرف بزنی.
می‌تونه دلت در حال ترکیدن باشه ولی بیای روزمرگی بنویسی.
می‌تونه مدت‌ها باشه که دنبال گوش می‌گردی درحالی که گوش‌های زیادی حرفاتو شنیده.
میشه از فرط حرف زدن وبلاگو ترکونده باشی ولی هنوز به ته حرفات که هیچ، به ب بسم‌الله‌شم نرسیده باشی.
می‌تونه دلت بخواد بنویسی "الف" ولی بجاش بنویسی "ب". همه از پشت صفحات کوچیک و بزرگ می‌خونن "ب" و باور می‌کنن که "ب".
  • نظرات [ ۹ ]
Maryam
۰۵ مهر ۹۶ , ۲۲:۰۸
سلام 
دقیقأ همین طوره 

پاسخ :

سلام :)
متأسفانه!
serek یزدان
۰۶ مهر ۹۶ , ۰۰:۵۰
دقیقااااا... :/
چرا؟

پاسخ :

نمی‌دانم چرا :(
°° مریم °°
۰۶ مهر ۹۶ , ۱۰:۳۶
آدم باید یه جایی رو داشته باشه که اونجا خود خودش باشه. بی نقاب. بی تظاهر. حالا می خواد یه وبلاگ سوت و کور باشه یا یک دفتر پنهان شده زیر تخت. 

پاسخ :

سلام. خوش اومدین :)
من با هیچ‌کدوم کنار نیومدم.
Va hid
۰۶ مهر ۹۶ , ۱۴:۲۷
بله !!!!


کاملا حرفتون قابل درکه!!!

خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است!!!!!!

پاسخ :

گاهی بله، همینطوره.
(( دایی ))
۰۶ مهر ۹۶ , ۱۵:۱۱
ادامه عنوان میشه: اما تو باور نکن!
خوب و بدش باهمه...

پاسخ :

البتّه!
بیشترش خوبه، حداقل من بشخصه چیزها یاد گرفتم اینجا.
ذهن کوچک
۰۷ مهر ۹۶ , ۱۱:۴۹
می تونی، می تونه، میشه...

پاسخ :

بله...
* RayanFar
۰۷ مهر ۹۶ , ۱۹:۰۳
اجازه هست نظر بدم یا هنوز به خاطر نظر مرتبط با پسر نوح، میخواهید که نظر ندم؟؟ 
اگر به آزادی بیان اعتقاد دارید لطفا بلاکم نکنید...

پاسخ :

من نگفتم که نظر ندین. گفتم چون من ناقص‌العقلم هرچی توضیح بدین و بحث منطقی کنین من نمی‌فهمم!
از طعنه‌ی حرفتون که بگذریم، بلاک اگه بخواد درست استفاده بشه، یه آپشن مهجور خواهد بود تو بیان.
بفرمایید.
بانوچـ ـه
۰۸ مهر ۹۶ , ۰۹:۵۱
وبلاگ خیلی خوبه، چون حتی وقتی که دوس داری بنویسی "الف" ولی مینویسی "ب" و همه میخونن "ب" یهو یکی پیدا میشه که میفهمه دوست داشتی بنویسی "الف"

پاسخ :

واقعا؟ چه تجربه‌ی هیجان‌انگیزی خواهد بود! :)
* RayanFar
۰۸ مهر ۹۶ , ۱۷:۵۳
ن نگفتم که نظر ندین. گفتم چون من ناقص‌العقلم هرچی توضیح بدین و بحث منطقی کنین من نمی‌فهمم!
نه منظوری نداشتم اینکه گفتم ناقص العقل مربوط به توانایی کمتر در فهم مسائل نیست منظورم میزان اعتبار در شهادت دادن است به دلیل اینکه شهادت زنان به اندازه ی نصف مردان ارزش دارد و با این فرض ممکنه حد و تنبیه زنان هم کمتر از مردان باشد همین.
منبع فرض مسئله : خطبه 80 نهج البلاغه را بخوانید.
http://www.valiasr-aj.com/persian/shownews.php?idnews=5011


پاسخ :

خوندم اینو قبلا، با تفسیرش. بهتره این بحث رو رها کنیم تا مراع نشده.

می‌فرمودین!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan