مونولوگ

‌‌

:)

"عینهو مامانتی!"


جمله‌ای که امروز از مامان شنیدم!

این رو به عنوان یه تعریف کت و کلفت در لوح ضمیر خود محفوظ می‌دارم :)

  • نظرات [ ۵ ]
ستاره جان
۰۴ مهر ۹۶ , ۱۰:۰۰
به تو گفت؟ 
وای چه خنده دار هههههاا

پاسخ :

چرا خنده‌دار؟
فیش نگار
۰۴ مهر ۹۶ , ۱۰:۱۸
اصلا این ضربالمثله که میگن :) (اگه حدس زدید منظورم چیه)

پاسخ :

آخه مامان من خیلی کاردرست‌ان! کار ما جوجه‌فوکولی‌ها رو هم قبول ندارن! خیلی نادره که از کسی تعریف کرده باشن. امروز داشتم تند تند کارای خونه رو می‌کردم و همزمان می‌گفتم "وای دیر شد! نهار نپختیم! سبزی نیاوردین!" و ایشون گفتن "مثل مامانتی!" یعنی حواست به همه‌جا هست و حرص همه‌چی رو با هم می‌خوری! خوب اینکه از بیشتر جهات مثل مامانم باشم می‌تونه جزء اهداف بلندمدتم باشه!
یه ضرب‌المثلی هم هست که میگه "جناب دچار تبحر خاصی در شفاف‌سازی موضوعات دارن!" :)
Va hid
۰۴ مهر ۹۶ , ۱۴:۰۴
چی بگم!!

موفق باشید!!!

پاسخ :

هیچی!
همچنین.
فیش نگار
۰۴ مهر ۹۶ , ۱۴:۳۲
آره میگه که «مادر رو ببین دختر رو بگیر :)»

پاسخ :

بیخود میگن. دخترا هیچ‌وقت به پای ماماناشون نمی‌رسن! D:
فیش نگار
۰۴ مهر ۹۶ , ۱۴:۴۶
این پست که نشون میده شما رسیدی انگار :))

پاسخ :

من این‌طور در نظر می‌گیرم که حرفشون جنبه‌ی تشویقی داشته! یه جور آمپول تقویتی! مثلا نوروبیون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan