مونولوگ

‌‌

تولد

اول محرم تولد بره‌ی ناقلاست! واسه همین، این جمعه واسش کیک پختم :)





+ هیجان‌انگیزترین بخش دیشب، اونجایی بود که ما فک می‌کردیم بادکنک‌هایی که خواهرم خریده با تماس دست می‌ترکن! اما در کمال تعجب دیدیم که با پرش یه مرد بیست ساله! نترکیدن :) مسابقه بود سر ترکوندنشون، ولی نترکیدن😎
  • نظرات [ ۱۶ ]
ستاره جان
۲۵ شهریور ۹۶ , ۱۲:۰۵
از بادکنک باد کردن به خاطر ترس از ترکیدنش می ترسم :/ و صداش :/ 
هیچ وقت نتونستم یه بادکنک باد کنم :/ 

پاسخ :

من نمی‌ترسم ولی بادکنک لاستیکش سفت باشه، فکم یه جوری میشه! انگار دررفته باشه!
هَشْتْ حَرفى
۲۵ شهریور ۹۶ , ۱۲:۱۰
گذاشتن عکس این کیک پیگرد قانونی باید داشته باشه :)) 

پاسخ :

به پلیس فتا آدرس بدین خوب :|
:):)
دُچــــ ــــار
۲۵ شهریور ۹۶ , ۱۲:۱۴
تولدش مو :) با :) رک :)

پاسخ :

مرسی :)
این لینکتون به چه دردم می‌خوره؟ 🤔
راستش وقت ندارم برم کندوکاو کنم تو سایتش، سر در بیارم😅
** دلژین **
۲۵ شهریور ۹۶ , ۱۳:۰۳
واااااای واااااای این کیک کار خودتع ؟؟؟؟؟؟ چه خووووووبه !!!! دمت گررررررم 
تولدش مبااارک 
+من بودم انگشت زده بودم به کیکه :))) 

پاسخ :

مرررررسی:):):)❤❤❤
چه انرژی‌ای بهم وارد کردی! :)
فک کنم آشپز خودش اشتهاش از همه کمتر باشه به غذاش!
(( دایی ))
۲۵ شهریور ۹۶ , ۱۶:۵۷
Happy bitrhday shaun the sheep :)))

Nice images !

پاسخ :

  (: !WoOoOoOoW! shaun the sheep

(: Thanks
* RayanFar
۲۵ شهریور ۹۶ , ۱۹:۵۲
چه کیک خوشگلی...
 سال خورشیدی مگه خار داره؟؟ ماه های عربی ناقص اند هر سال چند روز جابجا میشن.
با توجه به فرض مسئله ، نه تنها متولدین ماه های قمری بزرگ نمیشن بلکه هر سال چند روز کوچکتر میشن:)

پاسخ :

مرسی :)
سال شمسی به نظر منم بهتره. منظورم این بود تولدش امسال میفته تو روز اول محرم، نه اینکه ما قمری تولد می‌گیریم!
بیکارین! مسائل عجیب غریب واسه خودتون طرح می‌کنین، بعد عجیب غریب حلشون می‌کنین!!
س _ پور اسد
۲۵ شهریور ۹۶ , ۲۱:۳۳
سلام و آرزوی سلامت و طول عمر باعزت و حسن عاقبت برای ایشان ؛ سرکارعالی و خانواده مکرم ... وفقکم
*دست مریزاد بابت کیک✔  

پاسخ :

این عبارت شما شده ورد زبون ذهن من "وفقکم و ایانا" 😂😂😂

خیلی ممنون، همه‌ی دعاهاتون چند برابر برای جنابعالی و خانواده‌ی محترم :)
ذهن کوچک
۲۶ شهریور ۹۶ , ۱۳:۳۷
به نام خدا.
لطفا هر چه سریعتر نسبت به امحاء این تصاویر اقدام فرمایید در غیر این صورت توسط مراجع مربوطه با شما برخورد قانونی خواهد شد.
روابط عمومی پلیس فتا.

پاسخ :

بیاین فیلتر کنین، مشکلی نیست! از مشهور شدن بدمون نمیاد 😎
ذهن کوچک
۲۶ شهریور ۹۶ , ۱۴:۲۹
کی حرف از فیلتر زد! برخورد قانونی یعنی با مامور میریزن اونجا و کل یخچال رو از هر چی کیکه تخلیه می کنند و به دیگر کاربران تعارف زده خواهد شد :)

پاسخ :

این که شد ناجا! ولی به هر حال ما که بخیل نیستیم. کاربران گرامی بفرمایید نفری یه تیکه بردارین 🍰🍰🍰🍰🎂
ام شهرآشوب
۲۷ شهریور ۹۶ , ۱۰:۱۳
مبارک باشه

عکس خود بره ی ناقلا رو هم میذاشتید‌ :)

پاسخ :

مرسی :)

خیلی دوست دارم، ولی می‌ترسم عکسشو بذارم کسی بگه خوشگل نیست!!! خخخخخ
لوسی می
۲۷ شهریور ۹۶ , ۱۰:۳۸
وای عجب کیک فوق العاده ایههههههههه!
تولدش مبارککککککککککک :)

پاسخ :

واقعا؟ مرسی مرسی ^_^
چه کیف میده یه کدبانو از کار آدم تعریف کنه ^_*

سا قی
۲۷ شهریور ۹۶ , ۱۲:۱۱
چه کیک قشنگی

آدرس بادکنک فروشی رو به ما هم بدین
تولدشونم مبارک


سربزنید

پاسخ :

سلام، ممنون
خودمم نمی‌دونم از کجا گرفتن!
وقت کنم حتما :)
ام شهرآشوب
۲۷ شهریور ۹۶ , ۱۲:۲۹
بره های ناقلا اصولا خوشگلن :)

چقدر دلم میخاد یه کیک درست کنم. کدبانوبازی در بیارم!!! 
ولی دیگه نمیتونم. ناتوان و فرتوت شده ام :(

پاسخ :

از نظر من که زیباترین چهره‌ی دنیاست! اما بقیه... 😁
ناتوان و فرتوت شده‌ای؟!؟! 😂😂😂 چند هفته‌ای مگه؟
ام شهرآشوب
۲۷ شهریور ۹۶ , ۱۲:۵۸
حتما همین طوره :)

هفته ی 17 ام . 
خستگی مفرط، تپش قلب و جدیدا کمردرد! 

چون سرکار میرم بهم سخت میگذره

پاسخ :

:)
به سلامتی بگذره این دوران و به خیر ختم بشه الهی :)
آره، همزمان سرکار رفتن سخته تو بارداری! ولی فعالی ها :)
کیک هم بذار بعدا واسه حبه‌ی انگور و آلو سیاهت بپز :)
لوسی می
۲۷ شهریور ۹۶ , ۱۴:۲۱
این جمله ت تعریف از من بود؟؟؟!
واااای منم الان همین حس رو دارم :)
اینکه
"چه کیف میده یه کدبانو از کار آدم تعریف کنه ^_*"

پاسخ :

:):):)
بله بله، تعریف بود :) واقعا کدبانویی.
و مرسی از تعریفت ;) بده بستونای خانومانه! 😂😂😂
Va hid
۲۹ شهریور ۹۶ , ۱۶:۳۵
با تاخیر تبریک میگم!!!

پاسخ :

ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan